Markedsføringskurs
Akershus
Du har valgt: Asker
Nullstill
Filter
Ferdig

-

24 treff ( i Asker ) i Markedsføringskurs
 

Nettkurs 4 timer 3 250 kr
En guide til kjappe resultater [+]
Dette kurset gir deg en komplett introduksjon til digital markedsføring og hvordan du kan bruke sosiale medier for å promovere din forretning. Du vil lære om de siste trendene og hvordan algoritmene på sosiale medier belønner eller straffer markedsførere for innholdet deres. Du vil lære om de vanligste feilene som markedsførere gjør, og hvordan du kan unngå å gjøre de samme feilene. Du vil også lære mer konkret om målrettingsstrategier, budskap, design og kundereiser som gjør at du kan skille deg ut fra konkurransen og være unik og ekte i markedsføringen din. Kurset er designet for å gi deg en god forståelse for sosiale medier og for å gi deg konkrete verktøy du kan bruke for å skape resultater for din bedrift. Meld deg på kurset i dag og ta det første skrittet mot en suksessfull sosial medie-strategi! Meld deg på kurset i dag og ta dine markedsføringferdigheter til neste nivå! Kurset er digitalt - alle må ha med PC tilgjengelig. Det anbefales også å bruke notatblokker. Det er ikke behov forkunnskaper, men det er ønskelig at kursdeltager har opprettet Facebook Bedriftskonto samt Ad-Account og installering av Facebook Pixel. [-]
Les mer
6 semester 26 400 kr
En bachelor i Kreativitet, innovasjon og forretningsutvikling vil gi deg kunnskaper, ferdigheter og holdninger som gjør deg i stand til å starte opp eller videreutvikle e... [+]
Studiet skal utvikle evnen til å iverksette, delta i og lede kreative prosesser og målrettede prosjekter. Det legges særlig vekt på å utvikle evnen til å veksle mellom kreative og iverksettingspregede faser. Du skal tilegne deg faglig innsikt som gjør deg i stand til å forstå virksomheters forretningskonsept, strategiske alternativer og virkemidler, organisering og kultur ved å identifisere innovasjonsbehov, muligheter og hindringer. Studiet skal samtidig bidra til utvikling av relasjonelle ferdigheter og empati, som gjør deg i stand til å inspirere og stimulere til nytenking og læring hos andre. Det legges spesielt vekt på at du utvikler evne til å forstå andres motstand og utvikler kunnskap, ferdigheter og holdninger som i sin anvendelse vil bidra til at organisasjonen ser eller opplever behovet for nye løsninger. I denne sammenheng legger vi stor vekt på bruk av prosjektarbeid og arbeider med reelle cases gjennom hele studietiden. For å styrke denne siden av studiet knytter vi til oss bedrifter og organisasjoner.   Studiet skal stimulere til at du kan initiere, designe, etablere og drive igjennom endrings- og utviklingsprosjekter, og vektlegger derfor både utvikling av sosial kompetanse og analytisk kompetanse. [-]
Les mer
6 semester 26 400 kr
Bachelor i markedsføring gir deg en utdanning som er aktuell både i dagens og morgendagens jobbmarked. Du lærer å bruke de verktøy du trenger for å utvikle dine egenskape... [+]
