IT-kurs
Kurs i programvare og applikasjoner
Vest-Agder
Du har valgt: Kristiansand
Nullstill
Filter
Ferdig

-

Mer enn 100 treff ( i Kristiansand ) i Kurs i programvare og applikasjoner
 

Sentrum Hele landet 1 dag 5 990 kr
17 Sep
03 Dec
På dette kurset går man igjennom alle Excels gode analysemuligheter, ikke minst Pivottabellen og Power Pivot. [+]
Excel Pivot kurs for deg som ønsker god oversikt over store datamengder. Gjennomgang av viktigheten av et korrekt grunnlag, for å kunne benytte de gode analysemulighetene som ligger i Excel. Det blir vist hvordan pivot kan brukes på forskjellige måter, og hvordan dette kan gjøres med dynamiske områder. Det vil også være rom for å demonstrere enkelte funksjoner som kan gjøre rapportering i Pivot bedre. Kurset kan også spesialtilpasses og holdes bedriftsinternt i deres eller våre lokaler.   Kursinnhold:   Utgangspunktet: listen Få de beste rådene angående listen du skal bruke.   Utgangspunktet: tabellen Se fordeler ved å bruke dynamisk tabell vs. statisk liste.   Pivottabell - begrepsavklaringer Hva er en Pivottabell: Forklaring gis på ord og uttrykk relevant for pivottabellen. Grunnlaget: Grunnlaget, tabellen, bør være bygd opp på en spesiell måte, vi forklarer hvordan. Konsolidering: Vi viser hvordan grunnlaget kan være ulike krysstabeller som sys sammen til en pivottabell. Power Pivot Separate pivotminner: Hvorfor bruke dette?   Oppdatere pivottabell Endring i datakilden: Oppdatering av pivottabellen er viktig å kjenne til. Utvidelse av datakilden: Hva skjer dersom listen utvides enten i bredden eller i høyden. Dynamisk navngiving er en effektiv løsning. En annen metode er å opprette pivottabellen på basis av en liste som er definert som en tabell. Datakilder: Lær hvordan du kan ha flere ulike kilder som basis for pivottabellen, og hvordan disse skal oppdateres ved behov.   Pivottabellutseende Endring av oppsett: Lær hvor enkelt det er å endre oppsette for pivottabellen. Autooppsett: Excel 2010 har mange ulike autoformat. Formatering: I tillegg til formatet på selve pivottabellen, gjennomgår vi også celleformateringen. Sortering: Sorter gjerne tall og eller tekst Filter: Se forskjell på den tradisjonelle måten å filtrere på eller slicer. Skjule/vise: Sentralt når du ønsker å fokusere på deler av en rapport. Gruppering: Tekst, tall eller datoer kan fint grupperes. Nyttig! Vise / skjule delsummer: Praktisk å kjenne til hvordan du aktiverer / deaktiverer delsummer   Beregninger i pivottabell Bestemme ulike sammendrag: I en pivottabell kan du utføre ulike sammendrag. Egendefinert beregninger: Lær hvordan du kan lage nye beregnende felt på basis av eksisterende felt i en pivottabell. Vise data på ulike måter: Feltene kan vises blant annet som prosenter av andre felt, eller tallavvik av andre felt.   Anvendelse av pivottabellen Hent data: vi viser deg ulike metoder for å hente data fra en pivottabell, for bruk i ”vanlige” celler i Excel. Diagram: Lær hvordan du kan lage ulike diagrammer basert på data i pivottabellen   Power Pivot Import av PowerPivot data: Du kan hente data til PowerPivot vindu på ulike måter og fra ulike kilder. Koble data: Lær å opprette relasjoner mellom tabeller Rapporter: Bygg opp pivotrapporter fra relaterte grunnlag Beregninger: Introduksjon til DAX språket 4 gode grunner til å velge KnowledgeGroup 1. Best practice kursinnhold 2. Markedets beste instruktører 3. Små kursgrupper 4. Kvalitets- og startgaranti     [-]
Les mer
Sentrum Hele landet 2 dager 9 800 kr
08 Oct
