IT-kurs
Kurs i programvare og applikasjoner
Nordland
Du har valgt: Narvik
Nullstill
Filter
Ferdig

-

Mer enn 100 treff ( i Narvik ) i Kurs i programvare og applikasjoner
 

Nettstudier Hele landet 1 time 550 kr
25 Sep
30 Oct
På dette webinaret vil vi vise deg hvordan du kan bruke Office 365 for å lagre i skyen, jobbe online via nettleser eller apper på din mobil eller nettbrett, samt synkr... [+]
På dette webinaret vil vi vise deg hvordan du kan bruke Office 365 for å lagre i skyen, jobbe online via nettleser eller apper på din mobil eller nettbrett, samt synkronisere det hele mot din vanlige desktop eller laptop.  Emner på dette kurset: Kort om Office 365 og de ulike appene som er tilgjengelig online Effektiv synkronisering med OneDrive til alle enheter Deling av dokumenter Kort om bruk av Sway for å lage digitale onlinebaserte presentasjoner Forkunnskap: Det er en fordel å ha noe erfaring i bruk av tastatur, mus og Windows. Det er også en fordel om du har jobbet litt i enten Word, Excel eller PowerPoint.  Nivå: Grunnleggende Målgruppe: Kurset retter seg mot personer som har fått eller skal få abonnement på Office 365. Målsetning: Etter webinaret skal du kunne forstå nytten av å bruke Office 365.  Varighet: Webinar på 1,5 timer: 3 x 25 minutter pluss 5 minutters pause etter hver økt. Pris: 550 kroner Undervisningsform – hva skjer på webinaret: Du kobler deg opp til vårt webinar via din datamaskin, nettbrett eller mobile enhet. Du må ha tilgang til Internett. Webinaret blir satt opp gjennom verktøyet www.gotomeeting.com – og du vil få tilsendt en lenke til dette spesifikke webinaret i god tid før kurset starter. Her finner du informasjon om hva som skjer når du blir deltaker på vårt webinar. Vi kjører 3 x 25 minutter pluss 5 minutters pause etter hver økt som gir mulighet til å stille spørsmål. Det vil ikke være mulighet for spørsmål og diskusjon mens undervisningsøktene pågår. Det er lagt opp til at du som deltaker følger med på din egen skjerm og lytter til instruktøren som demonstrerer. Du vil se instruktørens skjermbilde og kunne følge undervisningen gjennom praktiske eksempler og instruktørens kommentarer. Påmelding til webinaret: Send en e-post til uis-ikt@uis.no og meld deg på! Ring oss på telefon 51 83 10 73 dersom du har noen spørsmål. Deltakelse og tilkobling til webinaret: På webinar-dagen (eller rett før), vil du motta en e-post med en link til webinaret og instruksjoner om hvordan du melder deg på. E-posten inneholder også kontaktinformasjon til arrangøren av webinaret, i tilfelle du får problemer og trenger hjelp til pålogging. Krav til utstyr: Det enkleste er å koble seg opp til vårt webinar via din datamaskin. Du kan også benytte nettbrett eller mobil enhet. For å høre hva instruktøren sier må du ha høyttaler eller hodesett. Vi anbefaler også at du har tilgang til en mikrofon slik at du kan snakke med instruktøren. Alternativt er det mulig å sende meldinger til instruktør skriftlig via Chat (i pausene).  For mest mulig utbytte anbefaler vi at du sitter i et stille rom uten forstyrrelser fra omgivelsene. Meld deg på ved å sende oss en e-post eller ring 51831073. [-]
Les mer
Nettbasert kurs Hele landet 2 timer 1 510 kr
13 Dec
Informasjon i SharePoint er lagret i lister. Bli kjent med SharePoint liste-apper og hvordan du tilpasser eller lager egne med krav til utfylling, oppslag i andre lister,... [+]
