Alle kategorier
Du har valgt: IT-kurs
Nullstill
Filter
Ferdig

-

Mer enn 100 treff i IT-kurs
 

3 dager 1 500 kr
PowerPoint 2010 er et presentasjonsprogram som brukes når vi skal vise fram data – enten det er tekst, bilder, tall eller tegninger. [+]
PowerPoint 2010 er et presentasjonsprogram som brukes når vi skal vise fram data – enten det er tekst, bilder, tall eller tegninger. Programmet kan brukes til å lage lysark som skrives ut, eller vi kan vise presentasjonen ved hjelp av PC + videokanon. På kurset vil grunnleggende funksjoner vektlegges, men vi vil og se på hvordan en bygger opp og setter sammen en presentasjon. Forkunnskaper: Du må ha kunnskaper tilsvarende PC-begynnerkurs. Brukere av Powerpoint 2007 kan og følge dette kurset. [-]
Les mer
Nettkurs 12 måneder 12 000 kr
ITIL® 4 Specialist: Create, Deliver and Support dekker «kjernen» i ITIL®, aktiviteter rundt administrasjon av tjenester, og utvider omfanget av ITIL® til å omfatte «oppre... [+]
Kurset fokuserer på integrering av forskjellige verdistrømmer og aktiviteter for å lage, levere og støtte IT-aktiverte produkter og tjenester, samtidig som den dekker støtte for praksis, metoder og verktøy. Kurset gir kandidatene forståelse for tjenestekvalitet og forbedringsmetoder. E-læringskurset inneholder 18 timer med undervisning, og er delt inn i 8 moduler. Les mer om ITIL® 4 på AXELOS sine websider. Inkluderer: Tilgang til ITIL® 4 Specialist: Create, Deliver and Support e-læring (engelsk) i 12 måneder. ITIL® 4 Specialist: Create, Deliver and Support online voucher til sertifiseringstest.  Du vil motta en e-post med tilgang til e-læringen, sertifiseringsvoucher og digital bok fra Peoplecert. Du avtaler tid for sertifiseringen som beskrevet i e-posten fra Peoplecert. ITIL®/PRINCE2®/MSP®/MoP® are registered trademarks of AXELOS Limited, used under permission of AXELOS Limited. All rights reserved. [-]
Les mer
Nettstudie 12 måneder 5 000 kr
The purpose of this module is to ensure that the organisation’s suppliers and their performances are managed appropriately to support the seamless provision of quality pr... [+]
Understand the purpose and key concepts of the Supplier Management Practice, elucidating its importance in managing supplier relationships and ensuring value delivery from third-party services. This eLearning is: Interactive Self-paced   Device-friendly   2-3 hours content   Mobile-optimised   Practical exercises   Exam: 20 questions Multiple choise 30 minutes Closed book Minimum required score to pass: 65% [-]
Les mer
Nettstudie 12 måneder 5 000 kr
Learn how to move new or changed hardware, software, documentation, processes, or any other component to live environments, and how to deploy components to other environm... [+]
Understand the purpose and key concepts of Deployment Management, highlighting its importance in managing the deployment of new or changed services into the live environment. This eLearning is: Interactive Self-paced   Device-friendly   2-3 hours of content   Mobile-optimised   Exam: 20 questions Multiple choise 30 minutes Closed book Minimum required score to pass: 65% [-]
Les mer
Nettstudie 12 måneder 5 000 kr
Learn about the processes and activities of the Incident Management practice, and their roles within the service value chain. [+]
Understand the purpose and key concepts of Incident Management, including its role in restoring normal service operations swiftly following disruptions.   This eLearning is: Interactive Self-paced   Device-friendly   2-3 hour content   Mobile-optimised   Practical exercises   Exam: 20 questions Multiple choise 30 minutes Closed book Minimum required score to pass: 65% [-]
Les mer
Nettstudie 12 måneder 5 000 kr
Learn to deliver an agreed quality of service by handling all predefined, user-initiated service requests in an effective and user-friendly manner. [+]
Understand the purpose and key concepts of the Continual Improvement Practice, elucidating its significance in fostering a culture of ongoing improvement and innovation within the organisation. This eLearning is: Interactive Self-paced   Device-friendly   2-3 hours content   Mobile-optimised   Practical exercises   Exam: 20 questions Multiple choise 30 minutes Closed book Minimum required score to pass: 65% [-]
Les mer
Nettstudie 12 måneder 5 000 kr
