Alle kategorier
Du har valgt: Nordland
Nullstill
Filter
Ferdig

-

Nettkurs 56 timer 9 790 kr
Har du lang kontorfagligerfaring fra offentlige virksomheter, biblioteker, service- og informasjonssentre eller private bedrifter, men mangler formell kompetanse? [+]
Informasjon Velkommen til VG3 kurs i kontor- og administrasjonsfaget hos AOF   Dette kurset er delt opp i fem moduler: Bedrift administrasjon og HMS Profilering og kommunikasjon Kunnskapsorganisering, personaladministrasjon og økonomi Oppgaveskriving Avsluttende innsendingsoppgave Praksis gir et godt utgangspunkt Som praksiskandidater har dere allerede mye erfaring. Husk at dere allerede kan mye. Dette kurset er bygget opp slik at dere får testet deres kunnskaper, og læreboken vil gi ny kunnskap. Noe av det dere leser kan dere kanskje allerede. Ingenting er bedre enn det. Det viser at dere har lært mye på arbeidsplassen. Nettkurset er laget slik at dere kan lære pensum på en måte som gir et aktivt forhold til læreboken og fagfeltet dere arbeider på. Målet er å gi dere de beste forutsetningene for å bestå den teoretiske eksamen. For at dere skal bestå teorieksamen er det viktig at dere viser at dere klarer å kombinere teori og praksis. Nettkurset er sammensatt for at du skal få best mulig læringsutbytte, og bygger på ulike pedagogiske metoder. Kurset er sammensatt av en kombinasjon av: Tekst (i nettkurset og i læreboken) Øvelsesoppgaver Tankedelingsoppgaver Multiple choice oppgaver Innsendigsoppgaver Du vil underveis i kurset få oppfølging av en nettveileder.   Kurset har et omfang på 50 timer avhengig av dine forkunnskaper og digital kompetanse. I tillegg må du påregne tid til egenstudier og oppgaveløsning. Pensum tar utgangspunkt kontor- og administrasjonsfaget VG3, boken kan du kjøpe her: https://www.fagbokforlaget.no/Kontor-og-administrasjonsfaget/I9788245013412   Finansiering Dersom du er medlem i en fagforening vil du i mange tilfeller kunne søke om stipend til utdanning. En del fagforeninger gir stipend gjennom LO`s utdanningsfond. Stipendsatsen for fagbrevutdanning hos LO`s utdanningsfond er for tiden kr 10.500. Har du ikke rettigheter i LO`s utadanningsfod har også Fagforbundet og Handel og kontor egne stipendordninger. Ta kontakt med din fagforening for å få mer informasjon om finansiering.     [-]
Les mer
Bedriftsintern
Vårt kurs i Grunnopplæring - Maskiner og redskap handler om tema som: Arbeidsmiljø, ansvar og konsekvenser. [+]
  Kurset kommer innom de nye forskriftene, ansvar, risikoanalyse, bruksanvisning, miljøvern, faresymboler, hygiene, verneutstyr, sikkerhetsdatablad, vedlikehold, kontroll og andre viktige sikkerhetsinstrukser. Kurset vil sørge for en grunnleggende opplæring i lover og forskrifter, slik at du ikke behøver å gå så grundig gjennom dette teamet i alle våre kurs i dokumentert opplæring for maskiner og redskap. [-]
Les mer
6 timer 1 500 kr
C#is very useful. [+]
C# is a power language. [-]
Les mer
Nettkurs 10 000 kr
Nettkurs uten samlinger med nettforelesninger. [+]
Kurset passer for: deg som skal bli: apotektekniker – helsesekretær - tannhelsesekretær deg som har helse- og sosialfag vg1 eller grunnkurs samt fellesfagene/allmennfagene fra vg1 og vg2/grunnkurs og vk-1. Kursets innhold er: Felles programfag: Helsefremmende arbeid • Kommunikasjon og samhandling • Yrkesutøvelse

Nettkurs kombinert med forelesninger i form av lyd og bilde på din egen PC. Felles programfag: Helsefremmende arbeid • Kommunikasjon og samhandling • Yrkesutøvelse

