IT-kurs
Kurs i programvare og applikasjoner
Google Analytics
Du har valgt: Oslo
Nullstill
Filter
Ferdig

-

6 treff ( i Oslo ) i Google Analytics
 

3 700 kr
Kurset i Google Analytics er for deg som ønsker å øke den relevante trafikken til dine nettsteder. Det holder ikke med å øke trafikken til nettsidene, om brukerne ik... [+]
• Du lærer hvordan google analytics settes opp• Hvordan lese relevant statistikk• Hva du kan bruke tallene til videre i din markedsføring• Du lærer å se hvordan web-siden din fungerer, hvor dine konverteringer kommer fra og segmentering av brukere. [-]
Les mer
Nettbasert kurs 6 timer 299 kr
Google Analytics er et gratis analyseverktøy fra Google som sporer trafikken fra nettstedet ditt. Google Analytics kan måle salg og konverteringer, gi detaljert innsikt... [+]
Google Analytics er et gratis analyseverktøy fra Google som sporer trafikken fra nettstedet ditt. Google Analytics kan måle salg og konverteringer, gi detaljert innsikt i hvordan besøkende bruker nettstedet ditt, hvordan de ankom nettstedet, hvilke sider de besøkte og når de forlot nettstedet ditt. Google Analytics er en effektiv og brukervennlig rapporteringsplattform. Ved hjelp av noen få klikk kan du enkelt velge hvilke data du vil se og analysere. Du kan enkelt forstå hvilke deler av nettstedet ditt som gir gode resultater, hvilke sider som er mest populære, slik at du kan skape den beste brukeropplevelsen. I dette kurset vil kursinstruktør Espen Faugstad lære deg alt du trenger for å kunne bruke Google Analytics på en effektiv måte. Du kommer til å lære hvordan man installerer Google Analytics, samt hvordan man bruker Sanntid, Målgruppe, Trafikk, Adferd og Konverteringer. Med denne kunnskapen vil du få full oversikt over styrkene og svakhetene til nettstedet ditt. ➜ Prøv kurset gratis   Hva er kravene? Du må ha lyst til å lære å bruke Google Analytics Du må ha tilgang til et nettsted Du må ha en PC eller Mac Hva kommer jeg til å lære? Du lærer å koble Google Analytics til et nettsted Du lærer å konfigurere Google Analytics Du lærer å navigere rundt i Google Analytics Du lærer å finne statistikker i sanntid Du lærer å finne ut hvem som besøker et nettsted Du lærer å finne ut hvor de besøkende kommer fra Du lærer å finne ut hva de besøkende gjør Du lærer å måle konverteringer Du lærer å spore hendelser Du lærer å lage segmenter Du lærer å lage egendefinerte rapporter Du lærer å dele rapporter med andre Hvem er kurset laget for? Analytikere Markedsførere Kommunikatører Nettstedeiere Gründere [-]
Les mer
9 995 kr
Delta på kurs i den nyeste versjonen av Google Analytics. Lær nye funksjoner, webanalyse og skreddersøm av eget Dashboard. [+]
  [-]
Les mer
3 timer 1 990 kr
Dette er et halvdags introduksjonskurs til søkemotoren Google, annonsering med Google AdWords og måling med Google Analytics. [+]
Google er i dag verdens største aktør når det gjelder å skaffe kunder og interessenter til dine websider, enten du er en nettbutikk, en tjenesteleverandør eller en offentlig etat. I dette konsentrerte 3-timers kurset får du en grunnleggende innføring i Google for deg som driver et nettsted: Google søkemotor Hvordan bli funnet når bruker søker? Slik får du gode oppføringer uten å betale for det Hvordan finne ut hva brukerne søker etter Google AdWords Hvordan fungerer annonsering på Google? Slik setter du opp egne kampanjer Tips for gode annonser Google Analytics Hvorfor bør du ha webstatistikk på nettstedet ditt? Finn ut hvor mange brukere du har og hva de gjør på nettstedet Slik bruker du Google Analytics til å forbedre websidene Dette kurset krever ingen spesielle forkunnskaper utover alminnelig nettbruk. Det er et kurs som er ment for markedsførere, selgere og informatører som ønsker å bruke Google-verktøyene på en formålstjenlig måte til beste for eget nettsted. Kursleder : [-]
Les mer
1 dag 4 980 kr
Dette er kurset for deg som kan det grunnleggende i Google Analytics, men ønsker å ta verktøyet til mer dyptpløyende analyser. [+]
Måling og analyse er et viktig styringsverktøy for mange bedrifter. Gjennom gratisverktøyet Google Analytics er det mulig å få langt dypere innsikt enn den helt overflatiske målingen. Dette er et kurs for deg som allerede har brukt Google Analytics en stund, og som ønsker å gå dypere inn i materien for å hente ut mer nyansert og dyptpløyende informasjon. Innledning og grunnleggende om målepotensiale og rammer Hvilke muligheter kommer i Universal Analytics? Hva blir mulig med dimensjoner og metrics? Bruk av forskjellige profiler og kontoer Google Analytics og sosiale medier-målinger Måling og sporing på tvers av kanaler Attribusjonsmodeller og hvordan de påvirker ROI-målingene Måling av deling og "liking" mellom web og sosiale medier Kampanjesporing og kjøpstrakter Sporing og måling av kjøpstrakt Tillegging av kroneverdier og verdifastsetting Måling av ROI på tvers av kanaler Arbeidsmetoder og effektivisering Hvordan automatiserer vi mest mulig? Hva kan vi automatisere? Hvordan kan vi gjenbruke oppsett og analyser? Du får best utbytte av dette kurset ved å ta med egen PC og følge med på dine egne tall underveis. Kurset arrangeres 31. oktober 2013, kl 09.00 - 15.30. Kurset holdes i Strandgaten 19, rett ved Oslo Sentralstasjon. Pris for kurset inkludert [-]
Les mer
1 dag 4 980 kr
Lær å bruke gratisverktøyet Google Analytics til å skape målbare forbedringer på ditt nettsted. [+]
ratisverktøyet Google Analytics [-]
Les mer

Lukk Denne siden benytter seg av informasjonskapsler (cookies).
Du kan fortsette å bruke siden som vanlig hvis du godtar dette. Les mer om bruk av informasjonskapsler i vår personvernerklæring.
;