Receive practical guidance on the processes and activities of Problem Management, including their roles in the service value chain. [+]
Understand the purpose and key concepts of Problem Management, including its role in identifying and managing the root causes of incidents to prevent recurrence.   This eLearning is: Interactive   Self-paced   Device-friendly   2-3 hours content   Mobile-optimised   Practical exercises   Exam: 20 questions Multiple choise 30 minutes Closed book Minimum required score to pass: 65% [-]
Les mer
Nettstudie 12 måneder 12 000 kr
A combined module that covers the key concepts of 5 ITIL Practices: Relationship Management, Supplier Management, Service Level Management, Continual Improvement and Info... [+]
Understand the key concepts of Relationship Management, Supplier Management, Service Level Management, Continual Improvement, and Information Security Management, elucidating their significance in fostering collaboration, ensuring service quality, driving continual improvement, and maintaining information security. This eLearning is: Interactive Self-paced   Device-friendly   12 hours content   Mobile-optimised   Practical exercises   Exam: 60 questions Multiple choise 90 minutes Closed book Minimum required score to pass: 65% [-]
Les mer
12 måneder 12 000 kr
A combined module that covers the key concepts of 5 key ITIL practices: Change Enablement, Deployment Management, Release Management, Service Configuration Management, an... [+]
Understand the purpose and key concepts of the Plan, Implement, and Control practices, highlighting their importance in establishing, executing, and governing IT service strategies effectively. This eLearning is: Interactive Self-paced Device-friendly 2-3 hours content Mobile-optimised Practical exercises   Exam: 60 questions Multiple Choice 90 Minutes Closed book Pass Mark: 65% [-]
Les mer
1 dag 9 500 kr
19 Sep
14 Nov
AZ-1008: Administer Active Directory Domain Services [+]
AZ-1008: Administer Active Directory Domain Services [-]
Les mer
Nettkurs 12 måneder 12 000 kr
ITIL® 4 Specialist: Drive Stakeholder Value dekker alle typer engasjement og interaksjon mellom en tjenesteleverandør og deres kunder, brukere, leverandører og partnere. [+]
Kurset fokuserer på konvertering av etterspørsel til verdi via IT-relaterte tjenester. Modulen dekker sentrale emner som SLA-design, styring av flere leverandører, kommunikasjon, relasjonsstyring, CX- og UX-design, kartlegging av kunder og mer. E-læringskurset inneholder 18 timer med undervisning, og er delt inn i 8 moduler. Les mer om ITIL® 4 på  AXELOS sine websider. Du vil motta en e-post med tilgang til e-læringen, sertifiseringsvoucher og digital bok fra Peoplecert. Du avtaler tid for sertifiseringen som beskrevet i e-posten fra Peoplecert. [-]
Les mer
Nettstudie 12 måneder 5 000 kr
Learn best practices for making new and changed services available for use, in line with your organisation's policies and any agreements between the organisation and its ... [+]
Understand the purpose and key concepts of Release Management, elucidating its significance in planning, scheduling, and controlling the build, test, and deployment of releases to ensure they deliver the expected outcomes. The eLearning course: Interactive Self-paced Device-friendly 2-3 hour content Mobile-optimised Practical exercises   Exam:   20 questions Multiple choise Closed book 30 minutes Minimum required score to pass: 65% [-]
Les mer
Nettstudie 12 måneder 12 000 kr
A combined module that covers the key concepts of 5 ITIL Practices: Incident Management, Service Desk, Service Request Management, Monitoring and Event Management and Pro... [+]
Understand the purpose and key concepts of the Monitor, Support, and Fulfil practices, elucidating their importance in maintaining, supporting, and delivering IT services effectively.InteractiveOur eLearning:Self-pacedDevice-friendly12 hour contentMobile-optimised Exam:60 questionsMultiple Choice90 minutesClosed bookMinimum required score to pass: 65%  [-]
Les mer
Nettstudie 12 måneder 5 000 kr
The purpose of this module is to provide best practice guidance on how to set clear, business-based targets for service utility, warranty and experience. [+]
