IT-kurs
Aust-Agder
Du har valgt: Arendal
Nullstill
Filter
Ferdig

-

91 treff ( i Arendal ) i IT-kurs

Sorter på søkerangering, kursnavn, pris, sted, kursdato


Nettbasert kurs Hele landet 2 timer 1 510 kr
21 Jun
13 Dec
Informasjon i SharePoint er lagret i lister. Bli kjent med SharePoint liste-apper og hvordan du tilpasser eller lager egne med krav til utfylling, oppslag i andre lister,... [+]
Instruktørbasert opplæring:   SharePoint nivå 3 - Bli mer kjent med lister Lister Bruk av listemalene i SharePoint Lag liste av Excel-bok eller fra Access Lag liste fra bunn av i SharePoint Kolonnetyper og eksempler på bruk Opprette en liste og listeinnstillinger Krav om utfylling Utvide lister Valider verdier bruker fyller inn Logg-kolonne Beregningskolonner og formler Presenter informasjon med visninger Visnings-stiler Innføring i områdekolonner Veien videre til innholdstyper   3 gode grunner til å delta 1. Møt SharePoint sine liste-apper og lær å lage liste fra bunn eller fra eksisterende Excel-bok 2. Lær om kolonner som beregner eller sjekker inntastede verdier 3. Presenter informasjonen med visninger [-]
Les mer
Nettbasert kurs Hele landet 2 timer 1 310 kr
19 Jun
18 Dec
Ønsker du kontroll på ressursbruken din? Planlegg med ressurser og få en oversikt over hvor mange ressurser du trenger til enhver tid. Du kan også få en veldig god o... [+]
Instruktørbasert opplæring:   Project nivå 2 - Få kontroll på ressursbruken Hvilke typer ressurser har man tilgang på i Project Arbeidsressurser. Hvordan definere og bruke disse. Forskjell mellom generiske og personlige ressurser Materiellkostnader, hvordan benytte seg av dette i Project Hvordan sette opp kostnader Ressursallokering i prosjektet Legge til, fjerne og endre ressurser Forskjellen mellom innsatsdreven og ikke innsatsdreven aktivitet Håndtere overallokeringer - hva skjer og hvordan få ressursplanlegging på plass   3 gode grunner til å delta 1. Få en oversikt over ressursbruk 2. Planlegg for bedre ressursbruk 3. Du får kontroll på utgiftene i prosjektet ditt [-]
Les mer
Nettbasert kurs Hele landet 2 timer 990 kr
11 May
På dette 2-timers webinaret vil vi vise deg hvordan du kan lage presentasjoner i PowerPoint med nye lysbilder, gjenbruk av lysbilder og bruk av inndelinger. [+]
På dette 2-timers webinaret vil vi vise deg hvordan du kan lage presentasjoner i PowerPoint med nye lysbilder, gjenbruk av lysbilder og bruk av inndelinger. Emner på dette kurset: Innsetting av nye lysbilder med ulike utforminger. Bruke eksisterende lysbilder på nytt i din nye presentasjon. Organiser din presentasjon i inndelinger for å forenkle disposisjon og utskrift av presentasjonen. Forkunnskap: Det er en fordel å ha noe erfaring i bruk av tastatur, mus og Windows. Det er også en fordel om du har jobbet litt i Word eller Excel. Nivå: Grunnleggende Målgruppe: Kurset retter seg mot personer som ønsker å bruke PowerPoint for å lage presentasjoner for fremvisning. Målsetning: Etter webinaret skal du kunne lage enkle presentasjoner i PowerPoint.   Varighet: Webinar på 2 timer: 3 x 30 minutter pluss 10 minutters pause etter hver økt. Pris: 990 kroner Undervisningsform – hva skjer på webinaret: Du kobler deg opp til vårt webinar via din datamaskin, nettbrett eller mobile enhet. Du må ha tilgang til Internett. Webinaret blir satt opp gjennom verktøyet www.gotomeeting.com – og du vil få tilsendt en lenke til dette spesifikke webinaret i god tid før kurset starter. Her finner du informasjon om hva som skjer når du blir deltaker på vårt webinar. Vi kjører 3 x 30 minutter, med 10 minutters pause mellom hver økt som gir mulighet til å stille spørsmål. Det vil ikke være mulighet for spørsmål og diskusjon mens undervisningsøktene pågår. Det er lagt opp til at du som deltaker følger med på din egen skjerm