05 Dec
Har du jobbet litt med Adobe Photoshop, men ønsker å lære mer på et grunnleggende nivå? Da er dette grunnkurset perfekt for deg! [+]
Ønsker du en kjapp og smertefri introduksjon i verdens mest populære bildebehandlingsprogram? Kurset kan også spesialtilpasses og holdes bedriftsinternt i deres eller våre lokaler.   Kursinnhold:   Dag 1    Innføring Fargemodellene RGB og CMYK Beskjæring av bildet til trykk eller skjerm Utskriftsoppløsning og kameraoppløsning Forstå hvordan oppløsning fungerer Hva er de vanligste filformatene å jobbe i   Arbeidsmiljø Menyer og paletter. Hva inneholder disse, og hvordan får du fram det du ønsker? Tilpasse arbeidsmiljøet. Flytte på paletter og lagre egne oppsett tilpasset dine behov Navigering og zoom. Fokuser på det du jobber med, se helheten, og gjør dette raskt og effektivt Adobe Bridge. Introduksjon til programmet som organiserer og forhåndsviser filer og gjør det enklere for deg å jobbe Nytt dokument. Hvordan lage og tilpasse nye dokumenter med marger, spalter, sidevisning med mer?   Retusjering Bli kjent med retusjeringsverktøyene Se på hvilke muligheter du har i nyere utgave av Photoshop Fjerne uønskede elementer i bilder   Lag Bli kjent med lagpaletten Opprette, slette og organisere lag Transformering av lag Lagstiler og justeringslag   Markeringer Lær å bruke de forskjellige markeringsverktøyene Gjøre endringer på markerte områder Kombiner markeringsverktøy for å kun få tak i det du ønsker Opprett lag på bakgrunn av markeringer   Dag 2   Bildejusteringer Justere kontrast og tonalitet i et bilde Jobbe med å gjøre bilde lysere og mørkere Justere farger i et bilde Bytte ut én farge med en annen   Kombiner ulike verktøy for å utnytte mulighetene i Photoshop Jobbe med et bilde med ulike verktøy Markering og bildejustering Markering og fjerning av bakgrunnselementer Bruke smartere markedsverktøy   Lagring Lær om de ulike filformatene vi bør kjenne til Lagring til web og komprimering av bilder Lagring til trykk   Jobbe med flere bilder Klippe ut fra et bilde og lime inn i et annet Tekstverktøyet og tekstpalettene Tegneverktøy   4 gode grunner til å velge KnowledgeGroup 1. Best practice kursinnhold 2. Markedets beste instruktører 3. Små kursgrupper 4. Kvalitets- og startgaranti   [-]
Les mer
Webinar + nettkurs 1 dag 5 590 kr
Kurs i hvordan du bruker programmet Focus VARDAK for detaljprosjektering av rør og kummer. [+]
Kurset retter seg til dere som jobber med kummer og rør, enten som prosjekterende, kravstiller, regulerende eller besluttende. Kurset passer nye brukere, eller for deg som bare behøver litt oppfriskning. Hensikten med kurset er å gi deltagerne en god forståelse i bruken av Focus VARDAK som design-, modellering- og kommunikasjonsverktøy. Kurset er nødvendig for å komme raskt i gang med Focus VARDAK, og for å få den nødvendige forståelse for de mulighetene programmet gir. Kursinnhold: Du vil lære grunnleggende teknikk for bruk av programmet, og skal kunne bruke programmet til å lese, endre og produsere 2D og 3D-modeller av kummer og bruke Focus VARDAK-biblioteket. Bli kjent med brukergrensesnittet i Focus VARDAK Bruk av VARDAK-verktøy Behandling av nodepunkter (tilkoblingspunkter) Navigering i VARDAK-katalogen Redigering av innsatte produkter (blokker) Produksjon av 2D-tegninger Opptegning av kum systemer i 2D og 3D Tilegne produkter materialer Rendere ut 3D tegninger Tips og triks for hvordan jobbe smartere i Focus VARDAK For deg som jobber med VA. [-]
Les mer
