Salg
Du har valgt: Salgsledelse
Nullstill
Filter
Ferdig

-

Åmot 10 timer 9 900 kr
Å skape resultater gjennom salg handler om alt fra daglig motivasjon, bruk av salgsteknikk, god arbeidsmetodikk, daglig måling på innsats og egne mål. [+]
Å nå egne salgsmål etter god og smart innsats over tid, er en utrolig god følelse. Det gjelder også gleden og selvfølelsen av å nå egne salgsresultater. Det krever en god blanding av teori, praksis, coaching underveis og kontiniutet. Hvorfor selge for 100% av budsjett, hvis potensialet ditt er 200%, med god innsats og trening? Hva ville ikke det gjort med egen inntekt og resultatene for selskapet? Dette er ikke et kort salgskurs, men oppfølging av maks 2-5 personer over minst ett år. Vi går gjennom dine mål og ambisjoner. Ser på dagens ferdigheter, og legger en plan for hva vi skal trene på sammen fremover.  Kontinuerlig lytting på samtaler, se på arbeidsmetodikk, og ikke minst egen motivasjonen når det butter litt i mot er viktig for å lykkes. Denne opplæringen er som du skjønner kun for deg som vil investere mye i din salgskarriere. Litt om megOver 20 års erfaring med å trene selgere, salgssjefer og bygge salgsavdelingerSelger selv 8 timer hver dag med bruk av telefon og webmøterJobber i dag som Salgsdirektør i et ledende internasjonalt selskapInternasjonalt sertifisert NLP Master Practitioner og NLP CoachTa kontakt for å diskutere opplegg for deg, hvis du ønsker å utvikle deg som selger med hjelp av å sette deg gode mål, kontinuerlig trening og løpende coching.  Pris og konsept ser vi på sammen, basert på dine behov. Jeg tar et fast beløp i bunn, og en prosentsats av din økte lønn som er en konsekvens av fremgang med meg.    [-]
Les mer
2 dager 12 000 kr
"Den viktigste enkeltfaktoren i formelen for suksess, er vite hvordan man forholder seg til andre mennesker" ! Å lede seg selv. Å lede andre. Å lede teamet. [+]
De beste resultatene oppnås av de selgere som på en naturlig måte oppnår tillitt og god kommunikasjon med kunder som kan være veldig forskjellige fra dem selv. De tilpasser egen selgerstil og velger riktig salgsstrategi gjennom å identifisere kundens kjøperstil. Morgendagens kunder vil forlate de bedriftene som er dårlige på å bygge personlige relasjoner på et profesjonelt niva. Utvikling av salgslederne i sin viktige rolle som leder og coach for selgerne gjennom: å lede seg selv gjennom å forstå sterke sider og begrensninger i egen lederstil å lære å lede andre gjennom å motivere, kommunisere, utvikle og coache på den mest effektive måte i forhold til HVER enkelt selger og selgerteamet som helhet. For å kunne jobbe med bevisstgjøring og utvikling av menneskers relasjonelle ferdigheter, så er man avhengig av å velge seg et begrepsapparat og verktøy som er enkelt å bruke, lett å forstå og effektivt å kommunisere gjennom. Alle disse egenskapene finner du i DISC som modell og begrepsapparat. Dette er med på å forklare årsaken til DISC-modellens store suksess og utbredelse. DISC-modellen er i dag verdens mest kjente og brukte begrepsapparat for å forstå og utvikle de sosiale og relasjonelle ferdighetene hos enkeltmennesker.  