Markedsføring er et sammensatt fag, som bygger på elementer fra økonomi, psykologi, sosiologi og kultur- og kommunikasjonsfag. Vår bachelor i markedsføring er spesielt fokusert mot markedet og kundene - slik at du kan utvikle produkter og tjenester som kunden trenger   Det er markedsførerne som skaffer bedriften inntekter - de har nøkkelroller i alt fra utviklingen av nye produkter og tjenester til oppfølging av lojale kunder. Markedsføring handler om å skape en forskjell mellom dine og konkurrentenes tilbud, på en måte som oppleves verdifull for kunden. Vår bachelor i markedsføring er spesielt fokusert mot markedet og kundene - slik at du kan utvikle produkter og tjenester som kunden trenger, påvirke dem gjennom reklame og personlige virkemidler og lære å utvikle gode relasjoner. Med en bachelor i markedsføring skal du se deg selv som en markedsaktør som kan påvirke andre aktører og samfunnet rundt deg. Både gjennom reklame og personlige virkemidler, men også ved at du lærer å utvikle gode relasjoner. Du skal nærme deg nye problemstillinger systematisk– og basere tiltak på analyser av relevant informasjon. I tillegg skal du utvikle deg til å bli en bevisst markedsfører for både næringslivet, kulturlivet og frivillige organisasjoner. Gjennom studiet skal du tilegne deg respekt for forbrukeren, utvikle en sunn, kritisk og etisk holdning til markedsføring, og bli bevisst ansvaret som følger med evnen til å påvirke andre og opptre etisk.     Hva blir jeg? Med en bachelor i markedsføring kan du jobbe med salg i de fleste bransjer. Noen av våre tidligere studenter jobber i dag også med analyse, prosjektledelse, key account management og event management.     Hva gjør du etter endt studie? Videre studierVår utdanning gjør deg godt rustet til en mastergrad i Norge eller utlandet.   JobbmuligheterAlle typer bedrifter og organisasjoner som trenger å opprettholde eller forbedre sin egen lønnsomhet gjennom å etablere relasjoner og vedlikeholde langvarige kundeforhold.   Eksempler på arbeidsoppgaver du er kvalifisert til å utføre:• Markeds- og salgsledelse• Markeds-, salgs-, informasjons- eller kommunikasjonsansvar• Team-, personal- og prosjektledelse• Serviceledelse og kundeansvar• Key Account Management (KAM)   [-]
Les mer
1 000 kr
Tapt sertifikat for alle våre kurs kan bestilles her. Bestilling av tapte sertifikater, bestilling av kursmateriale mm [+]
Om du har tapt ditt sertifikat etter kurs hos oss kan nytt bestille på denne siden.  Bestilling av tapte sertifikater, bestilling av kursmateriale mm [-]
Les mer
Nettstudie 6 måneder 19 550 kr
Dette kurset tar deg gjennom Google-verktøyene, hvordan markedsføre på sosiale medier, samt sentrale teknologier og teknikker du bør beherske når du jobber med digital ma... [+]
Dette kurset tar deg gjennom Google-verktøyene, hvordan markedsføre på sosiale medier, samt sentrale teknologier og teknikker du bør beherske når du jobber med digital markedsføring.   Kurset består av pakkene Digital markedsføring del 1, del 2 og del 3. Dette er kurset for deg som ønsker et komplett kurs om digital markedsføring og dets verktøy.    Digital markedsføring del 1 er en pakke videokurs som dekker de fire viktigste Google-verktøyene som du bør beherske når du jobber med digital markedsføring. Du lærer å spore besøkende og måle konverteringer med Google Analytics, lage annonser som skaper resultater med Google Ads, administrere sporingskoder med Google Tag Manager og påvirke hvordan en nettside indekseres med Google Search Console. Digital markedsføring del 2 er en pakke videokurs laget spesielt for deg som ønsker å lære alt om hvordan man markedsfører på Facebook, Instagram og Linkedin. Du lærer hvordan du øker rekkevidde på statusoppdateringer, hvordan du lager en kampanje, definerer en målgruppe, velger et budsjett, designer en annonse, gjennomfører en A/B-test, måler konverteringer, og veldig mye mer. Digital markedsføring del 3 er en pakke videokurs som dekker sentrale teknologier og teknikker som du bør beherske når du jobber med digital markedsføring. Du lærer også å lage en profesjonell nettside med WordPress, øke synligheten til én eller flere nettsider med søkemotoroptimalisering, designe vakre nyhetsbrev med Mailchimp og lage effektive landingssider som skaper virkelige resultater.   [-]