Virtuelt eller personlig 1 dag 5 450 kr
For deg som bruker Vault i det daglige arbeidet. [+]
    Fleksible kurs for fremtidenNy kunnskap skal gi umiddelbar effekt, og samtidig være holdbar og bærekraftig på lang sikt. NTI AS har 30 års erfaring innen kurs og kompetanseheving, og utdanner årlig rundt 10.000 personer i Nord Europa innen CAD, BIM, industri, design og konstruksjon.       Kursoverskrift   Her er et utvalg av temaene du vil lære på kurset: Vault systemoppsett bruk av Interface Reservering av filer/filsett Tilføyekse av CAD-data/non CAD-data Omdøping, flytting og navngivning av data skapt i Inventor Gjenbruk av data Tilpassete kurs for bedrifterVi vil at kundene våre skal være best på det de gjør - hele tiden.  Derfor tenker vi langsiktig om kompetanseutvikling og ser regelmessig kunnskapsløft som en naturlig del av en virksomhet. Vårt kurskonsept bygger på et moderne sett av ulike læringsmiljøer, som gjør det enkelt å finne riktig løsning uansett behov. Ta kontakt med oss på telefon 483 12 300, epost: salg@nticad.no eller les mer på www.nticad.no [-]
Les mer
Virtuelt eller personlig 4 dager 12 100 kr
14 Oct
12 Nov
03 Dec
Kurset vil gi en grundig gjennomgang av hovedkommandoene i Inventor. Deltagerne vil også få nødvendig forståelse for prinsipper og arbeidsmetoder i programmet. [+]
Etter gjennomført kurs skal kursdeltagerne bla. kunne bruke Inventor til å:• Lage modeller• Generere tegninger ut i fra modell• Lage sammenstillinger• Utføre de vanligste tegne- og editeringsfunksjoner• Målsette og påføre tekstKursinnhold:• Grunnleggende begrep og arbeidsmetoder • Parametrisk part-modellering• Arbeide med skisser• Features• Arbeide med sammenstillinger• 2D-layout - oppsett og innstillinger• Generere 2D-tegninger fra modell• Målsetting og innsetting av stykklister [-]
Les mer
Virtuelt eller personlig Bærum Hele landet 4 dager 14 450 kr
16 Sep
04 Nov
09 Dec
Kurset er rettet mot personer som skal konstruere VVS-anlegg i 3D. [+]
  Fleksible kurs for fremtidenNy kunnskap skal gi umiddelbar effekt, og samtidig være holdbar og bærekraftig på lang sikt. NTI AS har 30 års erfaring innen kurs og kompetanseheving, og utdanner årlig rundt 10.000 personer i Nord Europa innen CAD, BIM, industri, design og konstruksjon.   Revit MEP MagiCAD VVS grunnkurs Her er et utvalg av temaene du vil lære på kurset Grunnleggende innføring i Revit Håndtering av Views, etasjer, manøvering i modell, visningsalternativer, redigeringsfunksjoner. Etablering av prosjekt. Linke modeller, sette opp etasjer og Views Prosjektering av ventilasjonsanlegg, varme- og forbruksvannsystem og avløpssystem IFC-eksport Utsparinger Etter kurset kan du bruke grunnleggende funksjoner i Autodesk Revit MEP og MagiCAD for Revit med fokus på å sette opp, importere og linke prosjekter, konstruere VVS-installasjoner, samt dokumentasjon. Lære å utforme en VVS-modell slik at mest mulig informasjon kan utnyttes med hensyn til BIM.   Dette er et populært kurs, meld deg på nå!   Tilpassete kurs for bedrifterVi vil at kundene våre skal være best på det de gjør - hele tiden.  Derfor tenker vi langsiktig om kompetanseutvikling og ser regelmessig kunnskapsløft som en naturlig del av en virksomhet. Vårt kurskonsept bygger på et moderne sett av ulike læringsmiljøer, som gjør det enkelt å finne riktig løsning uansett behov. Ta kontakt med oss på telefon 483 12 300, epost: salg@nticad.no eller les mer på www.nticad.no [-]
Les mer
Virtuelt klasserom 5 timer 33 000 kr
IMPLEMENTING AND CONFIGURING CISCO IDENTITY SERVICES ENGINE BOOTCAMP [+]