og lytter til instruktøren som demonstrerer. Du vil se instruktørens skjermbilde og kunne følge undervisningen gjennom praktiske eksempler og instruktørens kommentarer. Påmelding til webinaret: Send en e-post til uis-ikt@uis.no og meld deg på! Ring oss på telefon 51 83 10 73 dersom du har noen spørsmål. Deltakelse og tilkobling til webinaret: På webinar-dagen (eller rett før), vil du motta en e-post med en link til webinaret og instruksjoner om hvordan du melder deg på. E-posten inneholder også kontaktinformasjon til arrangøren av webinaret, i tilfelle du får problemer og trenger hjelp til pålogging. Krav til utstyr: Det enkleste er å koble seg opp til vårt webinar via din datamaskin. Du kan også benytte nettbrett eller mobil enhet. For å høre hva instruktøren sier må du ha høyttaler eller hodesett. Vi anbefaler også at du har tilgang til en mikrofon slik at du kan snakke med instruktøren. Alternativt er det mulig å sende meldinger til instruktør skriftlig via Chat (i pausene).  For mest mulig utbytte anbefaler vi at du sitter i et stille rom uten forstyrrelser fra omgivelsene. Meld deg på ved å sende oss en e-post eller ring 51831073. Se vår kurskalender for en oversikt over alle datoer for kommende webinarer. [-]
Les mer
Nettbasert kurs Hele landet 2 timer 1 310 kr
23 Jun
14 Dec
Er innboksen din et stort kaos? Bruker du mye tid på e-post? Vi viser deg hvordan du kan jobbe smart med innkommende og utgående kommunikasjon. [+]
Instruktørbasert opplæring:   Outlook nivå 2 - Smart organisering og behandling av e-post Muligheter rundt e-post Alternativer og innstillinger for e-post Følge opp sendt e-post Automatisk håndtering av e-post ved hjelp av Hurtigtrinn og Regle Søk og sortering Effektiv bruk av søk Søkemapper for hyppige og «komplekse» søk Visningsinnstillinger for å få fokus på det viktigste Gjenbruk Lage maler for faste e-poster Opprette hurtigdeler for å kunne sette inn relevant innhold Bruk av distribusjonslister (grupper   3 gode grunner til å delta 1. Se hvilke muligheter som er tilgjengelig knyttet til e-post 2. Du lærer å automatisere prosessering av e-post med regler og hurtigtrinn 3. Få tips til å bruke søk og søkemapper på en effektiv måte [-]
Les mer
Nettbasert kurs Hele landet 2 timer 1 510 kr
22 Jun
19 Dec
Instruktørbasert opplæring: Delta på webinar å lær hvordan man bygger en prosjektplan for å få god kontroll med gjennomføringen! [+]
Instruktørbasert opplæring:   Project nivå 3 - Hvordan bygge en god prosjektplan Tabeller og felt i Project Forskjellige typer felt. Forskjeller mellom felt i aktiviteter og ressurser Legge til og fjerne felt Opprette og tilpasse felt Endre eksisterende tabeller Opprette nye tabeller Forskjellige visninger Sortering Filtrering - Innebygde filetere. Definere nye filtre Gruppering. Benytte grupper til bedre oversikt og kontroll   3 gode grunner til å delta 1. Hvordan bygge nye tabeller og opprette felter 2. Lær om filtrering, sortering og gruppering 3. Jobb smartere i Project [-]
Les mer
Nettbasert kurs Hele landet 1 time 0 kr
06 Jun
18 Sep
04 Dec
Få en gratis, effektiv og god innføring i Outlook! Lær hvordan du jobber med e-post, kalender, oppgaver og kontakter. [+]
Generelt Gjennomgang av båndet og programvinduet E-post Tilpasse visningen for innboks og andre mapper Sende, svare på, og videresende e-post Legge til en signatur Kalender Legge inn en avtale Legge inn en heldagshendelse Åpne kalenderen til kollegaer Oppgaver Opprette en oppgave Følge opp e-post Kontakter Opprette nye kontakter Lage en kontaktgruppe Veien videre Se på flere muligheter i Outlook [-]
Les mer
Nettbasert kurs Hele landet 2 timer 990 kr
30 Mar
08 Jun
På dette 2-timers webinaret vil vi vise deg hvordan du jobber med formler og funksjoner i Excel. [+]