Nettkurs kombinert med forelesninger i form av lyd og bilde på din egen PC. Start:          Når du selv ønskerOmfang:      En innlevering for hvert fag – i alt 3Pris:            Felles programfag: Kr. 10.000,- ekskl. lærebøker og eksamensavgift                    (kan deles i 4 månedlige avdrag med kr. 200,- i avdragsgebyr pr. avdragTidsplan Kurset kan tas etter egen tidsplan med innlevering av mapper til retting. Du velger selv når du vil starte opp med kurset og hvor lang tid du vil bruke. Innleveringer En innlevering for hvert fag – i alt 3. Kurset er i tråd med læreplanens kompetansemål. Det følger med ulike nettressurser som du kan benytte så mye og så ofte du vil.Lånekassen  Utdanningen er godkjent for lån og stipend i Lånekassen. For å få lån omgjort til stipend kreves det at deltaker avlegger privatisteksamen i samtlige fag som utgjør 4 eksamener.Eksamensform  Privatisteksamen etter gjeldende regler. Oppmelding elektronisk: www.privatistweb.no Fører frem til fagbrev. Er du organisert? Undersøk med ditt fagforbund om du kan søke å få dekket kursavgift. Er du organisert? Undersøk med ditt fagforbund om du kan søke å få dekket kursavgift. [-]
Les mer
Holmestrand Oslo Og 2 andre steder 9 990 kr
20 Apr
20 Apr
28 Apr
MTK Skolen tilbyr nå alle elever å delta på våre teorikurs via video over Internett. [+]
Komplette kurs i Holmestrand og Porsgrunn:  De inkluderer Modul 1.1, 2.3, 2.7, 3,7 og 4,7 og oppkjøring.     KURSINNHOLD Krav til bro og traverskraner  Krantyper med tilleggsutstyr Bruksområder Ulykker med kran Kranens konstruksjon og virkemåte Stabilitet Godshåndtering Kontroll og vedlikehold Sikkerhetsregler ved bruk Sertifisering og dokumentasjon   Mål for kurset er å gi førere med arbeidsutstyr nevnt i §49 i «Forskrift om bruk av arbeidsutstyr» en god generell grunnopplæring i sikker bruk av dette slik at uhell og ulykker unngås. Teori avsluttes med prøve. Ønsker du å ta praksis i bedrift gjør du det via en fadderavtale. Signering av avtale med oppfølging for fadder og elev kr 1500,-   Passer ikke disse tidene for deg? Ta kontakt med oss så kan vi tilpasse kurset for deg i form av dagskurs eller helgekurs   Trenger du mer informasjon? Ring oss på telefon 94786797  eller mail kontakt@mtkskolen.no   Besøk vår hjemmeside , Facebook side eller instagram                                  Vil du starte i nå og betale om 12 mnd ?   MTK SKOLEN har sammarbeid med resursbanken og tilbyr finansiering med 12mnd utsettelse 0 i rente for kun 495kr . Ring oss for mer inf   Om du ønsker kurs holdt på Engelsk, Polsk eller Spansk send oss en mail på: kontakt@mtkskolen.no så ordner vi det raskt! [-]
Les mer
Nettkurs 10 000 kr
Nettkurs uten samlinger med nettressurser. [+]
Kurset passer for: deg som har design og håndverk vg1 eller formgivingsfag grunnkurs samt fellesfagene/allmennfagene fra vg1 og vg2/grunnkurs og vk-1. deg som har lang praksis i yrket og som ønsker å ta fagprøven (praksiskandidat).   Kursets innhold er: Felles programfag: Aktiviseringsfag - Administrasjonsfag Nettkurs uten samlinger med nettressurser.   Start:              Når du selv ønsker. Omfang:          3 innleveringer Pris:                Felles programfag: Kr. 10.000,- ekskl. lærebøker og eksamensavgift (kan deles i 4 månedlige avdrag med kr. 200,- i                          avdragsgebyr pr. avdrag)   Tidsplan • Kurset kan tas etter egen tidsplan med innlevering av mapper til retting. • Du velger selv når du vil starte opp med kurset og hvor lang tid du vil bruke.   Innleveringer • Det er i alt 3 innleveringer – 1 for hvert fag i tillegg til en tverrfaglig oppgave • Kurset er i tråd med læreplanens kompetansemål.   Det følger med ulike nettressurser som du kan benytte så mye og så ofte du vil.   Lånekassen Utdanningen er godkjent for lån og stipend i Lånekassen. For å få lån omgjort til stipend kreves det at deltaker avlegger privatisteksamen i samtlige fag som utgjør 4 eksamener eller avlegger den teoretiske prøven som inngår i fagprøven.   