COURSE OVERVIEW The Implementing and Configuring Cisco Identity Services Engine course shows you how to deploy and use Cisco Identity Services Engine (ISE) v2.4, an identity and access control policy platform that simplifies the delivery of consistent, highly secure access control across wired, wireless and VPN connections. This hands-on course provides you with the knowledge and skills required to implement and use Cisco ISE, including policy enforcement, profiling services, web authentication and guest access services, BYOD, endpoint compliance services, and TACACS+ device administration. Through expert instruction and hands-on practice, you will learn how to use Cisco ISE to gain visibility into what is happening in your network, streamline security policy management and contribute to operational efficiency.   Delegates will be expected to work in groups and share lab equipment, If you are attending virtually you may also be required to work in virtual breakout rooms. Extended hours may also be required to cover all of the content included in this class.   TARGET AUDIENCE Individuals involved in the deployment and maintenance of the Cisco ISE platform. COURSE OBJECTIVES After completing this course you should be able to: Describe Cisco ISE deployments, including core deployment components and how they interact to create a cohesive security architecture. Describe the advantages of such a deployment and how each Cisco ISE capability contributes to these advantages. Describe concepts and configure components related to 802.1X and MAC Authentication Bypass (MAB) authentication, identity management, and certificate services. Describe how Cisco ISE policy sets are used to implement authentication and authorization, and how to leverage this capability to meet the needs of your organization. Describe third-party network access devices (NADs), Cisco TrustSec®, and Easy Connect. Describe and configure web authentication, processes, operation, and guest services, including guest access components and various guest access scenarios. Describe and configure Cisco ISE profiling services, and understand how to monitor these services to enhance your situational awareness about network-connected endpoints. Describe best practices for deploying this profiler service in your specific environment. Describe BYOD challenges, solutions, processes, and portals. Configure a BYOD solution, and describe the relationship between BYOD processes and their related configuration components. Describe and configure various certificates related to a BYOD solution. Describe the value of the My Devices portal and how to configure this portal. Describe endpoint compliance, compliance components, posture agents, posture deployment and licensing, and the posture service in Cisco ISE. Describe and configure TACACS+ device administration using Cisco ISE, including command sets, profiles, and policy sets. Understand the role of TACACS+ within the authentication, authentication, and accounting (AAA) framework and the differences between the RADIUS and TACACS+ protocols. Migrate TACACS+ functionality from Cisco Secure Access Control System (ACS) to Cisco ISE, using a migration tool. COURSE CONTENT Introducing Cisco ISE Architecture and Deployment Using Cisco ISE as a Network Access Policy Engine Cisco ISE Use Cases Describing Cisco ISE Fucntions Cisco ISE Deployment Models Context Visibility Cisco ISE Policy Enforcement Using 802.1X for Wired and