På dette 2-timers webinaret vil vi ved hjelp av eksempler vise hvordan du lager formler i Excel. Vi vil forklare forskjellen på relative og absolutte cellereferanser. Vi vil også jobbe med formler hvor vi benytter navngvning av celler og celleområder. Vi vil i tillegg se på et par enkle funksjoner.  Emner på dette kurset: Oppbygning av formler i Excel. Lage formler med absolutte cellereferanser. Lage formler med relative cellereferanser. Lage formler basert på cellenavn og områdenavn. En liten gjennomgang av enkle funksjoner. Forkunnskap: Det er en fordel at du har brukt Excel litt, og har forståelse for hvordan du legger inn data i et regneark.  Nivå: Grunnleggende Målgruppe: Kurset retter seg mot personer som bruker Excel som regnearkverktøy, og som ønsker en grunnleggende innføring i å lage formler og benytte enkle funksjoner i Excel.  Målsetning: Etter webinaret skal du kunne skrive dine egne formler i Excel, samt benytte noen enkle funksjoner.  Varighet: Webinar på 2 timer: 3 x 30 minutter pluss 10 minutters pause etter hver økt. Pris: 990 kroner Undervisningsform – hva skjer på webinaret: Du kobler deg opp til vårt webinar via din datamaskin, nettbrett eller mobile enhet. Du må ha tilgang til Internett. Webinaret blir satt opp gjennom verktøyet www.gotomeeting.com – og du vil få tilsendt en lenke til dette spesifikke webinaret i god tid før kurset starter. Her finner du informasjon om hva som skjer når du blir deltaker på vårt webinar. Vi kjører 3 x 30 minutter, med 10 minutters pause mellom hver økt som gir mulighet til å stille spørsmål. Det vil ikke være mulighet for spørsmål og diskusjon mens undervisningsøktene pågår. Det er lagt opp til at du som deltaker følger med på din egen skjerm og lytter til instruktøren som demonstrerer. Du vil se instruktørens skjermbilde og kunne følge undervisningen gjennom praktiske eksempler og instruktørens kommentarer. Påmelding til webinaret: Send en e-post til uis-ikt@uis.no og meld deg på! Ring oss på telefon 51 83 10 73 dersom du har noen spørsmål. Deltakelse og tilkobling til webinaret: På webinar-dagen (eller rett før), vil du motta en e-post med en link til webinaret og instruksjoner om hvordan du melder deg på. E-posten inneholder også kontaktinformasjon til arrangøren av webinaret, i tilfelle du får problemer og trenger hjelp til pålogging. Krav til utstyr: Det enkleste er å koble seg opp til vårt webinar via din datamaskin. Du kan også benytte nettbrett eller mobil enhet. For å høre hva instruktøren sier må du ha høyttaler eller hodesett. Vi anbefaler også at du har tilgang til en mikrofon slik at du kan snakke med instruktøren. Alternativt er det mulig å sende meldinger til instruktør skriftlig via Chat (i pausene).  For mest mulig utbytte anbefaler vi at du sitter i et stille rom uten forstyrrelser  Meld deg på ved å sende oss en e-post eller ring 51831073. [-]
Les mer
Nettbasert kurs Hele landet 2 timer 1 310 kr
23 Jun
14 Dec
Er arbeidsdagen din ustrukturert og rotete? Delta på denne økten å få en gjennomgang av hvordan du kan benytte Outlook fornuftig til å organisere arbeidsdagen din. [+]
Instruktørbasert opplæring:   Outlook nivå 2 - Effektiv bruk av kalender og oppgaver Kalender Legge inn hendelser, avtaler og møter Bruk av kategorier for bedre oversikt Dele kalenderen med andre, og få oversikt i flere kalendere Opprette avtaler/ møter ut av en e-post Generelle innstillinger og oppsett Oppgaver Huskeliste for oppfølging av innkommen og utgående e-post og andre gjøremål Bruk av kategorier for bedre oversikt Tilordne oppgaver til andre Tilpasning av visninger   3 gode grunner til å delta 1. Få bedre oversikt i oppgaveliste og kalender 2. Få en kort intro til delte møtenotater i OneNote 3. Tips og triks til daglig bruk av kalenderen [-]
Les mer
Nettbasert kurs Hele landet 2 timer 1 510 kr