Dette er også årsaken til at vi har valgt å bruke DISC-modellen i denne utviklingsprosessen. "Å lede seg selv" Mine styrker — hva er jeg god på.? Mine begrensninger — hva kan jeg bli bedre på ? Min kommunikasjonsstil Hva motiverer deg ? Hva demotiverer deg ? Hvordan samarbeider jeg med andre ? Hvordan oppfattes jeg av mine kolleger ? Hva er min verdi for organisasjonen ? Atferd under press og i konfliktsituasjoner Hva bruker du tiden din til på jobben i dag ? Hva sier stillingsbeskrivelsen ? Hva trives jeg best med på jobben i dag ? Hva trives jeg dårligst med på jobben i dag ? Hva skulle man endret på i din jobbsituasjon i dag for at du skulle kunne gjøre en enda bedre jobb og trives enda bedre? Hva kan du selv gjøre ? Hva kan bedriften gjøre ? Hvordan kan jeg bli mer effektiv og oppnå de ønskede resultater raskere ? Handlingsplan for å lede seg selv   "Å lede andre" Hva er ledelse ? Hva skiller en god leder fra den beste ? Hva er en coach? Er DU en coach? Lederrollen – hvor mye av din tid bruker du på å leder andre ? Hva gjør DEG til en god leder ? Hva er din lederstil ? Hva kan jeg som leder bli bedre på ? Hva motiverer meg i min rolle som leder? Hva demotiverer meg i min rolle som leder? Hvordan kan jeg best utøve ledelse gjennom kunnskap om andres styrker ? Hva er effektiv kommunikasjon ? Hvordan rose? Hvordan korrigere og gi råd ? Hvordan ta beslutninger sammen med andre ? Hvordan delegere ? Hvordan utvikle medarbeiderne ? Hvordan motivere medarbeiderne ? Hvordan løse problemer sammen med andre ? Hvordan tilpasse måten å fordele oppgaver og ansvar på ? Hvorfor oppstår konflikter og hvordan kan jeg som leder være i forkant av dem ? [-]
Les mer
1 dag 4 900 kr
Strategisk salg - med fokus på kundestrategier, nøkkelkundeutvikling og optimalisering av salgsprosesser. [+]
 - med fokus på kundestrategier, nøkkelkundeutvikling og optimalisering av salgsprosesser. Bright har alltid 100% fornøydhetsgaranti på våre kurs!   ”Tar vi ut potensialet i vår salgsorganisasjon?” Vi starter kurset med å utfordre hverandre på dette spørsmålet.   Kurset gir deltakerne en grunnleggende plattform og et rammeverk omkring strategisk salg, kundestrategier og nøkkelkundeutvikling, samt perspektiver på hvordan bedriftens salgsprosesser kan optimaliseres. Kurset vil gi deltakerne kunnskaper og forståelse for koblingen mellom bedriftens vekstambisjoner og hvordan de kan legge strategier og planer mot bedriftens ulike kundegrupper. I mange bedrifter er det gode mål, men stort behov for å tydeliggjøre hvordan målene skal nås på salgssiden. Helt konkret og tydelig. Mye ansvar og forventninger havner hos salgsledelsen. Dette kurset dekker et viktig område som er viet for lite oppmerksomhet. Vi kan kalle dette den taktiske broen mellom strategi og operative salgsplaner.   Innhold: Sammenhengen mellom bedriftsstrategier, valg av vekststrategi og bedriftens markeds- og kundestrategier Hvordan utvikle handlingsplaner mot nye, eksisterende og tapte kunder? Hvordan skape økt lojalitet og lønnsomhet gjennom å utvikle våre viktigste kunder på en bedre måte? Kan vi i større grad optimalisere og rendyrke våre salgsprosesser?    Mål med kurset: Skape innsikt i hvorvidt vi tar ut potensialet i vår salgsorganisasjon Gi deltakerne en helhetsforståelse for hvordan de kan forbedre måten de arbeider med kunder og salg Få nye ideer og tanker i felleskap med andre bedriftsledere Inspirere til å utvikle egne forbedringsplaner som sikrer oppnåelse av bedre resultater i egen bedrift   [-]
Les mer

Lukk Denne siden benytter seg av informasjonskapsler (cookies).
Du kan fortsette å bruke siden som vanlig hvis du godtar dette. Les mer om bruk av informasjonskapsler i vår personvernerklæring.