Instruktørbasert opplæring:   SharePoint nivå 3 - Bli mer kjent med lister Lister Bruk av listemalene i SharePoint Lag liste av Excel-bok eller fra Access Lag liste fra bunn av i SharePoint Kolonnetyper og eksempler på bruk Opprette en liste og listeinnstillinger Krav om utfylling Utvide lister Valider verdier bruker fyller inn Logg-kolonne Beregningskolonner og formler Presenter informasjon med visninger Visnings-stiler Innføring i områdekolonner Veien videre til innholdstyper   3 gode grunner til å delta 1. Møt SharePoint sine liste-apper og lær å lage liste fra bunn eller fra eksisterende Excel-bok 2. Lær om kolonner som beregner eller sjekker inntastede verdier 3. Presenter informasjonen med visninger [-]
Les mer
Nettbasert kurs Hele landet 2 timer 1 510 kr
Sliter du med å importere data og lage rapporter/analysegrunnlag i Excel? Et riktig grunnlag er avgjørende for en god rapport! Se hvor enkelt man lager rapporter og ana... [+]
Instruktørbasert opplæring:   Excel nivå 3 - Import av data, avanserte lister og pivotteknikk Prinsipper for å arbeide med lister. Råd og regler Effektiv merking og navigasjon. Sortering etter verdier Sortering etter cellefarge, skriftfarge, celleikon Sortering etter egendefinert liste Delsammendrag Filtrering Filtrering etter ferge Fryse første rad og første kolonne Skjule / vise rader og kolonner Utskriftinnstillinger   3 gode grunner til å delta 1. Få oversikt over viktige steg ved tekstimport 2. Bli kjent med en rekke teknikker for datavask 3. Du vil lære å utarbeide gode rapporter og analyse av datagrunnlaget på en kort tid ved bruk av Pivottabeller   Om dette ikke er riktig kurs for deg, sjekk ut alle våre Excel kurs.   [-]
Les mer
Nettbasert kurs Hele landet 2 timer 1 510 kr
05 Dec
Synes du det er uoversiktlig å samarbeide om dokumenter med andre? Vi lærer deg de viktigste funksjonene og metodene for vellykket dokument-samhandling og ferdigstillin... [+]
Instruktørbasert opplæring:   Word nivå 3 - Samarbeide om et dokument Spor endringer for å se hvem som har gjort hva Bruk av merknader Sammenligne dokumenter Passord beskytte dokumenter Filer i SharePoint, OneDrive for Business og OneDrive Samtidigredigering Versjonering Fjerne skjulte data og personlig informasjon før publisering   3 gode grunner til å delta 1. Ha kontroll på hvem som har gjort hva 2. Lær å sikre dokumentet 3. Du lærer å kontrollere dokumentet før ferdigstilling [-]
Les mer
Nettbasert kurs Hele landet 2 timer 1 610 kr
12 Dec
Er du på jakt etter mer avansert funksjonalitet på forsidene dine? På dette webinaret lærer du mer om å sette inn innhold fra andre kilder og å sy sammen komponente... [+]
Instruktørbasert opplæring:   SharePoint nivå 3 - Avansert tilpasning av forsiden til område Bli kjent med Webdel-sider Hvordan legge til skriptsnutter og elementer fra andre nettsider Forberede og presentere en PowerPoint-presentasjon på forsiden ved hjelp av Office Web Apps/Office Online Forberede og presentere en Excel-bok på forsiden med Excel Services Forberede og presentere en Visio-tegning som forsidemeny med Visio Services Koble sammen webdeler og la innhold i én webdel påvirke innholdet i en annen   3 gode grunner til å delta 1. Ta SharePoint-siden videre med interaktivitet og eksternt innhold 2. Bli kjent med Office Online og Excel og Visio Services-funksjonaliteten 3. Koble webdeler sammen for interaktive dashboard [-]
Les mer
Oslo 5 dager 32 000 kr
25 Sep
04 Dec
Kursinnhold Course version: 012 Course announcements This course enables experienced SAP BW users, m... [+]