Les mer
Nettstudie 1 år
Internettmarkedsføring lærer deg de viktigste verktøyene for målrettet digital markedsføring. Studiet passer for deg som vil jobbe strategisk med markedsføring på ... [+]
Et digitalt fagfelt under utvikling Utviklingen på internett går i en rasende fart. Teknologi og kommunikasjon flettes stadig tettere sammen. Dette samspillet forandrer seg i takt med den teknologiske utvikling. Studiet krever at du holder deg oppdatert på nye trender og markedskanaler. Nye nettsteder, kanaler, verktøy og tjenester oppstår kontinuerlig, og blir areaner hvor bedrifter og virksomheter kan nå brukere. Kunnskap om digital- og internettmarkedsføring er nødvendig for å skape eller utnytte konkurransefortrinn i en bedrift. Mange virksomheter ønsker å ha egne medarbeidere som besitter denne kompetansen, mens andre leier inn spesialiserte rådgivningsbyråer. Noen gjør begge deler. Bli en digital markedsfører Etter studiet skal du være oppdatert på digital markedsføring gjennom moderne og kostnadseffektive kanaler. Du vil besitte kunnskaper og ferdigheter som umiddelbart kan tilføre bedriften verdi gjennom økt synlighet på internett, annonsenettverk, tilstedeværelse i sosiale medier, og bedriftens egne nettsider. Du vil få en grunnleggende innføring i markedsføringsfaget, og en solid plattform innen resultatmåling og analyse, som setter deg i stand til å fange opp nye muligheter som oppstår. Studiet gir en innføring i god kundedialog, og du lærer også hvordan du holder deg selv oppdatert, selv etter studiet. Les mer om internettmarkedsføring på Noroff. Studiet er også tilgjengelig på Noroff Nettstudier. [-]
Les mer
Virtuelt klasserom 3 timer 6 950 kr
Lær hvordan vi på best mulig måte bruker plattformen LinkedIn til å bygge, få maks spredning og nå ut til de rette folkene. [+]
Halvdagskurs: Lær deg å bruke næringslivets viktigste plattform: LinkedIn!    LinkedIn er helt avgjørende å bruke riktig om du skal bygge omdømme, salg og rekruttering i årene som kommer. Likevel bruker de fleste norske bedrifter plattformen feil, ifølge LinkedIn-ekspert Fredrik Fornes.   Fredrik holder et foredrag, hvor vi vil få masse øyenåpnende, konkrete fakta rundt hvordan vi på best mulig måte bruker plattformen til å bygge få maks spredning og nå ut til de rette folkene. Normalt koster Fredrik i underkant av 50.000,- kr for sine timesforedrag for enkeltpersoner eller for en bedrift. Vi har derimot gleden av å introdusere en spesiell mulighet for alle våre kunder: Bli med oss på et grundig 3 timers skreddersydd kursopplegg med Fredrik:   Først får vi et foredrag med info om: Hvordan den mystiske LinkedIn-algoritmen fungerer. Bør du like eller dele? Forskjellen på personlig profil og bedriftsprofil. LinkedIn-tabbene alle gjør (du også!). Hvordan du skriver et godt LinkedIn-innlegg   Deretter går vi praktisk til verks. Fredrik viser oss hvordan du kan pusse opp DIN LinkedIn-profil. Ha derfor din PC / Ipad  klar og oppladet – så vil du gå derfra med en profil som ser mye bedre ut enn den du kom med!     