Eksamensform  Privatisteksamen etter gjeldende regler. Oppmelding elektronisk: www.privatistweb.no Fører frem til fagbrev.   Fagprøven som praksiskandidat: Fagprøven består av en teoretisk del og en praktisk del. Dette gjelder for praksiskandidater – de som har minst 5 års godkjent praksis fra yrket, avlegger teoretisk del av fagprøve i tillegg til den praktiske fagprøven.  Det kreves ikke dokumentert praksis for å avlegge den teoretiske prøven.  For å kunne fremstille seg til den praktiske del av fagprøven kreves det dokumentasjon på 5 års godkjent praksis. Praksis vurderes av fylkeskommunen hvor du bor.   Fagprøven for de som følger skolemodellen (lærlinger): Har du allmennfagene fra ordinær videregående skole, anbefaler vi deg å ta privatisteksamen i samtlige programfag for vg1 og vg2. Du kan da søke lærlingeplass for 2 år. De som er lærlinger må ta eksamen i hvert enkelt fag for vg1 og for vg2 i tillegg til teoretisk og praktisk fagprøve.   Om jobben Som aktivitør skal du legge til rette for kreative aktiviteter for ulike brukergrupper som eldre, psykisk utviklingshemmede og psykisk- eller fysisk funksjonshemmede. Aktivitetene kan for eksempel være husflids- og handverksaktiviteter, fysiske aktiviteter av ulike slag, eller dagligdagse gjøremål.    Målsettingen er å opprettholde eller å forbedre brukernes funksjonsnivå bade fysisk, psykisk og intellektuelt.    Vanlige arbeidsoppgaver for en aktivitør er: • planlegge,lede, gjennomføre aktiviteter • vurdere og dokumentere aktiviteter • utvikle, kvalitetssikre og markedsføre aktiviteter   Personlige egenskaper Som aktivitør bør du være kreativ og ha evne til a finne praktiske løsninger på utfordringer som dukker opp. Kommunikasjon, forståelse og evne til a komme kontakt med ulike typer mennesker er også typiske egenskaper ved aktivitøren. Tillegg må du ha kunnskap om menneskets naturlige utvikling, førstehjelp og enkel sykdomslære.   Hvor jobber aktivitøren? Som aktivitør kan du jobbe i ulike helseinstitusjoner, hjemmebaserte tjenester, kultur- og fritidssektoren, rusomsorgen, skole, SFO, frivillighetssentralen eller i private vernede bedrifter. Som aktivitør jobber du ofte med eldre, psykisk utviklingshemmede, funksjonshemmede, barn, ungdom og andre grupper med behov for rehabilitering.   Er du organisert? Undersøk med ditt fagforbund om du kan søke å få dekket kursavgift. [-]
Les mer
Bodø 5 dager 20 000 kr
11 May
The purpose of this on-scene-coordinator (OSC) course is to educate and train maritime personnel in the role as on-scene-coordinator in search and rescue (SAR) operations... [+]
The purpose of this on-scene-coordinator (OSC) course is to educate and train maritime personnel in the role as on-scene-coordinator in search and rescue (SAR) operations at sea. After completion of this course, students will be able to understand and follow advice given by the search and rescue (SAR) mission coordinators at a maritime rescue coordination center, coordinate SAR-operations on-scene including the contributions of other search and rescue units, and conduct assistance to persons and vessels in distress. The course is especially relevant for merchant- and cruise vessels, navy and coast guard officers, and other key personnel taking part in SAR-operations at sea. Requirements The course is conducted in accordance with the International Aeronautical and Maritime Search and Rescue Manual (IAMSAR) Volume III, and the International Maritime Organization (IMO) Model Course “SAR IN-SCENE COORDINATOR”. Course contents International and national legal regulations Responsibilities and tasks Organization and managerial roles in SAR- operations OSC duties The role of the Air Coordinator (ACO) Bridge resource management and team work Search and rescue units (SRU) coordination Search areas and search patterns Communication Challenges and limitations in different sea areas Table-top and simulator exercises Literature The IAMSAR-guidelines The MARPART reports on maritime preparedness systems in Arctic countries The Norwegian maritime preparedness system Course compendium The training will take place in advanced tactical simulators including decision support tools for SAR operations at NORDLAB, Nord university and Bodø Maritime. [-]
