Alle kategorier
Du har valgt: IT-kurs
Nullstill
Filter
Ferdig

-

Mer enn 100 treff i IT-kurs
 

3 dager 1 500 kr
PowerPoint 2010 er et presentasjonsprogram som brukes når vi skal vise fram data – enten det er tekst, bilder, tall eller tegninger. [+]
PowerPoint 2010 er et presentasjonsprogram som brukes når vi skal vise fram data – enten det er tekst, bilder, tall eller tegninger. Programmet kan brukes til å lage lysark som skrives ut, eller vi kan vise presentasjonen ved hjelp av PC + videokanon. På kurset vil grunnleggende funksjoner vektlegges, men vi vil og se på hvordan en bygger opp og setter sammen en presentasjon. Forkunnskaper: Du må ha kunnskaper tilsvarende PC-begynnerkurs. Brukere av Powerpoint 2007 kan og følge dette kurset. [-]
Les mer
Nettstudie 12 måneder 5 000 kr
The purpose of this module is to ensure that the organisation’s suppliers and their performances are managed appropriately to support the seamless provision of quality pr... [+]
Understand the purpose and key concepts of the Supplier Management Practice, elucidating its importance in managing supplier relationships and ensuring value delivery from third-party services. This eLearning is: Interactive Self-paced   Device-friendly   2-3 hours content   Mobile-optimised   Practical exercises   Exam: 20 questions Multiple choise 30 minutes Closed book Minimum required score to pass: 65% [-]
Les mer
Nettstudie 12 måneder 5 000 kr
Learn to deliver an agreed quality of service by handling all predefined, user-initiated service requests in an effective and user-friendly manner. [+]
Understand the purpose and key concepts of the Continual Improvement Practice, elucidating its significance in fostering a culture of ongoing improvement and innovation within the organisation. This eLearning is: Interactive Self-paced   Device-friendly   2-3 hours content   Mobile-optimised   Practical exercises   Exam: 20 questions Multiple choise 30 minutes Closed book Minimum required score to pass: 65% [-]
Les mer
Nettkurs 12 måneder 12 000 kr
ITIL® 4 Strategist: Direct, Plan and improve er en modul innen ITIL®. Modulen er en nøkkelkomponenten i både ITIL® 4 Managing Professional og ITIL® 4 Strategic Leader-løp... [+]
Modulen dekker bruk og effekt av Lean og agile arbeidsmåter, og hvordan dette kan utnyttes til fordel for organisasjonen. Kurset vil gi kandidatene en praktisk og strategisk metode for å planlegge og levere kontinuerlig forbedring med nødvendig smidighet.  E-læringskurset inneholder 18 timer med undervisning, og er delt inn i 12 moduler. Les mer om ITIL® 4 på AXELOS sine websider Du vil motta en e-post med tilgang til e-læringen, sertifiseringsvoucher og digital bok fra Peoplecert. Du avtaler tid for sertifiseringen som beskrevet i e-posten fra Peoplecert.   [-]
Les mer
Nettkurs 12 måneder 12 000 kr
ITIL® 4 Specialist: Drive Stakeholder Value dekker alle typer engasjement og interaksjon mellom en tjenesteleverandør og deres kunder, brukere, leverandører og partnere. [+]
Kurset fokuserer på konvertering av etterspørsel til verdi via IT-relaterte tjenester. Modulen dekker sentrale emner som SLA-design, styring av flere leverandører, kommunikasjon, relasjonsstyring, CX- og UX-design, kartlegging av kunder og mer. E-læringskurset inneholder 18 timer med undervisning, og er delt inn i 8 moduler. Les mer om ITIL® 4 på  AXELOS sine websider. Du vil motta en e-post med tilgang til e-læringen, sertifiseringsvoucher og digital bok fra Peoplecert. Du avtaler tid for sertifiseringen som beskrevet i e-posten fra Peoplecert. [-]
Les mer
5 dager 30 000 kr
MCA: Microsoft 365 Modern Desktop Administrator Associate - Boot Camp [+]