NB! DERSOM DU SOME KUNDE ØNSKER Å HA MED DEG FLERE MEDARBEIDERE DENNE DAGEN - KONTAKT VÅR KURSAVDELING PÅ:  post@styreforeningen.no / 22 99 77 00 SÅ SETTER VI SAMMEN ET MEGET GODT HELHETLIG TILBUD TIL DERE.   Bio: Fredrik Forsnes Fredrik Fornes er markedsfører, foredragsholder og forfatter. Han har blant annet skrevet flere engasjerte innlegg om arbeidsliv, karriere og aldersdiskriminering til sine 40 000 følgere på LinkedIn. Fredrik er rangert som den fjerde mest innflytelsesrike stemmen på norsk LinkedIn, bak Nicolai Tangen, Anders Opedal og Petter Stordalen. I august debuterer han med boken «Ingen bryr seg om karrieren din – før du selv gjør det».   Fotokred: Line Owren   [-]
Les mer
Virtuelt klasserom 6 timer 3 990 kr
MailChimp-kurs for deg som skal begynne med, eller allerede har tatt i bruk Mailchimp og som gjerne vil lære deg mer. [+]
MailChimp-kurs for deg som skal begynne med, eller allerede har tatt i bruk Mailchimp og som gjerne vil lære deg mer. Du har sikkert prøvd å sende de første kampanjene ut, og føler du mangler litt mer informasjon og kunnskap om systemet. Etter endt kurs vil du få en helhetlig oversikt og kunnskap om mulighetene som finnes i Mailchimp for utsendelse av e-post. Du vil kunne sende ut nyhetsbrev på egendesignet mal og ha god oversikt over hvilke muligheter du har for gruppering, segmentering og tagging i ditt publikum, og mye mer. Du mottar også et digitalt kursbevis etter gjennomført kurs. Tilbakemelding fra kursdeltaker 23. april 2020: «Dyktig  og inspirerende kursholder som dekket mye og gav gode svar. Uproblematisk med digitalt kurs. Dette var knallbra! Anbefales :-)»   MAILCHIMP-KURS  - DAGSPROGRAM   0900-1015: OPPSETT AV MAILCHIMPKONTO/BEST PRACTICE LISTER  1015-1030: PAUSE MED SERVERING 1030-1130: MAL/DESIGN, KAMPANJEOPPSETT  1130-1215: PAUSE/MAT 1215-1300: FORTSETTELSE KAMPANJEOPPSETT, TEKST & UTSENDELSE 1300-1400: AUTOMATISERINGER/INTEGRERINGSMULIGHETER.  1400-1410: PAUSE MED SNACK 1410-1450: WORKSHOP 1450: VI AVSLUTTER, VEL HJEM     MailChimp-kurs passer for alle som jobber med digital kundebehandling og markedsføring.   Meld deg på/les mer her: https://hclnordic.no/tjeneste/mailchimp-kurs/  [-]
Les mer
Nettstudie 2 semester 4 980 kr
På forespørsel
Årsaker til å drive med produktutvikling, kritiske faktorer for å lykkes med produktutvikling, Stage-gate-modellen, markedsorientering, faktorer som påvirker kundens kjøp... [+]
  Studieår: 2013-2014   Gjennomføring: Høst og vår Antall studiepoeng: 5.0 Forutsetninger: Ingen spesielle forkunnskaper Innleveringer: Obligatoriske øvingsarbeider. 8 må være godkjent for å gå opp til eksamen. Det gis flere enn 8 øvinger, men de 8 som blir godkjent må dekke et bredt spekter av temaene som gjennomgås. Nærmere opplysninger gis ved kursstart. Personlig veileder: ja Vurderingsform: 3-timers skriftlig eksamen. Ansvarlig: Tor Atle Hjeltnes Eksamensdato: 18.12.13 / 21.05.14         Læremål: KUNNSKAPER:Studenten kan:- forklare Stage-Gate-modellen med faser og evalueringspunkt- redegjøre for ulike årsaker til at bedrifter driver med produktutvikling- redegjøre for viktige suksessfaktorer i produktutvikling- forklare ulike faktorer som påvirker kundeatferd- redegjøre for konkurrentanalyse og viktigheten av