Kursinnhold Course version: 012 Course announcements This course enables experienced SAP BW users, modelers as well as administrators to run and work with SAP BW on SAP HANA. The highlight is on how to optimize an existing SAP BW architecture and leverage new data models and functions provided by SAP HANA. This course also provides the foundation to plan the further roadmap towards SAP BW/4HANA. Goals Outlines advantages of the new SAP "In-Memory" database foundation for SAP BW. Explains HANA specific features as well as optimized existing and new data models or functions of SAP BW. Enables you to support a migration project to SAP BW on SAP HANA from application side. Introduces the SAP architecture framework of LSA++ and provides guidelines on how to adapt your existing one. Explains native HANA modeling and how both, HANA information views as well as BW InfoProviders can complement each other in so-called "mixed scenarios". Provides an overview on new SAP HANA-related data provisioning methods for SAP BW including HANA Smart Date Integration Gives an overview of SAP´s next generation Data Warehouse Solution SAP BW/4HANA and how to get there AudienceSAP BW application consultantsProject team members implementing and maintaining SAP BW on SAP HANA. PrerequisitesEssential:BW310Hands-on experience in data modeling with SAP BW 7.x Recommended:DBW73 or DBW74BW330HA100HA300HA350 Course based on software releaseSAP BW 7.5 SP04SAP HANA SPS12SAP HANA BW Modeling Tools 1.15SAP HANA Live Browser 1.0SAP BusinessObjects Analysis for MS Excel 2.2 ContentGetting started- SAP HANA Basics- SAP BW Basics- SAP HANA BW Modeling Tools- SAP HANA Native Modeling- SAP HANA Live- SAP S/4HANA embedded Analytics Migration to SAP BW on HANA- Migration Strategies and Tools- SAP BW Migration Cockpit BW on HANA Data Management- Multi-Temperature Data Management- Optimizing BW Data Management based on Dynamic Tiering as well as Active/Non-Active Concept- Optimizing BW Data Management based on Nearline-Storage Optimization Areas in BW on HANA- HANA-Optimized Data Modeling: InfoCubes- HANA-Optimized Data Modeling: Advanced DataStore-Objects- HANA-Optimized Data Modeling: CompositeProviders- HANA-Optimized Data Modeling InfoObjects- HANA-Optimized Data Staging and Transformations- HANA-Optimized Analytic Manager- HANA-Optimized Analysis Processes Modeling with SAP´s Reference Architecture LSA++- Review of Layered Scalable Architecture (LSA)- From LSA to LSA++: Streamline Core Layers- LSA++: Open Operational Data Store Layer based on Open ODS Views- LSA++: BW Workspaces Hybrid Modeling in Mixed Scenarios- Generation of HANA-Views for BW Objects- Modeling Mixed Scenarios- HANA-Optimized BI Content- Use case for Mixed Scenarios: SAP BusinessObjects Predictive Analytics Data Provisioning into SAP HANA and SAP BW- Overview of Data Provisioning Methods into SAP HANA- SAP LT Replication into SAP HANA- SAP HANA Smart Data Integration for SAP BW- Operational Data Provisioning into SAP BW- DB-Connect and Open Hub Destination Summary & Outlook- Introduction of SAP BW/4HANA- The HANA Data Warehouse- Overview of new Transactions and Authorizations Notes This course provides you a very sound foundation of new BW concepts and contains many references to additional documents and information sources. This course has a very strong focus on hands-on experience based on 33 exercises. [-]
Les mer
Nettbasert kurs 2 timer 990 kr
På dette 2-timers webinaret vil vi vise deg hvordan du kan lage presentasjoner i PowerPoint med nye lysbilder, gjenbruk av lysbilder og bruk av inndelinger. [+]