Les mer
Bodø 12 dager 20 580 kr
02 Jun
Personell som skal bruke GMDSS radioutstyr og har krav til GOC - sertifikat, dekker området A1-A4. Kurset gir GOC sertifikat ihht STCW og ITU ved bestått eksamen - med gy... [+]
MÅL: Gi kunnskap, erfaring og forståelse av GMDSS og utstyr/komponenter som inngår i dette, tilstrekkelig til å kunne kvalifiseres som radiooperatør i henhold til STCW-konvensjonen med tillegg samt ITU Radio Regulations.  MYNDIGHETSKRAV: Kurset baseres på emneplan godkjent av sjøfartsdirektoratet.Planen omfatter de krav som stilles i STCW 2010 seksjon I/1, I/4, I/5, I/6, I/8, I/10, I/12, IV/1, Seksjon A-I/6, A-I/8, A-I/11, A-I/12, A-IV/2, A-VIII/2 Part3, B-I/6, B-I/8, B-I/12 pkt. 72, seksjon B-IV/2 pkt. 37 – 47 og B-VIII/2.  Videre er IMO sitt modellkurs for GOC lagt til grunn for emneplanen, samt Forskrift om kvalifikasjoner mv. for sjøfolk (FOR-2011-12-22-1523). Det refereres også til ITU Radio Regulations 2016 Volume I, kapittel 9, artikkel 47.   INNHOLD: -Formålet med GMDSS-Sende og motta informasjon ved hjelp av GMDSS-delsystemer-Utføre radiotjenester i nødssituasjon-Rammeverket vedrørende den maritime mobile tjeneste-Radio Regulations-Identifisering av radiostasjoner-Service publikasjoner-Radiobølgeutbredelse-Batterier,antenner-Viktigheten av jevnlig test av radioinstallasjonen («Live»-testing) og oppfølging ved feil, samt belastningstest av reserveenergikilde.                                              -Ivaretakelse av HMS knyttet til GMDSS GOC utstyr (rutiner, skilting og merking knyttet til vedlikehold og bruk av utstyr, herunder batterier).                                  -Grunnleggende om funksjoner på VHF-radio, MF/HF-radio og Inmarsat terminaler  -Grunnleggende om VHF DSC                                                                              -Grunnleggende om MF/HF DSC                                                                           -Maritime Safety Information (MSI)                                                                     -Radotelex                                                                                                         - Inmarsat -VHF/MF/HF taleprosedyrer-Cospas/Sarsat, EPIRB, RADAR SART og AIS SART, håndholdt VHF-SAR-øvelser   [-]
Les mer
Kombinert klasserom og nettbasert 2 timer 2 900 kr
NS 8360 er den norske standarden for BIM-objekter. I de fleste offentlige prosjekter fra Statsbygg, Forsvarsbygg og Helsebyggforetakene er det krav om å følge denne stand... [+]
NS 8360 er den norske standarden for BIM-objekter. I de fleste offentlige prosjekter fra Statsbygg, Forsvarsbygg og Helsebyggforetakene er det krav om å følge denne standarden. NS 8360 i BIM-modellen er en kode på hvert objekt som består av systeminformasjon og typeinformasjon basert på NS 8351 og NS 3420.Med hjelp av NTI tools kan vi automatisere prosessen med å sy sammen NS 8360-koden på hvert objekt. I online-kurset går vi igjennom grunnprinsippene for denne standarden og hvordan dette implementeres i modellen med spesielt fokus på typekoden for tekniske fag.    På dette 2 timers online-kurset vil du blant annet lære: Implementere NS 8360 i Revit-modell Typekoding for tekniske fag   For å delta må du ha: PC med to skjermer høretelefon og mikrofon internett-tilkobling. Revit MEP MagiCAD VVS [-]