denne- forklare hvordan man finner segmenter med utgangspunkt i segmenteringskriterier- redegjøre for begrepene differensiering og posisjonering- forklare kjøpsbeslutningsprosessen- forklare produktets livssyklus FERDIGHETER:Studenten kan:- tenke markedsorientert- planlegge en produktutviklingsprosess i henhold til Stage-gate- modellen- delta i utvikling av en markedsplan og bidra til markedsføringsledelse med fokus på kundeatferd, konkurrentanalyse, segmentering, målgruppeutvelgelse, differensiering og posisjonering. Innhold:Årsaker til å drive med produktutvikling, kritiske faktorer for å lykkes med produktutvikling, Stage-gate-modellen, markedsorientering, faktorer som påvirker kundens kjøpsatferd, konkurrentanalyse, segmentering, differensiering, posisjonering, produktets livssyklus, kjøpsbeslutningsprosessen.Les mer om faget her Påmeldingsfrist: 25.08.13 / 25.01.14         Velg semester:  Høst 2013    Vår 2014     Fag Markedsorientert produktutvikling 4980,-         Semesteravgift og eksamenskostnader kommer i tillegg.    [-]
Les mer
Nettstudie 7 900 kr
Nettkurset "Rett bruk av Facebook" er et kurs i markedsføring anno 2017. I tillegg til å få lære hvordan Facebook fungerer, får du lære mye om markedsføring som ka... [+]
Etter 20 år i bransjen deler Birgitte Hammer sine beste tips om markedsføring anno 2017. Dette kurset passer for deg som driver egen bedrift eller akkurat har startet egen bedrift. Facebook er størst, derfor får du mest informasjon om Facebook. Samtidig får du lære mye nyttig om markedsføring generelt.  Du får komme inn i Birgitte Hammer sitt "reklamehode" og lære hva som er rett for din butikk / bedrift å bruke ressurser på. Foruten å lære hva som fungerer best på Facebook, får du lære hvilke GRATIS verktøy som er svært nyttige å bruke sammen med Facebook. Appene vi kommer innom: Facebook, Instagram, Pages og Annonseadmin.  Du får lære hva noan av de andre sosiale mediene kan brukes til: Twitter, Snapchat, Pinterest, YouTube Du får lære enkle tips om video-produksjon som du kan bruke i hverdagen. Vi går igjennom hvordan du kan planlegge dine innlegg.  Som kursdeltaker får du bli med i en lukket Facebook gruppe, hvor du kan diskutere dine erfaringer med andre deltakere. Her er også Birgitte tilgjengelig for å svare på spørsmål.  I den oppsatte kursperioden blir det webinarer hvor du kan stille spørsmål.  De 10 første som melder seg på kurset får 1 times personlig kommunikasjonsrådgivning av undertegnede.  Online kurset er tilgjengelig 1 år. Og du kan ta kurset når det passer deg. Det er satt opp som et 5 ukers kurs, men du tar kurset når det passer deg.  Opplæringen skjer igjennom opplærings videoer, pdf-filer og tekst. Det hadde vært veldig kjekt å ha deg med. Velkommen! Her er mer informasjon om kurset, og påmelding.   Her er også mulighet til å laste ned en gratis guide du kan ha nytte av.    Smil fra Birgitte   Referanser: Arne Utvik, daglig leder A.Utvik AS:«Birgitte Hammer er innovativ og viser at hun har peiling på hva nytt som rører seg innenfor faget markedsføring.» Barbara Zanoni Utne, vertskap Hotel Ullensvang:«Birgitte Hammer har igjennom 10 år samarbeid med Hotel Ullensvang stått for utrolig mye bra når det gjelder markedsføring og kommunikasjon. Hun tenker "out of the box", er kreativ og følger med på trender.» Ørjan Risanger, daglig leder Haugesund Bok & Offset«Birgitte Hammer viser stort engasjement og er alltid dedikert i sin tilnærming av markedsføringsoppgaver. Kreative og «vågale» løsninger har bidratt til oppmerksomhet og resultater.» [-]