På dette 2-timers webinaret vil vi vise deg hvordan du kan lage presentasjoner i PowerPoint med nye lysbilder, gjenbruk av lysbilder og bruk av inndelinger. Emner på dette kurset: Innsetting av nye lysbilder med ulike utforminger. Bruke eksisterende lysbilder på nytt i din nye presentasjon. Organiser din presentasjon i inndelinger for å forenkle disposisjon og utskrift av presentasjonen. Forkunnskap: Det er en fordel å ha noe erfaring i bruk av tastatur, mus og Windows. Det er også en fordel om du har jobbet litt i Word eller Excel. Nivå: Grunnleggende Målgruppe: Kurset retter seg mot personer som ønsker å bruke PowerPoint for å lage presentasjoner for fremvisning. Målsetning: Etter webinaret skal du kunne lage enkle presentasjoner i PowerPoint.   Varighet: Webinar på 2 timer: 3 x 30 minutter pluss 10 minutters pause etter hver økt. Pris: 990 kroner Undervisningsform – hva skjer på webinaret: Du kobler deg opp til vårt webinar via din datamaskin, nettbrett eller mobile enhet. Du må ha tilgang til Internett. Webinaret blir satt opp gjennom verktøyet www.gotomeeting.com – og du vil få tilsendt en lenke til dette spesifikke webinaret i god tid før kurset starter. Her finner du informasjon om hva som skjer når du blir deltaker på vårt webinar. Vi kjører 3 x 30 minutter, med 10 minutters pause mellom hver økt som gir mulighet til å stille spørsmål. Det vil ikke være mulighet for spørsmål og diskusjon mens undervisningsøktene pågår. Det er lagt opp til at du som deltaker følger med på din egen skjerm og lytter til instruktøren som demonstrerer. Du vil se instruktørens skjermbilde og kunne følge undervisningen gjennom praktiske eksempler og instruktørens kommentarer. Påmelding til webinaret: Send en e-post til uis-ikt@uis.no og meld deg på! Ring oss på telefon 51 83 10 73 dersom du har noen spørsmål. Deltakelse og tilkobling til webinaret: På webinar-dagen (eller rett før), vil du motta en e-post med en link til webinaret og instruksjoner om hvordan du melder deg på. E-posten inneholder også kontaktinformasjon til arrangøren av webinaret, i tilfelle du får problemer og trenger hjelp til pålogging. Krav til utstyr: Det enkleste er å koble seg opp til vårt webinar via din datamaskin. Du kan også benytte nettbrett eller mobil enhet. For å høre hva instruktøren sier må du ha høyttaler eller hodesett. Vi anbefaler også at du har tilgang til en mikrofon slik at du kan snakke med instruktøren. Alternativt er det mulig å sende meldinger til instruktør skriftlig via Chat (i pausene).  For mest mulig utbytte anbefaler vi at du sitter i et stille rom uten forstyrrelser fra omgivelsene. Meld deg på ved å sende oss en e-post eller ring 51831073. Se vår kurskalender for en oversikt over alle datoer for kommende webinarer. [-]
Les mer
Oslo 4 dager 26 000 kr
11 Sep
11 Dec
Kursinnhold Course version: 012 Course announcementsIn this course, you learn how you can use SAP HA... [+]
Kursinnhold Course version: 012 Course announcementsIn this course, you learn how you can use SAP HANA and new features in the ABAP programming language to optimize existing ABAP code and to develop innovative ABAP applications to enhance your business. GoalsThis course will prepare you to:develop more concise and well-performing ABAP programs using new features of the ABAP programming languagedevelop and optimize ABAP applications that access data stored in the SAP HANA Database AudienceApplication ConsultantDeveloperDeveloper Consultant PrerequisitesEssential:Basic Knowledge of SAP HANABC400BC401Experience in ABAP Programming, esp. Open SQL (joins, views, aggregations) Recommended:The HA100 course provides a good understanding of SAP HANA and it is highly recommended for participants who want to attend this courseHA150BC404 Course based on software releaseApplication Server ABAP 7.50 SP01, SAP HANA SPS12 ContentIntroduction- Understanding SAP HANA and how it impacts the ABAP development paradigm- Introduction to ABAP Development Tools (also known as ABAP in Eclipse) Taking ABAP to