07 Jun
05 Dec
Er dokumentet ditt blitt så stort og uoversiktlig at det er vanskelig å redigere og vedlikeholde? Få kontrollen tilbake med smart oppbygging av dokumenter! [+]
Instruktørbasert opplæring:   Word nivå 3 - Smart oppbygning av store dokumenter Lage innholdsfortegnelse for hele/ deler av et dokument Bruk av overskriftsstiler Inkludere egne «overskrifter» i innholdsfortegnelsen Kryssreferanser: Henvisninger til ulike steder i dokumentet Lage bildetekstliste (innholdsfortegnelse for tabeller, bilder, figurer osv.) Sette inn fotnote/ sluttnote Litt om topp- /bunntekst   3 gode grunner til å delta 1. Se hvordan du jobber effektivt med stiler 2. Du lærer å benytte innholdsfortegnelse og automatikken i programmet 3. Bruke felt/referanser på en effektiv måte [-]
Les mer
Nettbasert kurs Hele landet 2 timer 1 310 kr
19 Apr
06 Nov
Instruktørbasert opplæring: Skal dere ta i bruk Office 365? Dette webinaret retter seg mot brukere som trenger en innføring i Office 365. Vi går gjennom verktøy og f... [+]
Instruktørbasert opplæring:   Office 365 nivå 1 - Bli kjent med Office 365 Introduksjon til Office 365 Hvilke tjenester finnes i Office 365 og når bruker vi dem? Office 365 for bedrifter og Office 365 privat Møt demonstrasjonsmiljøet Fiktiv organisasjon med personer som jobber med forskjellige oppgaver Webmail Moderne webmail med rik funksjonalitet Skyvedlegg Samtaler med kolleger Legg ved lenker til dokumenter så alle redigerer samme dokument Samtaler og nettmøter med Skype for Business Enkelt diskuter og avklar spørsmål Del skjerm med kolleger innenfor og utenfor virksomheten Elektroniske møter med møteinnhold og lyd Del e-post og notater med gruppen med Outlook og OneNote Delta i eller opprett grupper for å dele filer og samle e-post Organiser møtenotater sammen Introduksjon til Delve Oppdag hva kollegene dine jobber med og kom med innspill gjennom nettleser Delta i diskusjonen i Yammer Ta pulsen på virksomhetens dagsaktuelle temaer og del erfaringer med andre Jobb med dokumenter i SharePoint Opprett og rediger dokumenter samtidig med kolleger   3 gode grunner til å delta 1. Få en oversikt over tjenestene som er tilgjengelige i Office 365 og når du bør bruke hvilke 2. Se et levende miljø med tjenester i bruk 3. Praktiske tips og triks for Outlook og OneNote [-]
Les mer
Nettbasert kurs Hele landet 2 timer 990 kr
05 Apr
På dette 2-timers webinaret vil vi vise deg hvordan du kan legge animasjoner og bevegelsesbaner på dine lysbildeelementer. [+]
På dette 2-timers webinaret vil vi vise deg hvordan du kan benytte animasjoner og bevegelsesbaner i dine presentasjoner for å fremme ditt budskap på en mer dynamisk og spennende måte. Emner på dette kurset: Vi viser deg hvordan du kan bruke animasjon for å få til inngangseffekter, uthevingseffekter og utgangseffekter på elementer du har i dine lysbilder. Vi viser hvordan du kan animere tekst, figurer og bilder. Vi viser deg hvordan du kan lage bevegelsesbaner for å få ulike elementer til å bevege seg akkurat dit du vil på lysbildet. Forkunnskap: Du må ha erfaring i bruk av tastatur, mus og Windows. Det er også en fordel om du har jobbet i Word eller Excel. Du må kunne det grunnleggende innen det å lage en enkel PowerPoint presentasjon. Nivå: Grunnleggende innen bruk av animasjoner i PowerPoint, men du må minimum ha kunnskap om hvordan du lager enkle presentasjoner i PowerPoint. Ta gjerne vårt grunnleggende webinar i PowerPoint først. Målgruppe: Kurset retter seg mot personer som ønsker å bruke PowerPoint for å lage en mer dynamisk presentasjon for fremvisning. Målsetning: Etter webinaret skal du kunne animere elementer som ligger i dine lysbilder i PowerPoint.   