Wireless Access Using MAC Authentication Bypass for Wired and Wireless Access Introducing Identity Management Configuring Certificate Services Introducing Cisco ISE Policy Implementing Third-Party Network Access Device Support Introducing Cisco TrustSec TrustSec Configuration Easy Connect Web Authentication and Guest Services Introducing Web Access with Cisco ISE Introducing Guest Access Components Configuring Guest Access Services Configure Sponsor and Guest Portals Cisco ISE Profiler Introducing Cisco ISE Profiler Profiling Deployment and Best Practices Cisco ISE BYOD Introducing the Cisco ISE BYOD Process Describing BYOD Flow Configuring the My Devices Portal Configuring Certificates in BYOD Scenarios Cisco ISE Endpoint Compliance Services Introducing Endpoint Compliance Services Configuring Client Posture Services and Provisioning Working with Network Access Devices Cisco ISE TACACS+ Device Administration Configure TACACS+ Device Administration Guidelines and Best Practices Migrating from Cisco ACS to Cisco ISE Labs Lab 1: Access the SISE Lab and Install ISE 2.4 Lab 2 : Configure Initial Cisco ISE Setup, Gui Familiarization and System Certificate Usage  Lab 3: Integrate Cisco ISE with Active Directory Lab 4: Configure Cisco ISE Policy Lab 5: Configure Access Policy for Easy Connect Lab 6: Configure Guest Access Lab 7: Configure Guest Access Operations Lab 8: Create Guest Reports Lab 9: Configure Profiling Lab 10: Customize the Cisco ISE Profiling Configuration Lab 11: Create Cisco ISE Profiling Reports Lab 12: Configure BYOD Lab 13: Blacklisting a Device Lab 14: Configure Cisco ISE Compliance Services Lab 15: Configure Client Provisioning Lab 16: Configure Posture Policies Lab 17: Test and Monitor Compliance Based Access Lab 18: Test Compliance Policy Lab 19: Configure Cisco ISE for Basic Device Administration Lab 20: Configure TACACS+ Command Authorization   [-]
Les mer
Oslo 2 dager 16 900 kr
27 Nov
27 Nov
MoP® Practitioner [+]
MoP® Practitioner [-]
Les mer
Nettkurs 2 timer 1 690 kr
Trenger du en rask innføring i hvordan å lage en fremdriftsplan i Project? Delta på vårt webinar å se hvordan du kommer i gang med og lage en enkel fremdriftsplan. [+]
Trenger du en rask innføring i hvordan å lage en fremdriftsplan i Project? Delta på vårt webinar å se hvordan du kommer i gang med og lage en enkel fremdriftsplan. Webinaret varer i 2 timer og består av to økter à 45 min. Etter hver økt er det 10 min spørsmålsrunde. Mellom øktene er det 10 min pause. Webinaret kan også spesialtilpasses og holdes bedriftsinternt kun for din bedrift.   Kursinnhold:   Opprette prosjektkalender Se på unntak Se på tidsplan   Generelle innstillinger i Project   Opprette aktiviteter Enkel redigering av aktivitetslisten Disponere   Kobling av aktiviteter Tidsforskyvning Betingelsestyper   3 gode grunner til å delta 1. Få kontroll på prosjektkalenderen 2. Lær hvordan sette opp avhengighetsforhold mellom aktiviteter. 3. Hvorfor trenger vi en opprinnelig plan og hvordan opprette denne   [-]
Les mer
Klasserom + nettkurs Sentrum Hele landet 1 dag 5 490 kr
16 Sep
16 Dec
Excel controllere/økonomer kurs vinklet fra en Controllers hverdag med fokus på gode metoder for å arbeid med Excel-lister. Påfyllet kurset gir deg, gjør deg i stand... [+]
