Ledelse og strategi
Bedriftsledelse
Du har valgt: Brøndbyvester
Nullstill
Filter
Ferdig

-

Nettstudier 5 500 kr
Revenue management kan forklares som konsepter og analytiske verktøy som brukes for å reservere begrensede ressurser. [+]
Revenue management kan forklares som konsepter og analytiske verktøy som brukes for å reservere begrensede ressurser. I et hotells tilfelle innebærer dette å styre ressursene og optimere omsetningen.  Hoteller trenger medarbeidere som behersker teknikker for å selge: «rett produkt, til rett tid til rett pris til rett segment, for rett periode i rett kanal (Kristiansen, SOP Revenue Management, Thon Hotels, 2014)». Velutviklede og sofistikerte dataprogrammer er som regel brukt til å foreta innhenting av informasjonen for å prissette produktene riktig. Emnet omhandler konseptene, tankegangen og arbeidet fra det enkelte hotells side som ligger bak prissetting av hotellets tjenester før disse mates inn i systemene det være seg både for kjedehoteller med sine sofistikerte systemer så vel som små uavhengige hoteller som utfører arbeidet manuelt.   [-]
Les mer
Nettstudier 6 500 kr
Revenue Management handler om hvordan hoteller, og andre tjenester med begrenset kapasitet, arbeider for å selge rett produkt, til rett tid, rett pris, rett segment, i re... [+]
Revenue Management handler om hvordan hoteller, og andre tjenester med begrenset kapasitet, arbeider for å selge rett produkt, til rett tid, rett pris, rett segment, i rett periode, og i rett kanal. Emnet, Revenue Management, introduserer deg for konsepter og verktøy som brukes av hoteller og andre tjenesteytende virksomheter- for å utnytte sine begrensede ressurser på en mest mulig lønnsom måte. I stor grad handler dette om tankegangen og arbeidet som ligger bak prissetting av bedriftenes tjenester. Dette gjelder for både kjedehoteller med sine sofistikerte systemer, og små uavhengige virksomheter som utfører arbeidet manuelt. Dette er uunnværlig kompetanse for maksimere bedriftenes omsetning.     [-]
Les mer
Virtuelt eller personlig 2 dager 9 450 kr
17 Nov
Få en introduksjon der du lærer hvordan din bedrift kan gå frem for å skape de rette betingelsene for å lykkes med forbedringsreisen. [+]
A5.1 Innføring i forbedringsledelse  Dette kurset gir en introduksjon der du lærer hvordan din bedrift kan gå frem for å skape de rette betingelsene for å lykkes med forbedringsreisen.  Kursdag 1  Du skal gjennom dagen lære om behovet for endring og forbedringer. Vi skal hilse på noen av de sentrale guruene innen kvalitetsfaget og se hvordan de har påvirket metodikkene som fortsatt er populære. Vi skal starte å se på sløsing og variasjoner og hvordan du skaper struktur og kultur for forbedring og en oversikt over ulike forbedringsmetoder. Kursdag 2  Dag 2 går vi dypere inn i forbedringsprosessen og du får med deg kunnskap om 12 nyttige forbedringsverktøy sammen med gode maler for å kunne jobbe videre med dette i egen virksomhet.   For dere som forholder dere til LEAN belter, så tilsvarer dette kurset hvit og gult belte.    Kursleder er Sidsel Storaas, se gjerne egen omtale om Sidsel på KRN Academy, www.qrn.no Vi som underviser hos KRN er personer med et sterkt engasjement for det vi underviser i, og det merkes når du er på kurs. Det gjør innholdet levende og interessant. Du kan gjerne få referanser fra oss.  [-]
Les mer