MCA: Microsoft 365 Modern Desktop Administrator Associate - Boot Camp [-]
Les mer
Oslo 5 dager 27 900 kr
06 Oct
06 Oct
ISO/IEC 27701 Lead Implementer [+]
ISO/IEC 27701 Lead Implementer [-]
Les mer
Virtuelt klasserom 3 timer 2 500 kr
14 May
23 Jun
I dette kurset konsentrerer vi oss om oppslagsfunksjonene FINN.RAD, FINN.KOLONNE OG XOPPSLAG og viser avanserte eksempler. Vi tar også for oss noen eksempler på bruk av f... [+]
Kursinnhold FINN.RAD() FINN.KOLONNE() XOPPSLAG() – den nye oppslagsfunksjonen. Super funksjonalitet INDEKS() / SAMMENLIGNE() [-]
Les mer
Bedriftsintern 1 dag 6 200 kr
Dette kurset gir en grunnleggende oversikt og innføring i noen av de viktigste delene av Microsoft 365, og hvordan du kan bruke det på en effektiv måte. [+]
Dette kurset tilbys som bedriftsinternt kurs   Deltakerne får god kjennskap til lagring og administrasjon av filer i sky, deling av filer, samt produktivitetsverktøy som To Do og OneNote. I tillegg gir vi en introduksjon til verktøy for samhandling via SharePoint og Teams.    Kursinnhold     • Grunnleggende innføring i hva Microsoft Office 365 er     • OneDrive - Lagring i sky     • SharePoint - Biblioteker, lister og samhandling     • Synkronisering av filer mellom pc og sky     • Deling av filer og dokumenter     • Introduksjon til produktivitetsverktøyene OneNote og To Do     • Teams - Navet i Microsoft 365    Målgruppe Alle som ønsker en grunnleggende forståelse av Microsoft 365 og som trenger en innføring i de viktigste delene.   Forkunnskaper Det er ikke krav til forkunnskaper, men det forventes at deltagerne har generell kjennskap til Windows, Office-pakken (Word, Excel, Outlook) og Internett.    [-]
Les mer
Oslo 2 dager 15 900 kr
05 Jun
05 Jun
07 Aug
ITIL® 4 Foundation - 2 days course for ITIL experienced [+]
ITIL® 4 Foundation - 2 days course for ITIL experienced [-]
Les mer
Virtuelt klasserom 2 dager 17 500 kr
This TOGAF® 9.2 Training Course: Level 1 Foundation introduces the latest version of TOGAF and will help you to prepare to take The Open Group's examination leading to t... [+]
COURSE OVERVIEW This course introduces all of thetopics defined as the Learning Outcomes upon which the TOGAF® 9.2  Part 1 Examination is based to the level needed to pass the examination. Candidates should be aware that this course does not address these topics in detail and additional study is required. This TOGAF® for Practitioners - Level 1 Foundation course is accredited by The Open Group. TOGAF® is a registered trademark of The Open Group. TARGET AUDIENCE Enterprise Architect Solution Architect ERP/SAP Architect Data Architect Technical Architect Security Architect EA/ Governance Consultant Business Analyst.   COURSE CONTENT The 2 day course introduces many of the features that are common to TOGAF® 9.2: The business rationale for Enterprise Architecture and TOGAF® The TOGAF® Architecture Development Method and its deliverables, including Business, Data, Applications and Technology Architecture The Enterprise Continuum Enterprise Architecture Governance Architecture Principles and their development Architecture Views and Viewpoints An Introduction to Building Blocks Architecture Partitioning Content Framework and Meta Model Capability Based Planning Business Transformation Readiness Architecture Repository   TEST CERTIFICATION This course prepares candidates for the TOGAF® 9.2 Part 1 examination The exam (60 minutes) is in closed-book format, and includes 40 multiple-choice questions. The passing score is 55% (22 out of 40 questions) An examination voucher is provided as part of this course, delegates are required to self book at a time and location that is convenient to themselves.   HVORFOR VELGE SG PARTNER AS:  Flest kurs med Startgaranti Rimeligste kurs Beste service og personlig oppfølgning Tilgang til opptak etter endt kurs Partner med flere av verdens beste kursleverandører   [-]