Les mer
Nettkurs 2 timer 549 kr
Vi tilbyr en omfattende guide til Facebook- og Instagram-annonsering gjennom vårt nettkurs. Enten du er en eier av en liten eller mellomstor bedrift, markedsføringsansvar... [+]
Bli en mester i digital markedsføring med vårt dyptgående nettkurs i Facebook- og Instagram-annonsering. Ledet av den erfarne kursholderen Espen Faugstad, er dette kurset perfekt for små og mellomstore bedriftseiere, markedsføringsansvarlige, og alle som arbeider innen markedsføring og salg. Lær å lage effektive annonsekampanjer som øker synligheten og omsetningen til din virksomhet. Du vil få en grundig innføring i opprettelsen av annonsekontoer, kampanjeplanlegging, og analyse av resultater. Kurset dekker også viktige temaer som målgruppevalg, budstrategier, annonseutforming, og bruk av Meta-pikselen for sporing av konverteringer. Med Espen Faugstads over 10 års erfaring i feltet, vil du lære å utvikle annonsekampanjer som gir resultater, og oppnå en solid forståelse av annonsering på disse plattformene.   Innhold: Kapittel 1: Innføring Kapittel 2: Opprett en annonsekonto Kapittel 3: Opprett en kampanje Kapittel 4: Annonseadministrasjon Kapittel 5: Analyser og rapporter Kapittel 6: Opprett en Business Manager-konto Kapittel 7: Business Manager Kapittel 8: Avslutning   Varighet: 2 timer og 13 minutter   Om Utdannet.no: Utdannet.no tilbyr noen av landets beste digitale nettkurs. Tjenesten fungerer på samme måte som strømmetjenester for musikk eller TV-serier. Våre kunder betaler en fast månedspris og får tilgang til alle kursene som er produsert så langt. Plattformen har hatt en god vekst de siste årene og kan skilte med 30.000 registrerte brukere og 1,5 millioner videoavspillinger. Vårt mål er å gjøre kompetanseutvikling moro, spennende og tilgjengelig for alle – og med oss har vi Innovasjon Norge og Forskningsrådet. [-]
Les mer
Nettkurs 2 timer 549 kr
Velkommen til kurset «Facebook: for bedrifter». Dette kurset er utviklet av Espen Faugstad og er perfekt for alle som ønsker å lære hvordan man kan bruke Facebook til å m... [+]
Delta i kurset «Facebook: for Bedrifter» og lær hvordan du effektivt kan markedsføre din bedrift eller merkevare på Facebook. Ledet av den erfarne kursholderen Espen Faugstad, er dette kurset ideelt for både nybegynnere og de med litt erfaring på Facebook. Få innsikt i hvordan du kan utnytte denne kraftige plattformen for å øke din virksomhets rekkevidde og engasjement. Kurset begynner med det grunnleggende om hvordan du oppretter og konfigurerer en Facebook-side. Du vil lære strategier for å tiltrekke publikum, engasjere følgere, og øke rekkevidden gjennom målrettede annonser. Vi vil også dykke inn i hvordan du effektivt publiserer innlegg, samhandler i kommentarfeltet, og bruker Facebooks avanserte funksjoner som Meta Business Suite, Facebook Messenger, og Facebook Live. Med dette kurset vil du tilegne deg kunnskapen og ferdighetene som trengs for å markedsføre din bedrift på Facebook på en effektiv måte. Bli med Espen Faugstad på denne reisen og ta steget mot å mestre Facebook-markedsføring for din bedrift.   