Excel controllere/økonomer kurs vinklet fra en Controllers hverdag med fokus på gode metoder for å arbeide med Excel-lister. Påfyllet kurset gir deg, gjør deg i stand til å jobbe mer effektivt i Excel. Kursets mange eksempler, viser hva du virkelig kan få til i Excel, enten det er å jobbe med formler / funksjoner, lister eller store Excel-modeller. Kurset er utviklet av controllere, med det for øye at du skal kunne angripe dine Excel-utfordringer på en smart og effektiv måte. Kurset kan også spesialtilpasses og holdes bedriftsinternt i deres eller våre lokaler.   Kursinnhold:     Datautveksling/Klargjøring av data Mulige inndatametoder: Importering av tekstfil, webspørringer, innliming av data fra WWW. Importere data med ulikt dataformat: tekst - eller databaseformat Formatproblemer ifm. dataimport: ”feil” formater, fjerne deler av informasjon i en celle, fjerne duplikater, kjapt finne skrivefeil   Data/Konsolider Konsolider data: hvor data ligger i samme regneark Konsolidering data: hvor dataene skal behandles på tvers av regneark. Konsolidering data: hvor data ligger i ulike arbeidsbøker   Tabeller/Listefunksjonalitet Definisjonen av en tabell: Viktig å huske når tabellen skal behandles videre. Jobbe med en liste: få gode råd angående arbeid med lister Sortere tabellen: kjapt og enkelt med egendefinerte sorteringsnøkler Filter med Autofilter: filtrere ut bare de data du ønsker eller slette tomme rader. Filter med Avansert filter: få råd om i hvilke situasjoner det er smart å bruke avansert filter og hvordan du enklest bruker dette filteret. Beregninger i tabeller og lister Beregninger med flere variabler: Funksjonene Dsummer, Dantall og DGjennomsnitt Organiser og beregne data : Ved hjelp av delsammendrag. Lær hvordan resultatet kan kopieres til et annet sted. Oppslag i en liste: Funksjonene Finn.Kolonne og Finn.Rad Lag rapporter ved hjelp av Pivotteknikk: Opplev hvor enkelt det er å lage rapporter ved hjelp av pivotteknikk!   "Hva hvis"-analyser og optimalisering Sensitivitetsanalyse: Målsøking er en måte å regne ”baklengs” på. Sensitivitetsanalyse: Tabeller med 1 og 2 variabler Optimalisering: Ved hjelp av Problemløseren   Samarbeid med andre Deling av arbeidsbøker: ved ønske om å jobbe samtidig i samme arbeidsbok Sporing av endringer: når du ønsker å plukke opp de endringer andre har gjort     4 gode grunner til å velge KnowledgeGroup 1. Best practice kursinnhold 2. Markedets beste instruktører 3. Små kursgrupper 4. Kvalitets- og startgaranti   [-]
Les mer
Nettkurs 3 timer 3 120 kr
I de fleste prosjekter skal bygget/byggene plasseres geografisk i henhold til et koordinatsystem. [+]
NTI leverer opplæring for å forenkle og effektivisere din arbeidshverdag Årlig utdanner over 8.000 personer seg i ulike CAD- og BIM-løsninger hos NTI.Vi har mer enn 70 forskjellige kurs innen fagområdene CAD/BIM-, Industri, Prosess, Plant og Infrastruktur- og dokumenthåndtering, og i snitt har våre 100 konsulenter og instruktører mer enn 10 års erfaring med opplæring og konsulenttjenester. Hvordan få riktig oppsett av koordinater i prosjekt? Dette er et tema NTI merker stor pågang rundt til support, og henvendelsene kommer fra disipliner som byggteknikk, VVS og elektro i tillegg til arkitekt. Det er ofte arkitekten som setter opp koordinatene i Revit. Hvis utgangspunktet er feil, påvirkes dette i alle andre disipliner også. Spesielt der det er krav til at utvekslingsformatet er IFC. På dette online-kurset vil du lære: Forskjellen mellom de ulike koordinatsystemene Hva er et lokalt nullpunkt Sette opp reelle koordinater (Survey) «Best Practice» i oppsett av koordinater fra start Samhandling ved utveksling av filer og koordinater Behandle flere koordinatsystemer i samme prosjekt IFC export/import i forhold til delte koordinater Det kan gå noe tid mellom hver gang du setter opp koordinater, og det er lett å glemme prosessen. Etter gjennomført kurs, får du en «step by step» dokumentasjon, som kan benyttes som oppslagsverk senere.  