Alle kategorier
Du har valgt: IT-kurs
Nullstill
Filter
Ferdig

-

Mer enn 100 treff i IT-kurs
 

Oslo 3 dager 17 900 kr
17 Nov
17 Nov
DevOps Foundation [+]
DevOps Foundation [-]
Les mer
Virtuelt eller personlig 3 timer 12 480 kr
Vi tilbyr kurs i Revit Structure basis 1. Du vil få en en grunnleggende kjennskap til å arbeide med Revit Structure, og til prosessen i samarbeidet med en arkitekt basert... [+]
Agenda:• Introduksjon til BIM• Link av Revit-modeller• Koordinering av modeller• Utarbeidelse av generisk modell• Arbeide med eksisterende families• Håndtering av forandringer i grunnlaget• Snitt og detaljer• Skjemaer og uttrekk• Oppsetning til print [-]
Les mer
2 dager 9 250 kr
Kurset er en naturlig forlengelse av AutoCAD & LT Basis I [+]
Fleksible kurs for fremtidenNy kunnskap skal gi umiddelbar effekt, og samtidig være holdbar og bærekraftig på lang sikt. NTI AS har 30 års erfaring innen kurs og kompetanseheving, og utdanner årlig rundt 10.000 personer i Nord Europa innen CAD, BIM, industri, design og konstruksjon.   AutoCAD & LT Basis II Her er et utvalg av temaene du vil lære på kurset: Oppbygning av brukerflaten Blokker med attributter og uttrekk til regneark Tabeller og Fields Eksterne referanser Annotative objekter Utdypning av plott og layout Tips og triks Funksjoner i Express Tools Der kurset «AutoCAD & AutoCAD LT 2D Basis I” ga en enkel innføring i de forskjellige delene i tegneprosessen, fokuserer ”AutoCAD & AutoCAD LT 2D Basis II” på en effektivisering av tegneprosessen. Det skjer blant annet ved bruk av blokker med attributter og uttrekk av disse til regneark, tabeller med fields (blant annet til bruk ved arealberegning), eksterne referanser som sparer tid og plass på nettverket, samt annotative objekter som automatisk tilpasses layoutets målforhold. Dette er et populært kurs, meld deg på nå!   Tilpassete kurs for bedrifterVi vil at kundene våre skal være best på det de gjør - hele tiden.  Derfor tenker vi langsiktig om kompetanseutvikling og ser regelmessig kunnskapsløft som en naturlig del av en virksomhet. Vårt kurskonsept bygger på et moderne sett av ulike læringsmiljøer, som gjør det enkelt å finne riktig løsning uansett behov. Ta kontakt med oss på telefon 483 12 300, epost: salg@nticad.no eller les mer på www.nticad.no [-]
Les mer
Oslo 2 dager 20 900 kr
09 Oct
09 Oct
React Advanced (Hands-on) [+]
React Advanced (Hands-on) [-]
Les mer
3 dager 17 500 kr
3-dagers instruktør-ledet kurs som fører frem til ITIL Foundation sertifisering. [+]
Sopra Steria Akademiet er en del av Sopra Steria, og tilbyr kurs og opplæring innen: IT Service Management Prosjekt- og programstyring It-styring og kontroll Våre instruktører jobber til daglig som rådgivere innen disse områdene i Sopra Steria.  ITIL® 4 er det mest utbredte og anerkjente rammeverket for IT Service Management (ITSM) i verden, og ITIL® 4 Foundation er et introduksjonskurs til rammeverket. ITIL® 4 Foundation-sertifiseringen er designet som en introduksjon til ITIL® 4 og gjør det mulig for kandidater å se på IT-tjenestestyring gjennom en ende-til-ende driftsmodell for oppretting, levering og kontinuerlig forbedring av teknisk aktiverte produkter og tjenester. Kurset varer i 3 dager. Vi stiller med erfarne norske instruktører. Kursmateriell og eksamen er på engelsk. Eksamen gjennomføres etter at kurset er fullført. Du vil motta en sertifiseringsvoucher på e-post, slik at du kan bestille sertifiseringstesten til ønsket tid. Eksamen er online basert og må gjennomføres på PC med internt/eksternt web kamera. Eksamen varer i 75 minutter.  Det bør beregnes 6 timer til selvstudium. Du kan lese mere om ITIL her ITIL®/PRINCE2®/MSP®/MoP® are registered trademarks of AXELOS Limited, used under permission of AXELOS Limited. All rights reserved. [-]
Les mer
Virtuelt eller personlig 4 dager 12 400 kr
08 Sep
13 Oct
11 Nov
Kurset vil gi en grundig gjennomgang av hovedkommandoene i Inventor. Deltagerne vil også få nødvendig forståelse for prinsipper og arbeidsmetoder i programmet. [+]
Etter gjennomført kurs skal kursdeltagerne bla. kunne bruke Inventor til å:• Lage modeller• Generere tegninger ut i fra modell• Lage sammenstillinger• Utføre de vanligste tegne- og editeringsfunksjoner• Målsette og påføre tekstKursinnhold:• Grunnleggende begrep og arbeidsmetoder • Parametrisk part-modellering• Arbeide med skisser• Features• Arbeide med sammenstillinger• 2D-layout - oppsett og innstillinger• Generere 2D-tegninger fra modell• Målsetting og innsetting av stykklister [-]
Les mer
1 dag 3 500 kr
Vil du lære å lage enkle, stilige illustrasjoner for å illustrere et budskap eller dra ut viktige poeng fra lengre tekster slik at innholdet blir mer lesevennlig for m... [+]
Hvem passer kurset for? Deg som lager presentasjoner eller presenterer/markedsfører innhold på nett. Forhåndskunnskap: Kurset llustrator innføring eller tilsvarende kunnskap Dette lærer du: Teknikker til tegning av enkle figurer og former til bruk i illustrasjonen Bruk av tall i diagrammer Tilpasning av diagrammets utseende Fargebruk Teknikker for å hente inn nye idéer https://igm.no/infografikk/ [-]
Les mer
3 dager 24 500 kr