Varighet: Webinar på 2 timer: 3 x 30 minutter pluss 10 minutters pause etter hver økt. Pris: 990 kroner Undervisningsform – hva skjer på webinaret: Du kobler deg opp til vårt webinar via din datamaskin, nettbrett eller mobile enhet. Du må ha tilgang til Internett. Webinaret blir satt opp gjennom verktøyet www.gotomeeting.com – og du vil få tilsendt en lenke til dette spesifikke webinaret i god tid før kurset starter. Her finner du informasjon om hva som skjer når du blir deltaker på vårt webinar. Vi kjører 3 x 30 minutter, med 10 minutters pause mellom hver økt som gir mulighet til å stille spørsmål. Det vil ikke være mulighet for spørsmål og diskusjon mens undervisningsøktene pågår. Det er lagt opp til at du som deltaker følger med på din egen skjerm og lytter til instruktøren som demonstrerer. Du vil se instruktørens skjermbilde og kunne følge undervisningen gjennom praktiske eksempler og instruktørens kommentarer. Påmelding til webinaret: Send en e-post til uis-ikt@uis.no og meld deg på! Ring oss på telefon 51 83 10 73 dersom du har noen spørsmål. Som introduksjonstilbud kan du melde deg på dette kurset GRATIS for deltakelse tirdag 29. mars klokken 09:00-11:00. Deltakelse og tilkobling til webinaret: På webinar-dagen (eller rett før), vil du motta en e-post med en link til webinaret og instruksjoner om hvordan du melder deg på. E-posten inneholder også kontaktinformasjon til arrangøren av webinaret, i tilfelle du får problemer og trenger hjelp til pålogging. Krav til utstyr: Det enkleste er å koble seg opp til vårt webinar via din datamaskin. Du kan også benytte nettbrett eller mobil enhet. For å høre hva instruktøren sier må du ha høyttaler eller hodesett. Vi anbefaler også at du har tilgang til en mikrofon slik at du kan snakke med instruktøren. Alternativt er det mulig å sende meldinger til instruktør skriftlig via Chat (i pausene).  For mest mulig utbytte anbefaler vi at du sitter i et stille rom uten forstyrrelser fra omgivelsene. [-]
Les mer
Nettbasert kurs Hele landet 2 timer 1 510 kr
12 Jun
11 Dec
Dette webinaret fokuserer på bruk av eksisterende presentasjoner, endringer av disse, samt det å klargjøre for presentasjon. Vi viser deg en rekke tips og teknikker so... [+]
Instruktørbasert opplæring:   PowerPoint nivå 3 - Gjenbruk og klargjøring av en presentasjon Sette inn lysbilder fra andre presentasjoner Tilbakestille lysbildeoppsett Endre mal Rydde opp i manuelle feil Konvertere tekst til SmartArt Animasjon og lysbildeovergang Tilrettelegge for navigasjon (hyperkoblinger) Tilpasset fremvisning Lag lysbildefremvisning Ta med presentasjonen på minnepinne   3 gode grunner til å delta 1. Lær og gjenbruke innhold fra andre presentasjoner effektivt 2. Få oversikt over måter å "rydde opp" i en presentasjon 3. Få tips til praktiske verktøy til ferdigstilling av presentasjonen [-]
Les mer
Nettbasert kurs Hele landet 2 timer 1 610 kr
20 Jun
12 Dec
Er du på jakt etter mer avansert funksjonalitet på forsidene dine? På dette webinaret lærer du mer om å sette inn innhold fra andre kilder og å sy sammen komponente... [+]
Instruktørbasert opplæring:   SharePoint nivå 3 - Avansert tilpasning av forsiden til område Bli kjent med Webdel-sider Hvordan legge til skriptsnutter og elementer fra andre nettsider Forberede og presentere en PowerPoint-presentasjon på forsiden ved hjelp av Office Web Apps/Office Online Forberede og presentere en Excel-bok på forsiden med Excel Services Forberede og presentere en Visio-tegning som forsidemeny med Visio Services Koble sammen webdeler og la innhold i én webdel påvirke innholdet i en annen   3 gode grunner til å delta 1. Ta SharePoint-siden videre med interaktivitet og eksternt innhold 2. Bli kjent med Office Online og Excel og Visio Services-funksjonaliteten 3. Koble webdeler sammen for interaktive dashboard [-]
Les mer
Nettbasert kurs Hele landet 2 timer 990 kr
05 Apr