Les mer
Hensikten med opplæringen er å gi traverskranførere en god teoretisk grunnopplæring i sikker bruk av traverskraner, slik at uhell og ulykker i forbindelse med løfteo... [+]
Målsetting Hensikten med opplæringen er å gi traverskranførere en god teoretisk grunnopplæring i sikker bruk av traverskraner, slik at uhell og ulykker i forbindelse med løfteoperasjoner unngåsOpplæringen skal gi kandidatene god innsikt i prinsippene for traverskranens konstruksjon, virkemåte, vedlikehold og bruk. Praktisk forståelse for prinsippene for kranens konstruksjon, virkemåte, montering, kjøremåte, løftekapasitet og sikkerhetsutstyr mot overlastArbeidsoppgaver vil kunne kompensere for noen timer. Emneliste Innledning Modul 2.3 Løfteredskap (O-1.1) Krav til kranfører Bruksområder for traverskraner Ulykker med bro- og traverskraner Oppbygging av forskjellige typer bro- og traverskraner Hovedkomponenter på bro- og traverskraner Elektrisk og hydraulisk anlegg Sikkerhetsbrytere (Overlastbryter) Ståltau/blokk Sertifisering/dokumentasjon Kontroll og vedlikehold Arbeidsoppgaver Praktisk bruk av løfteredskap Øvingsoppgaver Kjøreteknikk Eksamen Avslutningsprøve Teori min. 30 spørsmålPraktisk prøve gjennomføres etter at kandidaten har i tråd med fadderavtale dokumentert min. 40 timer praksis Kompetansebevis / sertifikat Et kursbevis vil bli utstedt til hver kandidat som har gjennomført og bestått opplæringen.Kursbeviset vil inneholde informasjon om opplæringssted, kursinnhold, dato for gjennomføring, kandidatens navn og fødselsdato og være signert av daglig leder/kurs koordinator Pris er per deltaker og inkluderer alle kursdager, eksamen samt lunsj i vår kantine. [-]
Les mer
3 dager 1 700 kr
Røykdykkerøvelser InnledningDet er arbeidsgivers ansvar å etablere og dokumentere et tilfredsstillende helse-, miljø- og sikkerhetsniv&ari... [+]
Røykdykkerøvelser InnledningDet er arbeidsgivers ansvar å etablere og dokumentere et tilfredsstillende helse-, miljø- og sikkerhetsnivå. Alle som utfører røykdykkertjeneste skal gjennomføre praktiske øvelser. Røykdykkeren skal kunne dokumentere minimum et varmt dykk pr. år. Det skal lages skriftlige planer for øvelsesaktiviteten. Planene skal omfatte hvilke type øvelser som gjennomføres.Omfang og innhold i øvelsene dimensjoneres etter den risiko røykdykkeren kan håndtere. I vårt øvelseanlegg kan vi gjennomføre både varme og kalde røykdykkerøvelser. Vi kan øve slokking i gasser, væske og faste materialer. Alt skjer i trygge forhold og under kyndig veiledning av erfarne instruktører med lang fartstid som instruktører i røykdykking. Alt vårt personell har opplæring fra Norges Brannskole.Deltakeren skal inneha opplæring som røykdykker, og være godkjent av lege.Pris pr. dag øvelse kr. 1700.- pr. pers MålgruppeAlle røykdykkere i brannvesen, bedrifter, kraftstasjoner, lufthavner osv. som har behov for røykdykkerøvelser.MålsettingØvelsene skal øve personellet ihht. den risiko som finnes eller de kan bli utsatt for. Etter endt øvelse skal deltakeren ha fått trening i det på forhånd avtalte tema, og han skal ha fått økt sin kunnskap og sine ferdigheter i emnet.Innhold Øvelseinnholdet utarbeides av kurssenteret og forhåndsgodkjennes av bestiller for å sikre relevant trening . DokumentasjonEtter endt kurs får bedriften en skriftlig dokumentasjon på deltakerne, innhold og antall øvelsetimer Påmelding eller nærmere informasjon om kurset får du ved å ringe kurskoordinator Asle E. Hjartøy på tlf: +47 75 13 62 04 eller ved å sende en mail til Kurskoordinator [-]
Les mer
Nettstudier 2 timer 1 990 kr
Lovpålagt HMS kurs for ledere på engelsk. HSE course for managers in English. [+]