Innhold: Kapittel 1: Introduksjon Kapittel 2: Opprette en Facebook-side Kapittel 3: Få et større publikum Kapittel 4: Hvordan publisere innlegg Kapittel 5: Avanserte funksjoner Kapittel 6: Avslutning   Varighet: 1 time og 49 minutter   Om Utdannet.no: Utdannet.no tilbyr noen av landets beste digitale nettkurs. Tjenesten fungerer på samme måte som strømmetjenester for musikk eller TV-serier. Våre kunder betaler en fast månedspris og får tilgang til alle kursene som er produsert så langt. Plattformen har hatt en god vekst de siste årene og kan skilte med 30.000 registrerte brukere og 1,5 millioner videoavspillinger. Vårt mål er å gjøre kompetanseutvikling moro, spennende og tilgjengelig for alle – og med oss har vi Innovasjon Norge og Forskningsrådet. [-]
Les mer
Nettkurs 3 timer 549 kr
Ta vårt videokurs i innholdsmarkedsføring fra din datamaskin. Lær så mye du vil, når du vil. Du får gratis hjelp. Du får kursbevis. Du får tilgang til alle kurs. Meld deg... [+]
Utforsk verden av digital markedsføring med "Innholdsmarkedsføring: Komplett", et dyptgående kurs ledet av Espen Faugstad hos Utdannet.no. Innholdsmarkedsføring, eller content marketing, er en strategisk tilnærming til å engasjere kunder gjennom relevant og verdifullt digitalt innhold. Dette kurset er ideelt for alle som ønsker å forstå og anvende effektive innholdsmarkedsføringsteknikker i sin virksomhet eller karriere. Kurset dekker grunnleggende definisjoner av innholdsmarkedsføring, inkludert hvordan det skiller seg fra tradisjonell markedsføring. Du vil lære om nøkkelprinsipper og strategier for å skape engasjerende innhold, planlegge og iverksette en vellykket innholdsmarkedsføringsstrategi. Det vil også gi eksempler fra kjente norske bedrifter som utnytter innholdsmarkedsføring på innovative måter. Du vil utforske ulike ideer og teknikker for å produsere innhold som trekker målgruppen til seg, og hvordan dette "push til pull"-skiftet har endret landskapet i digital markedsføring. Kurset fokuserer på å gi verdi til brukerne og bygge relasjoner snarere enn direkte salg, og hvordan denne tilnærmingen på sikt kan føre til økt kundelojalitet og salg.   Innhold: Kapittel 1: Innholdsmarkedsføring Kapittel 2: Eksempler Kapittel 3: Ideer Kapittel 4: Planlegge Kapittel 5: Iverksette Kapittel 6: Ta steget videre Kapittel 7: Avslutning   Varighet: 2 timer og 47 minutter   Om Utdannet.no: Utdannet.no tilbyr noen av landets beste digitale nettkurs. Tjenesten fungerer på samme måte som strømmetjenester for musikk eller TV-serier. Våre kunder betaler en fast månedspris og får tilgang til alle kursene som er produsert så langt. Plattformen har hatt en god vekst de siste årene og kan skilte med 30.000 registrerte brukere og 1,5 millioner videoavspillinger. Vårt mål er å gjøre kompetanseutvikling moro, spennende og tilgjengelig for alle – og med oss har vi Innovasjon Norge og Forskningsrådet. [-]
Les mer
Nettkurs 2 timer 549 kr
Ta vårt videokurs LinkedIn: for privatpersoner fra din datamaskin. Lær så mye du vil, når du vil. Du får gratis hjelp. Du får kursbevis. Du får tilgang til alle kurs. Mel... [+]