Understand the purpose and key concepts of the Service Level Management Practice, elucidating its significance in defining, negotiating, and managing service levels to meet customer expectations. This eLearning is: Interactive Self-paced   Device-friendly   2-3 hours content   Mobile-optimised   Practical exercises   Exam: 20 questions Multiple choise 30 minutes Closed book Minimum required score to pass: 65% [-]
Les mer
Majorstuen 2 dager 8 200 kr
28 Aug
06 Oct
10 Nov
Microsoft Project 365 er et av verdens mest brukte verktøy for planlegging og oppfølging av prosjekter. Dette kurset lærer deg å få kontroll på aktiviteter, ressurser, ..... [+]
Microsoft Project 365 er et av verdens mest brukte verktøy for planlegging og oppfølging av prosjekter. Dette kurset lærer deg å få kontroll på aktiviteter, ressurser, kostnader og tidsbruk. Du lærer hvordan du kan ta ut fremdriftsplaner, lage flotte rapporter og hvordan du kan gjøre nytte av Project’s automatikk for å løse opp i problemstillinger med overforbruk av tid, ressurser og kostnader.   Kursinstruktør Geir Johan Gylseth Geir Johan Gylseth er utdannet ved Universitetet i Oslo med hovedvekt på Informatikk og har over 30 års erfaring som instruktør. Geir sin styrke ligger innenfor MS Office. Han har lang erfaring med skreddersøm av kurs, kursmanualer og oppgaver. Geir er en entusiastisk og dyktig instruktør som får meget gode evalueringer.   Kursinnhold Skriver du inn start- og sluttdato i tabell-delen og opplever at du ikke klarer å re-planlegge? Får du ikke korrekt antall timer på aktivitetene dine? Er det vanskelig å få kostnadene i Project til å stemme overens med de virkelige? Bruker du andre programmer til å lage skikkelige fremdriftsplaner? Er det vanskelig å lage forståelige rapporter? Er det vanskelig å få korrekte start-dato på aktivitetene dine? Blir hele prosjektet forskjøvet i tid når du bare gjør en liten endring?   Dette er vanlige problemstillinger mange sliter med og som blir borte etter endt kurs! På kun 2 dager vil du mestre de vanligste arbeidsoppgavene i Project. Du lærer gode rutiner og hurtigtastene du trenger for å kunne arbeide rasktog effektivt. Du vil føle deg trygg på at det er du som kontrollerer Project og ikke omvendt! Du vil også få en rekke tips og triks du kan bruke i din arbeidsdag. Alt du lærer får du repetert gjennom aktiv oppgaveløsning slik at du husker det du har lært når du kommer tilbake på jobb. Kursdokumentasjon, lunsj og pausemat er selvsagt inkludert! NB: Ta med egen PC    Dag 1 Dag 1 bruker vi mest tid på aktiviteter og på å sy dem sammen til en god plan. På slutten av dagen ser vi på ressurser og kostnader og hvordan de kan håndteres av Project. Bli kjent med Project Oppstart og avslutning Åpning, lagring og lukking Visninger Nytt prosjekt Kalenderalternativer Aktiviteter Manuell planlegging Registrering av aktiviteter Redigering av aktiviteter Disposisjon Kobling av aktiviteter Tidsforskyvning Tidsbetingelser Ressurser og Kostnader Ressursliste Ressurskostnader Tildeling av ressurser Innsatsdrevet planlegging Aktivitetstyper Ressurskonflikter Faste kostnader Kostnadsinformasjon   Dag 2 Dag 2 begynner vi med repetisjon av dag 1 og deretter tar vi for oss hva som skjer når prosjektet ruller og går: Baseline, oppfølging, rapportering og hvordan få prosjektet på sporet igjen. Vi ser også på tilpasning av Project til den enkeltes behov.   Repetisjonsoppgave Oppfølging Referanseplaner Den kritiske linjen Faktiske opplysninger Sammenligning Framdriftslinje Justering av prosjektplanen Presentasjon Utskrift Rapporter Visuelle rapporter Formatering Tegning Tidslinjeverktøy Hyperkoblinger Kopiere bilder av visninger Tilpasninger Tabeller Sortering og gruppering Filtrering Egendefinerte visninger Delprosjekter WBS-nummerering   Meld deg på Project-kurs allerede i dag og sikre deg plass!   Hilsen fra fornøyde deltagere: "Bra og oversiktlig kurs. Ting som har vært uklart i forhold til "MSP" blir belyst, og man forstår logikken i programmet. Man forstår med andre ord funksjonaliteten i programmet gjennom kurset".Ken Inge Bavda- ENI Norge   "Bra og forståelig gjennomgang av innholdet. Passe fart på læringen. Flink kursinstruktør".Trude Sundblad- EVRY AS   "Kurset var lærerikt og informativt. Kursleder var faglig dyktig og hadde godt humør. Jeg hadde to lærerike dager".Christopher Rustad- Opak AS   "Føler at jeg har et godt utgangspunkt for å komme i gang med å bruke programmet. godt utgangspunkt, fornøyd med kurset, det svarte til mine forventninger".Jane-Britt Berntsen- Norwex Holding AS   [-]
Les mer