SAP HANA- Accessing SAP HANA as a Secondary Database- Tools to detect potential functional and performance issues when migrating to SAP HANA: Code Inspector and ABAP Test Cockpit, ABAP Trace and ABAP Profiler, SQL Trace- Tools to prioritize performance issues: SQL Monitor, SQL Performance Tuning Worklist- Performance Rules and Guidelines for ABAP in the context of SAP HANA Database Independent Code-to-Data- New Open SQL- Defining advanced views using Core Data Services (CDS) and CDS Associations in ABAP- Incorporating Authorization Checks with CDS in ABAP SAP HANA specific Code-to-Data- Using native SQL and ABAP Data Base Connectivity (ADBC)- Creating, using and debugging ABAP Managed Database Procedures Consuming SAP HANA Objects in ABAP- Consuming SAP HANA views in ABAP using native SQL and ADBC- Consuming SAP HANA database procedures using native SQL and ADBC SAP HANA Proxy Objects- Creating and using External Views- Database Procedure Proxies- HANA Transport Container Advanced Topics- Using SAP HANA Full Text Search in ABAP- Enabling input fields for type-ahead search- SAP List Viewer (ALV) for SAP HANA NotesThis course is for developers and consultants who are familiar with programming database access using ABAP and ABAP Objects programming and want to learn how to use SAP HANA to speed up such access.The course covers many new ABAP features for database access that are not limited to SAP HANA as underlying database. [-]
Les mer
Oslo 5 dager 22 500 kr
04 Sep
30 Oct
Automating Administration with Windows PowerShell [+]
Learn how with Windows PowerShell 4.0, you can remotely manage single or multiple Windows-based servers and automate day-to-day management and administration tasks.This five day course provides students with the fundamental knowledge and skills to use Windows PowerShell 4.0 for administering and automating administration of Windows based servers. It focuses on primary Windows PowerShell command-line features and techniques, and will provide prerequisite skills supporting many different Microsoft products. This includes Windows Server, Windows Client, Exchange Server, SharePoint Server, SQL Server, System Center, and more. In keeping with that goal, this course will not focus on any one of those products, although Windows Server (which is the common platform for all of those) will serve as the example for the techniques being taught. In this five day course you will learn to execute and monitor scripts more efficiently through more robust session connectivity, workflow capabilities, improved job scheduling, and Windows PowerShell Web Access. Learn Windows PowerShell with greater ease through improved cmdlet discovery and simplified, consistent syntax across all cmdlets. Write Windows PowerShell scripts quicker and more intuitively through the new Integrated Scripting Environment (ISE) that enables script sharing, which connects IT pros to a larger Windows PowerShell user community. Learn all this and more in this five-day Microsoft Official Course in Windows PowerShell v4.0 [-]
Les mer
Nettbasert kurs 3 750 kr
På forespørsel
Stadig flere bedrifter har behov for folk med kunnskaper om data og databehandling. Kan du dokumente... [+]