LinkedIn er verdens største profesjonelle nettverk med over 567 millioner medlemmer verden over. På LinkedIn kan du knytte kontakter med andre, bygge opp en profesjonell identitet, finne utlyste stillinger og gjenoppta kontakten med tidligere kolleger. Kurset er beregnet på deg som ikke har brukt LinkedIn tidligere, og som ønsker å få en rask innføring. I starten av kurset lærer du hvordan LinkedIn er organisert og hvordan man lager en brukerkonto. Deretter lærer du hvordan man knytter kontakter med andre, finner utlyste stillinger og sender beskjeder til andre. Avslutningsvis lærer du hvordan man skriver en oppdatering, anbefaler andre brukere og deltar i grupper.   Innhold: Kapittel 1: Introduksjon Kapittel 2: Profil Kapittel 3: Mitt nettverk Kapittel 4: Stillinger Kapittel 5: Meldingstjeneste Kapittel 6: Startside Kapittel 7: Ekstra Kapittel 8: Grupper Kapittel 9: Innstilinger Kapittel 10: Avslutning   Varighet: 1 time og 37 minutter.   Hørt om Netflix? Vi er som dem, bare at vi lager nettkurs. Utdannet.no AS er en norsk startup som utvikler nettkurs i datateknologi, kreative fagfelt og grunnleggende forretningsferdigheter. Med støtte fra Innovasjon Norge og Forskningsrådet utvikler vi nestegenerasjons kursplattform, med mål om å gjøre kompetanseutvikling moro, spennende og tilgjengelig for alle. Med over 1 million videovisninger, 20.000 registrerte medlemmer og en gjennomsnittlig årlig vekst på 45 % er vi godt i gang med å befeste vår posisjon i det norske markedet. Vi har kunder fra bedrifter som: Adresseavisen, Coca-Cola, Helsedirektoratet, IKEA, Joblearn, NAV, Nordea, NorgesGruppen, NRK, Oslo kommune, Securitas, Telenor og Utdanningsforbundet.   [-]
Les mer
Nettkurs 4 timer 549 kr
Lokasjonsorientert søkemotoroptimalisering (også kalt lokal SEO) skiller seg fra tradisjonell søkemotoroptimalisering ved at fokuset ligger på å forbedre synligheten til ... [+]
Bli en ekspert i lokal SEO (lokasjonsorientert søkemotoroptimalisering) med kurset "Lokasjonsorientert Søkemotoroptimalisering", ledet av Espen Faugstad hos Utdannet.no. Dette kurset fokuserer på å forbedre synligheten til din nettside fra et lokalt perspektiv, noe som er avgjørende for bedrifter som ønsker å tiltrekke seg kunder lokalt. Du vil lære hva som skiller lokal SEO fra tradisjonell SEO, og hvordan søkemotorer som Google fungerer for å bestemme hvilke resultater som vises basert på lokasjon. Kurset vil dekke opprettelsen av en Google Min Bedrift-konto, faktorer som påvirker lokal ranking, og hvordan du analyserer og velger effektive søkeord for din målgruppe. Kurset gir også innsikt i hvordan du optimaliserer en nettside for lokal SEO, gjør nettsiden mer brukervennlig, og bruker strukturert data for å forbedre synligheten. Du vil også lære om viktigheten av inngående, interne og utgående lenker for å bygge autoritet og forbedre ranking. Ved kursets slutt vil du ha den kunnskapen og ferdighetene som kreves for å forbedre din lokale søkemotoroptimalisering betydelig.   Innhold: Kapittel 1: Introduksjon Kapittel 2: Google Min bedrift Kapittel 3: Målgruppe Kapittel 4: Søkeord Kapittel 5: Innhold Kapittel 6: Brukervennlighet Kapittel 7: Strukturert data Kapittel 8: Autoritet Kapittel 9: Avslutning   Varighet: 3 timer og 59 minutter   Om Utdannet.no: Utdannet.no tilbyr noen av landets beste digitale nettkurs. Tjenesten fungerer på samme måte som strømmetjenester for musikk eller TV-serier. Våre kunder betaler en fast månedspris og får tilgang til alle kursene som er produsert så langt. Plattformen har hatt en god vekst de siste årene og kan skilte med 30.000 registrerte brukere og 1,5 millioner videoavspillinger. Vårt mål er å gjøre kompetanseutvikling moro, spennende og tilgjengelig for alle – og med oss har vi Innovasjon Norge og Forskningsrådet. [-]
Les mer