Check Point Certified Security Expert (CCSE) – R81.20 [+]
Check Point Certified Security Expert (CCSE) – R81.20 [-]
Les mer
Oslo 5 dager 27 500 kr
20 Oct
20 Oct
24 Nov
MS-102: Microsoft 365 Administrator Essentials [+]
MS-102: Microsoft 365 Administrator [-]
Les mer
2 dager 16 900 kr
Elasticsearch [+]
Elasticsearch [-]
Les mer
5 dager 45 000 kr
01 Sep
29 Sep
13 Oct
RH294: Red Hat System Administration III: Linux Automation with Ansible [+]
RH294: Red Hat System Administration III: Linux Automation with Ansible [-]
Les mer
Oslo 2 dager 14 500 kr
20 Oct
20 Oct
MB-210: Microsoft Dynamics 365 for Sales [+]
MB-210: Microsoft Dynamics 365 for Sales [-]
Les mer
Virtuelt klasserom 3 dager 15 900 kr
This course provides IT leaders, practitioners, support staff and staff interfacing with the organisation’s digital and information systems functions with a practical und... [+]
COURSE OVERVIEW . It also prepares delegates for the ITIL Foundation Certificate Examination. The course is based on the ITIL4 best practice service value system featured in the latest 2019 guidelines. TARGET AUDIENCE This course is aimed at all levels of IT professional and those involved in designing, building, delivering and managing modern digital products and services. COURSE OBJECTIVES After you complete this course you will be able to: Key IT service management concepts. How ITIL guiding principles can help and organization to adopt and adapt service management. The 4 dimensions of service management. The purpose and components of the service value system. The activities of the service value chain and how the interconnect. Know the purpose of key ITIL practices. Sit the ITIL4 foundation examination - Sample papers are set during the class by instructors to take during the class or as homework exercises. COURSE CONTENT IT Service Management definitions; Service, Utility, Warranty, Customer, User, Service management, Sponsor Key concepts of value creation Key concepts of service relationships; service offering; service provision; service consumption; service relationship management The nature, use and interaction of 7 ITIL guiding principles; Focus on value; Start where you are; Progress iteratively with feedback; Collaborate and promote visibility; Think and work holistically; Keep it simple and practical; Optimize and automate The 4 dimensions of service management; Organizations and people; Information and technology; Partners and suppliers; Value streams and processes    The ITIL service value system The service value chain, its inputs and outputs, and its role in supporting value streams Service value chain elements; Plan, Improve, Engage, Design & transition, Obtain / Build, Deliver & support Detail of how the following ITIL practices support the service value chain: -  Continual Improvement (including continual improvement model); Change control; Incident management; Problem Management; Service request management;  Service desk; Service level management The purpose of the following ITIL practices: - Information security management; Relationship management; Supplier management; Availability management; Capacity and performance management; Service configuration management;    IT asset management; Business analysis; Service continuity management; Deployment management; Monitoring and event management; Release management   TEST CERTIFICATION Recommended preparation for exam(s): ITIL4 Foundation Certificate in IT Service Management This is a pre-requisite for other ITIL4 qualifications. The examination is a 1 hour, closed book, multiple choice paper of 40 questions taken after completion of the course - exam vouchers are provided with this course. These will have a validity of 12 months. You will need to schedule your exams within this time frame. The pass mark is 65% (26 out of 40) Cost of the exam is included in the course fee [-]
Les mer
2 dager 6 500 kr
Vil du jobbe enklere og mer effektivt i InDesign? På dette kurset vil du lære å lage gode, avanserte og tidsbesparende maler for sider, tekst og objekter, samt gjenbru... [+]
Vil du jobbe enklere og mer effektivt i InDesign? På dette kurset vil du lære å lage gode, avanserte og tidsbesparende maler for sider, tekst og objekter, samt gjenbruk via biblioteker. Etter kurset kan du lage egne maler som automatiserer mange arbeidsprosesser og sparer deg for mye tid og arbeid. Gode maler kvalitetsikrer produktetene dine og gir deg mere tid til å være kreativ. Hvem passer kurset for? Kurset passer for deg som jobber i Adobe InDesign og ønsker å utnytte programmets potensiale. Forhåndskunnskap i InDesign: «InDesign grunnkurs» eller tilsvarende kunnskap. Dette lærer du: God, effektiv og avansert bruk av maler for sider, tekst og objekter i Adobe InDesign Spar på elementer du lager med CC Libraries Lage automatisk innholdsfortegnelse Bruk av tabell Tekstlenker og registerlinjer Hvordan tilpasse en layout til ulike størrelser i samme dokument Lage egne tastatursnarveier https://igm.no/indesign-kurs-videregaende/ [-]
Les mer
Oslo 2 dager 16 900 kr
11 Dec
11 Dec
UX Foundation [+]
UX Foundation [-]
Les mer