Stadig flere bedrifter har behov for folk med kunnskaper om data og databehandling. Kan du dokumentere at du har slik kunnskap? Noen velger å ta Datakortet som man oppnår ved å gjennomføre og bestå 7 sertifiserende tester og derigjennom så blir man sertifisert som bruker på de vanligste kontorapplikasjonene.  Andre velger å fokusere på å tilegne seg kunnskaper om de mest benyttede Windows programmene uten å ta tester. Mål med kurset: Deltakeren skal tilegne seg kunnskaper om de mest benyttede Windows programmene og etter avsluttet kurs kunne jobbe smartere og mer effektivt. Krav til forkunnskaper: Et innføringskurs i data eller noe erfaring med data fra før er nødvendig. Kurset MS Office 4 Moduler tar for seg de mest brukte Windows programmene: •Windows•Word•Excel•Internet Explorer / Outlook Gjennomføring:  Gjennomføres på Internett, interaktivt. Kurset inneholder tekst, bilder, videofremvisninger, små tester og en mengde oppgaver. Enkelt og fleksibelt. Kursdeltageren har on-line tilgang i 12 måneder fra man starter å ta kurset.  Dette gjør at man har tilstrekkelig tid til å tilegne seg nødvendige kunnskaper. Sertifiserende tester: Etter avsluttet selvstudium vil man kunne avlegge sertifiserende tester on-line hos et godkjent test senter. Finansiering: LO organiserte kan søke stipend. Klikk: LOs Utdanningsfond, Fagforbundet, Handel og Kontor. Er du organisert i en annen fagforening eller har spørmål, kontakt oss for nærmere informasjon om dine muligheter for stipend. Ta kontakt med din fagforening for å få mer informasjon. Vi hjelper gjerne med søknaden. Vi fakturerer bedrifter og deltagere som ønsker å betale selv.  Bedrifter som ønsker å melde på et større antall deltagere kan ta kontakt for å avtale dette. [-]
Les mer
Narvik Og 4 andre steder 1 dag 4 500 kr
26 Sep
28 Sep
03 Oct
Utvid dine grunnleggende ferdigheter som du fikk på dag 1, med effektivt individuelt arbeid og samarbeid i skyen. [+]
Utvid dine grunnleggende ferdigheter som du fikk på dag 1, med effektivt individuelt arbeid og samarbeid i skyen. Ta i bruk avanserte funksjoner i alle arbeidssituasjoner:Som enkeltindivid og teammedlem, i hverdagsoppgaver og prosjekter, på kontoret og på farten, på PC og håndholdte enheter, online og offline,  i intern og ekstern kommunikasjon. Effektive møter og prosjekter i SharePoint: Gode møteområder i SharePoint, Enkle og avanserte prosjektområder, Elektronisk samhandling før, under og etter møtet, Koble MS Project til SharePoint. Demonstrasjon av enkle saksbehandlingssystemer i SharePoint Bruk av wiki-bibliotek og blogger Merking og rangering av innhold Mer avansert bruk av Mitt Område (My Site): Personlig Blogg, Oversikt over merking og stikkord, Kompetansesøk, Redigering av egen profil Bruk av håndholdte enheter: Office 365 på smarttelefon og nettbrett, Gjennomgang av de beste, sikreste og mest kostnadseffektive applikasjonene på din plattform All relevant informasjon – alltid tilgjengelig med SharePoint Workspace: Arbeide Offline med SharePoint, Bruke frakoblede områder i Word, Excel og PowerPoint Bruk av Excel og SharePoint til datahåndtering, rapportering og kalkyler Bruk av OneNote til personlige notater og informasjonsdeling [-]
Les mer
Nettbasert kurs 1 625 kr
Kurset skal gi deltakerne kjennskap til de mer avanserte delene av programmet Excel, og se muligheter for å arbeide med disse på en smart og effektiv måte. [+]
I kurset lærer du å bruke mer avanserte funksjoner i Excel 2010, slik at du blir mer effektiv i arbeidet ditt. En kombinasjon av videoer, teori, oppskrifter og tester gjør det enkelt å lære seg de nye "smarte" funksjonene. Kurset inneholder over 30 ulike opplæringsvideoer.Jobb smart og effektivt!- Du har tilgang til et utall ferdigdefinerte funksjoner som utfører alle slags beregninger.- Bruk av tema gir en konsekvent layout på alle Office-dokumenter.- Betinget formatering gjør det enkelt å følge med sentrale verdier i regnearket.- Cellestiler gjør formateringen mer konsekvent.- Diagram gir en visuell lettfattelig framstilling av tallverdier.- Sparkline-grafikk kan brukes for å visualisere data direkte i regnearkceller.- Bruk av flere regneark gjør større regnearkmodeller mer oversiktlig.- Sortering og filtrering gjør arbeidet med lister og tabeller enkelt og effektivt.Innhold:- Formatering- Funksjoner- Diagram- Flere regneark- Lister og tabeller- Utskriftsinnstillinger [-]