Due to the increasing number of foreign workers in Norway, we are now offering the mandatory HSE courses in English. E-learning We've got many years experience in educating Managers through online courses. The course is conducted online, in front of your computer. Depending on your current knowledge, the course takes from 1 to 3 hours to complete. The Working Environment Act § 3-5 impose the employer´s obligation to undergo training in health, environment and safety work. The obligation is personal and can not be delegated. This course will give a basic introduction to the laws and is based on The Norwegian Labour Inspection Authorities (Arbeidstilsynet) guidelines for employers obligation to undergo training in health, environment and safety work.  The course relates to all requirements set forth by The Norwegian Labour Inspection Authorities (Arbeidstilsynet). The course has two parts: Theory We've organized the laws and regulations neatly and transtlated the important parts to English. First step is to read through the course material. Exam The exam is a multiple choice test to verify your knowledge.  What do you get? In addition to a course diploma (required by the Norwegian Labour Inspection Authorities), you get a number of documents and templates required to document the HSE work in the company.     [-]
Les mer
Nettstudier 2 semester 4 980 kr
På forespørsel
Skadelig programvare: sikkerhetshull, informasjonskapsler, virus og antivirus Nettverk: Virtuelle private nett (VPN), brannmur, demilitarisert sone (DMZ), tjenestenektang... [+]
Studieår: 2013-2014   Gjennomføring: Høst og vår Antall studiepoeng: 5.0 Forutsetninger: Ingen. Innleveringer: For å kunne gå opp til eksamen må 8 av 12 øvinger være godkjent. Personlig veileder: ja Vurderingsform: Skriftlig, individuell, 3 timer,  Ansvarlig: Olav Skundberg Eksamensdato: 16.12.13 / 26.05.14         Læremål: KUNNSKAPER:Kandidaten kan:- forklare hvordan en datamaskin utsettes for angrep gjennom skadelig programvare og hvordan man kan beskytte seg mot dette- beskrive ulike typer nettbaserte angrep og hvordan man kan beskytte seg mot dette- beskrive ulike krypteringsmekanismer og forklare hvordan digitale sertifikat brukes for å oppnå sikre tjenester.- referere til aktuelle lover og retningslinjer innen sikkerhet- gjøre greie for en organisasjonsmessig informasjonssikkerhetssikkerhetspolicy FERDIGHETER:Kandidaten kan:- kontrollere egen PC for skadelig programvare- kontrollere at installert programvare er oppdatert- utføre pakkefangst med Wireshark og tolke resultatet GENERELL KOMPETANSE:Kandidaten:- er bevisst på å holde programvare oppdatert og å bruke nettvett Innhold:Skadelig programvare: sikkerhetshull, informasjonskapsler, virus og antivirus Nettverk: Virtuelle private nett (VPN), brannmur, demilitarisert sone (DMZ), tjenestenektangrep Sikre tjenester: Krypteringsmetoder og sjekksum. Digitale sertifikater og Public Key Infrastructure (PKI) Samfunn og virksomhet: ekom-loven og personvernloven. Sikkerhetshåndbok og ISO27001Les mer om faget herDemo: Her er en introduksjonsvideo for faget Påmeldingsfrist: 25.08.13 / 25.01.14         Velg semester:  Høst 2013    Vår 2014     Fag Internett og sikkerhet 4980,-         Semesteravgift og eksamenskostnader kommer i tillegg.  [-]
Les mer
12 500 kr
Mange sliter i det stille. Det kan få uheldige kostnadsmessige konsekvenser og bli krevende for leder. Lær å fange opp tegn. [+]