Les mer
Virtuelt eller personlig 3 dager 11 200 kr
Utvikle 3D-modeller og lage realistiske bilder og animasjoner av disse. [+]
AutoCAD 3D introduksjonskurs: Deltagerne skal kunne skille mellom ulike modelltyper, og kjenne til grunnprinsipper for 3D-modellering og bruk av koordinatsystem, samt beherske bruk av betraktningsvinkler og skjermnavigering. Koordinatsystemer Angivelse av punkter i rommet Solid modellering Surface modellering Mesh modellering Sette opp Layout i paperspace, projeksjoner og snitt Lagstruktur og lagdefinisjon, farger, linjetyper, målsetting Lyssetting, naturlig sollys og lokale lyskilder Knytte materialer til objekt eller til lag Renderfunksjoner Animasjon og video [-]
Les mer
8 dager 8 925 kr
På forespørsel
Kandidaten vil bl.a. få en grunnleggende kunnskap om søkespråk og være oppmerksom på noen viktige databaseadministrasjonsproblemer [+]
Kursinnhold• Systemutvikling, prosess og metode• Datahåndteringe og databaser  • Programmering• Brukergrensesnitt og webdesign   UndervisningsformKlasseromsundervisning med prosjektor hvor deltakerne får tildelt PC med nødvendig programvare installert. Praktisk trening med øvingsoppgaver for å aktivisere kunnskapen.   InstruktørerVi har erfarne instruktørene med høy kompetanse, lang erfaring og dyktige pedagogiske evner.     [-]
Les mer
Oslo 2 dager 12 900 kr
Power BI Desktop – DAX formler [+]
Power BI Desktop – DAX formler [-]
Les mer
Nettkurs 12 måneder 9 500 kr
Målet med kurset er å gi deg en forståelse for filosofien bak ITIL®. Kurset gir innføring i basis konseptet, prinsippene, prosessene og funksjonene som er definert som be... [+]
Kurset inneholder 12 timer med undervisning, er delt inn i moduler og er en blanding av video og interaktive øvelse. Du vil få en omfattende introduksjon til kjernekonseptene til ITIL® 4.   Les mer om ITIL® 4 på AXELOS sine websider    The ITIL®  4 Foundation Online course on this page is offered by ILX Group an ATO of AXELOS Limited. ITIL® 4 is a registered trade mark of AXELOS Limited, used under permission of AXELOS Limited. All rights reserved.   Dette inngår i kurset - 12 måneders tilgang til kurset fra kjøpsdato- Support service- En testmodul med spørsmål rettet mot sertifiseringseksamen Sertifiseringseksamen - Eksamens voucher er inklusive i kurset- Det er ingen hjelpemidler tillatt under eksamen- Varighet er 60 minutter, men et tillegg på 15 minutter for de som ikke har engelsk som morsmål- Eksamensformen er multiple choice - 40 spørsmål skal besvares, og du består ved 65% korrekte svar (dvs 26 av 40 spørsmål) Disse modulene inngår i kurset - Introduction and overview- Key concepts of service management- Four dimensions of service management- Service value system- Introduction to practices- Purpose of 11 practices and some definitions- Introduction to seven key practices in detail- Continual improvement- Change control- Incident management- Service request management- Service desk- Service level management- Exam simulator Etter endt kurs vil du - Forstå nøkkelkonseptene for ITIL-Service Management- Forstå hvordan ITIL-veiledende prinsipper kan hjelpe organisasjoner til å ta i bruk og tilpasse ITIL-Service Management- Forstå de fire dimensjonene i ITIL-Service Management- Forstå nøkkelbegrepene for kontinuerlig forbedring [-]
Les mer