Kurs på dine betingelser!Ditt firma har kanskje investert i ny CAD-programvare, oppgradert til ny versjon, oppdatert til ny programvare eller dere trenger rett og slett oppfriskning. Da er det på tide å investere i kompetanse for dine ansatte! Kontakt vår kurskoordinator Wenche, telefon 21 40 27 89 eller epost. [-]
Les mer
2 dager 17 500 kr
11 Sep
11 Nov
Splunk Enterprise System Administration [+]
Splunk Enterprise System Administration [-]
Les mer
7 timer 3 250 kr
Kurset egner seg for de som skal lage ARBEIDSVARSLINGSPLANER både nybegynnere og for de med erfaring. Temaer fra HB N301 blir kombinert med risikovurdering og tegning av ... [+]
Vi har utarbeidet et eget kurs for bruk av MS Visio til utarbeidelse av varslingsplaner.  Det anbefales sterkt at man har KURS 2 I ARBEIDSVARSLING, men dette er ikke et krav. Det blir ikke gitt ren opplæring i Visio, men kun grunnleggende for å ta i bruk programmet for utarbeidelse av arbeidsvarslingsplaner.   Kurset er lagt opp som et dagskurs med følgende innhold:             • Laste inn skiltsamlingen fra www.vegvesen.no.             • Lage sjablonger og legge nye figurer inn i en eksisterende sjablong             • Klippe ut og lime inn kart             • Utarbeide gode arbeidsvarslingsplaner (det er en fordel med kunnskap om               regelverket i HB N301)             • Overføre tegning fra Visio og inn i Excelskjemaet som skal sendes SVV   Kurset egner seg for de som skal lage ARBEIDSVARSLINGSPLANER både nybegynnere og for de med erfaring. Temaer fra HB N301 blir kombinert med risikovurdering og tegning av planer.   Kurset kan holdes som bedriftsinternt eller som åpent kurs. Krav til deltakelse er egen pc med MS Visio installert. Det er ingen eksamen på dette kurset. [-]
Les mer
Nettkurs 1 time
Få en gratis, effektiv og god innføring i SharePoint! Vi viser deg nyttig funksjonalitet slik at du kommer i gang. [+]
Få en gratis, effektiv og god innføring i SharePoint Online! Vi viser deg nyttig funksjonalitet slik at du kommer igang. Webinaret varer i 1 time og består av 1 økt à 45 min, samt 15 min spørsmålsrunde. Webinaret kan også spesialtilpasses og holdes bedriftsinternt kun for din bedrift.   Kursinnhold:   Hva er SharePoint? Bruksområder for SharePoint i Office 365 SharePoint eller OneDrive? Ord og uttrykk i SharePoint   Bli kjent med områder Lagre informasjon i lister Lagre filer i bibliotek Presentere informasjon på sider   Jobbe med dokumenter Opprette og redigere dokument Deling av dokumenter Søk etter innhold   Veien videre Flow Nyheter Teams   3 gode grunner til å velge KnowledgeGroup 1. Best practice kursinnhold 2. Markedets beste instruktører 3. Du får tilgang til korte "how-to"-videoklipp [-]
Les mer
Nettkurs 2 timer 3 120 kr
11 Nov
Bluebeam Revu er en komplett PDF-løsning, som lar deg opprette og redigere PDF-dokumenter og tegninger. Videre kan du markere opp og gjøre mengdeuttak fra tegningene, sam... [+]
Sammenligne tegninger, også i batch Hvordan standardisere designgjennomgangen? Opprette tilpassede markeringsverktøy i Tool Chest Bruk av Markeringslisten for sporing, kommentering og status på markeringer Samhandling i sanntid mellom forskjellige aktører under designgjennomgangen i Studio Sessions [-]
Les mer