Les mer
Nettbasert kurs Hele landet 2 timer 1 510 kr
11 Dec
Dette webinaret fokuserer på bruk av eksisterende presentasjoner, endringer av disse, samt det å klargjøre for presentasjon. Vi viser deg en rekke tips og teknikker so... [+]
Instruktørbasert opplæring:   PowerPoint nivå 3 - Gjenbruk og klargjøring av en presentasjon Sette inn lysbilder fra andre presentasjoner Tilbakestille lysbildeoppsett Endre mal Rydde opp i manuelle feil Konvertere tekst til SmartArt Animasjon og lysbildeovergang Tilrettelegge for navigasjon (hyperkoblinger) Tilpasset fremvisning Lag lysbildefremvisning Ta med presentasjonen på minnepinne   3 gode grunner til å delta 1. Lær og gjenbruke innhold fra andre presentasjoner effektivt 2. Få oversikt over måter å "rydde opp" i en presentasjon 3. Få tips til praktiske verktøy til ferdigstilling av presentasjonen [-]
Les mer
Nettbasert kurs Hele landet 2 timer 1 310 kr
14 Dec
Er arbeidsdagen din ustrukturert og rotete? Delta på denne økten å få en gjennomgang av hvordan du kan benytte Outlook fornuftig til å organisere arbeidsdagen din. [+]
Instruktørbasert opplæring:   Outlook nivå 2 - Effektiv bruk av kalender og oppgaver Kalender Legge inn hendelser, avtaler og møter Bruk av kategorier for bedre oversikt Dele kalenderen med andre, og få oversikt i flere kalendere Opprette avtaler/ møter ut av en e-post Generelle innstillinger og oppsett Oppgaver Huskeliste for oppfølging av innkommen og utgående e-post og andre gjøremål Bruk av kategorier for bedre oversikt Tilordne oppgaver til andre Tilpasning av visninger   3 gode grunner til å delta 1. Få bedre oversikt i oppgaveliste og kalender 2. Få en kort intro til delte møtenotater i OneNote 3. Tips og triks til daglig bruk av kalenderen [-]
Les mer
Narvik Og 4 andre steder 1 dag 4 500 kr
25 Sep
27 Sep
02 Oct
Legg grunnen for et effektivt samarbeid, og kom i gang med å arbeide i nett-skyen. På denne dagen vil du lære om fleksibilitet og effektivitet som Office 365 tilbyr ... [+]
Hva er Office 365 Hvorfor 365? Slik fungerer det Planer (lisensiering) Office Professional vs Office Professional Plus, og Office Web App. Exchange Server Online SharePoint Server Online Lync Server Online Arbeide med SharePoint Online Bedre informasjonsdeling og samarbeid med SharePoint («SharePoint Hjulet») SharePoint-områder og navigering: Effektiv dokumenthåndtering i skyen: Redigering og utsjekking, Versjonskontroll, Varsling, Bruk av metadata, Arbeidsflyt og godkjenning Biblioteker og SharePoint-lister: Kontakter, Kalender, Oppgavelister, Andre lister Diskusjonsforum og oppslagstavler Visninger og filtrering Mitt område Arbeide med Outlook Online Effektiv kommunikasjon i skyen Adressebok og sosial samhandling Alltid online - Outlook på Web og mobil Arbeide med Lync Online Statusinformasjon Direktemeldinger Elektroniske møter og deling av skjermbilder Integrasjon med andre Office-programmer Tilpasning av Lync til ditt behov Hele Office-pakken i skyen Håndtering av dokumenter i nett-skyen Samarbeid og simultan dokumentredigering Integrert bruk av SharePoint, Outlook, Lync og øvrige Office-programmer [-]
Les mer

Lukk Denne siden benytter seg av informasjonskapsler (cookies).
Du kan fortsette å bruke siden som vanlig hvis du godtar dette. Les mer om bruk av informasjonskapsler i vår personvernerklæring.
;