Det er kostbart og krevende når kolleger ikke fungerer. Lege og arbeidsmedisiner Kjersti Hjelle og Mentaltrener og mentor Vibeke C. Hammer deler sin kunnskap for at du skal lykkes i rollen din.   Medarbeidernes indre tilstand kan oppleves som usynlig for kolleger og samtidig helt avgjørende for produksjonen. En kollega som sliter kan påvirke salg, sikkerhet, kunderelasjon, kolleger, omdømme og resultat. For den det gjelder kan det være svært vanskelig. Det er imidlertid ikke alltid lett å vite hvordan en skal gripe an. Og for den det gjelder kan det være sårt å erkjenne at ting ikke fungerer , derfor holdes ting normalt "tett til brystet". Det er dessverre ikke uvanlig at såre tilstander ender i konflikt, uheldig for begge parter. Vi tror at når lederne forstår det virkelige kostnadsbilde - vil de reagere. Viktig å fange opp signaler og ha noen rammer for hvordan leder og kolleger skal håndtere situasjonene.   Kontakt: post@ansvarlighelse.no  - Vibeke tlf 975 31 932  STED  På arbeidsplassen  PRIS  kr 12.500,–  (eksklusiv reise)   WEB: ansvarlighelse.no   OM INSTRUKTØRENE

 Vibeke C. Hammer får eksepsjonelt gode tilbakemeldinger fra sine deltakere. Tilnærmet 90% gir henne 10 på en skala fra 1 til 10. Over 1000 personer har valgt å ta kurs hos henne. Foredrag i stressmestring hos Confex Norge Skandinavias ledende utvikler og leverandør av åpne kurs og konferanser til arbeidslivet våren 2014 (skala 1-6): Evaluering av taler Vibeke Caroline Hammer [Talers formidlingsevne]: 5,09 Evaluering av taler Vibeke Caroline Hammer [Relevant innhold]: 5,02 Kommentarer/innspill til taler fra Confex foredrag: Dyktig dame. Flinkt til å balansere historien om seg selv og generell stress mestring. Godt foredrag. Bra. Rå bra!!! Kjempeflink dame som ikke hadde problemer med å få vår oppmerksomhet. Fantastisk bra innlegg!! Hun satte ord på det mange av oss har vært igjennom . Skikkelig opptur! Hun var engasjert, en engasjerende og flink formidler. Kanskje ikke like relevant for tema hele tiden. Veldig relevant og fin presentasjon, gjelder for alle deler av en virksomhet Engasjert, flink – fikk noen ahaopplevelser til ettertanke. veldig bra Skulle gjerne hatt mer tid med henne. Svært interessant og godt formidlet. Vibeke har en bred og dyp forståelse for de menneskelige mekanismene som fremmer og hemmer våre prestasjoner. Tidligere arbeidet hun som leder for forretningsutvikling i næringslivet, og opplevde i 2005 å bli gitt opp av helsevesenet og få ME/Utmattelses diagnose. Kroppen fungerte ikke og hun ble overlatt til seg selv. Det tok 3,5 år før hun kom tilbake i jobb. Hun er utdannet i kognitiv terapi hos Norsk Kognitiv forening, kommunikologi i Sverige og coach, hypnoterapi og Lightning Process instruktør utdannelse i London, samt teknisk og økonomisk utdannelse fra Norge.  Kjernekompetanse: Raskt og varig forandringsarbeid på individnivå. Kjersti Hjelle Lege med spesialisering i Arbeidsmedisin Kjersti er utdannet lege fra Universitetet i Bergen og videreutdannet til spesialist i arbeids- og miljømedisin. Hun har lang erfaring fra bedriftshelsetjeneste og har jobbet mye med arbeidsevnevurderinger, sykefraværsoppfølging, rådgivning til ledere og ansatte i kompliserte personalsaker, kartlegging av psykososialt arbeidsmiljø, konflikt/mobbing, AKAN/rusforebyggende arbeid, AMU arbeid, medarbeiderundersøkelser, samt undervisning om ulike tema innen arbeidshelse og arbeidsrelatert sykdom. Hun har tilleggsutdanning i blant annet personalpsykologi, arbeidspsykologi, motivasjonspsykologi og kommunikologi. Videre har hun tilleggsutdannelse innen funksjonell medisin fra USA, hvor man ser på grunnleggende årsaker til at folk blir syke, med fokus på livsstilsfaktorer og kosthold.     Kjernekompetanse: Dyp og bred erfaring om menneskers prestasjonsoptimalisering. Kunnskap om gjeldende regler og prosesser for gode interne prosesser rundt medarbeideres prestasjon og innsats. [-]
Les mer

Lukk Denne siden benytter seg av informasjonskapsler (cookies).
Du kan fortsette å bruke siden som vanlig hvis du godtar dette. Les mer om bruk av informasjonskapsler i vår personvernerklæring.