På dette 2-timers webinaret vil vi vise deg hvordan jobber effektivt med illustrasjoner og film i PowerPoint. [+]
På dette 2-timers webinaret vil vi vise deg hvordan du på en smart måte jobber med ulike typer illustrasjoner og film i PowerPoint. Vi vil ved hjelp av eksempler vise deg hvordan du setter inn og bearbeider fotografier, SmartArt med organisasjonskart, figurer og film.  Emner på dette kurset: Effektiv behandling av fotografier i PowerPoint, samt bruk av valgruten. Sett inn SmartArt av ulike slag. Vi viser spesielt hvordan du setter inn et organisasjonskart. Innsetting av film og bruk av videoverktøy. Tegne inn egne figurer. Forkunnskap: Du må ha erfaring i bruk av tastatur, mus og Windows. Det er også en fordel om du har jobbet i Word eller Excel. Du må kunne det grunnleggende innen det å lage en enkel PowerPoint presentasjon. Nivå: Du må minimum ha kunnskap om hvordan du lager enkle presentasjoner i PowerPoint. Ta gjerne vårt grunnleggende webinar i PowerPoint først. Målgruppe: Kurset retter seg mot personer som ønsker å lage lysbilder som inneholder større grad av illustrasjoner i motsetning til tradisjonell tekst i punkter.  Målsetning: Etter webinaret skal du effektivt kunne sette inn illustrasjoner og film i dine lysbilder i PowerPoint.   Varighet: Webinar på 2 timer: 3 x 30 minutter pluss 10 minutters pause etter hver økt. Pris: 990 kroner Undervisningsform – hva skjer på webinaret: Du kobler deg opp til vårt webinar via din datamaskin, nettbrett eller mobile enhet. Du må ha tilgang til Internett. Webinaret blir satt opp gjennom verktøyet www.gotomeeting.com – og du vil få tilsendt en lenke til dette spesifikke webinaret i god tid før kurset starter. Her finner du informasjon om hva som skjer når du blir deltaker på vårt webinar. Vi kjører 3 x 30 minutter, med 10 minutters pause mellom hver økt som gir mulighet til å stille spørsmål. Det vil ikke være mulighet for spørsmål og diskusjon mens undervisningsøktene pågår. Det er lagt opp til at du som deltaker følger med på din egen skjerm og lytter til instruktøren som demonstrerer. Du vil se instruktørens skjermbilde og kunne følge undervisningen gjennom praktiske eksempler og instruktørens kommentarer. Påmelding til webinaret: Send en e-post til uis-ikt@uis.no og meld deg på! Ring oss på telefon 51 83 10 73 dersom du har noen spørsmål. Deltakelse og tilkobling til webinaret: På webinar-dagen (eller rett før), vil du motta en e-post med en link til webinaret og instruksjoner om hvordan du melder deg på. E-posten inneholder også kontaktinformasjon til arrangøren av webinaret, i tilfelle du får problemer og trenger hjelp til pålogging. Krav til utstyr: Det enkleste er å koble seg opp til vårt webinar via din datamaskin. Du kan også benytte nettbrett eller mobil enhet. For å høre hva instruktøren sier må du ha høyttaler eller hodesett. Vi anbefaler også at du har tilgang til en mikrofon slik at du kan snakke med instruktøren. Alternativt er det mulig å sende meldinger til instruktør skriftlig via Chat (i pausene).  For mest mulig utbytte anbefaler vi at du sitter i et stille rom uten forstyrrelser fra omgivelsene. Meld deg på ved å sende oss en e-post eller ring 51831073. [-]
Les mer
Nettbasert kurs Hele landet 1 time 0 kr
06 Jun
18 Sep
04 Dec
Få en gratis, effektiv og god innføring i Word! Lær hvordan du lager gode dokumenter. [+]
Generelt Gjennomgang av båndet og programvinduet, samt viktige begreper Formatering av tekst Manuell formatering Bruk av stile Formatering av avsnitt Innrykk Justering av tekst Punktmerkede- og nummererte lister Enkle metoder for redigering Flytte tekst Slette tekst Sette inn Bruk av tabeller Endre utseende med tabellstiler Sette inn bilder Enkel bruk av topp- og bunntekst Veien videre Se på flere muligheter i Word [-]
Les mer