Alle kategorier
Du har valgt: IT-kurs
Nullstill
Filter
Ferdig

-

Mer enn 100 treff i IT-kurs
 

Nettstudie 12 måneder 5 000 kr
Learn how to improve user and customer experience, as well as the overall success of your service relationships. [+]
Understand the purpose and key concepts of the Service Desk practice, including how it serves as the central point of contact between the service provider and the users, facilitating effective communication. This eLearning is: Interactive Self-paced Device-friendly 2-3 hours content mobil-optimised practical exercises     Exam: 20 questions Multiple Choice 30 minutes Closed book Minimum required score to pass: (65%)   [-]
Les mer
Nettstudie 12 måneder 5 000 kr
The purpose of this module is to provide best practice guidance on how to set clear, business-based targets for service utility, warranty and experience. [+]
Understand the purpose and key concepts of the Service Level Management Practice, elucidating its significance in defining, negotiating, and managing service levels to meet customer expectations. This eLearning is: Interactive Self-paced   Device-friendly   2-3 hours content   Mobile-optimised   Practical exercises   Exam: 20 questions Multiple choise 30 minutes Closed book Minimum required score to pass: 65% [-]
Les mer
Nettstudie 12 måneder 5 000 kr
Learn how to move new or changed hardware, software, documentation, processes, or any other component to live environments, and how to deploy components to other environm... [+]
Understand the purpose and key concepts of Deployment Management, highlighting its importance in managing the deployment of new or changed services into the live environment. This eLearning is: Interactive Self-paced   Device-friendly   2-3 hours of content   Mobile-optimised   Exam: 20 questions Multiple choise 30 minutes Closed book Minimum required score to pass: 65% [-]
Les mer
Nettkurs 12 måneder 12 000 kr
ITIL® 4 Specialist: Drive Stakeholder Value dekker alle typer engasjement og interaksjon mellom en tjenesteleverandør og deres kunder, brukere, leverandører og partnere. [+]
Kurset fokuserer på konvertering av etterspørsel til verdi via IT-relaterte tjenester. Modulen dekker sentrale emner som SLA-design, styring av flere leverandører, kommunikasjon, relasjonsstyring, CX- og UX-design, kartlegging av kunder og mer. E-læringskurset inneholder 18 timer med undervisning, og er delt inn i 8 moduler. Les mer om ITIL® 4 på  AXELOS sine websider. Du vil motta en e-post med tilgang til e-læringen, sertifiseringsvoucher og digital bok fra Peoplecert. Du avtaler tid for sertifiseringen som beskrevet i e-posten fra Peoplecert. [-]
Les mer
Nettkurs 12 måneder 11 500 kr
ITIL® er det mest utbredte og anerkjente rammeverket for IT Service Management (ITSM) i verden, og ITIL® 4 Foundation er et introduksjonskurs til rammeverket. [+]
ITIL® 4 Foundation-kurset er en introduksjon til ITIL® 4. Kurset lar kandidater se på IT-tjenestestyring gjennom en ende-til-ende driftsmodell, som inkluderer oppretting, levering og kontinuerlig forbedring av IT-relaterte produkter og tjenester. E-læringskurset inneholder 12 timer med undervisning, og er delt inn i 8 moduler. Les mer om ITIL® 4 på AXELOS sine websider. Inkluderer: Tilgang til ITIL® 4 Foundation e-læring (engelsk) i 12 måneder. ITIL® Foundation online voucher til sertifiseringstest + digital ITIL Foundation bok Du vil motta en e-post med tilgang til e-læringen, sertifiseringsvoucher og digital bok fra Peoplecert. Du avtaler tid for sertifiseringen som beskrevet i e-posten fra Peoplecert. Sertifiseringen består av: 40 spørsmål Multiple Choice 60 minutter + 15 minutter til rådighet dersom du ikke har engelsk som morsmål For å bestå må du ha minimum 26 riktige (65%) Ingen hjelpemidler tillatt ITIL®/PRINCE2®/MSP®/MoP® are registered trademarks of AXELOS Limited, used under permission of AXELOS Limited. All rights reserved. [-]
Les mer
12 måneder 12 000 kr
A combined module that covers the key concepts of 5 key ITIL practices: Change Enablement, Deployment Management, Release Management, Service Configuration Management, an... [+]
Understand the purpose and key concepts of the Plan, Implement, and Control practices, highlighting their importance in establishing, executing, and governing IT service strategies effectively. This eLearning is: Interactive Self-paced Device-friendly 2-3 hours content Mobile-optimised Practical exercises   Exam: 60 questions Multiple Choice 90 Minutes Closed book Pass Mark: 65% [-]
Les mer
Nettstudie 12 måneder 12 000 kr
A combined module that covers the key concepts of 5 ITIL Practices: Incident Management, Service Desk, Service Request Management, Monitoring and Event Management and Pro... [+]
Understand the purpose and key concepts of the Monitor, Support, and Fulfil practices, elucidating their importance in maintaining, supporting, and delivering IT services effectively.InteractiveOur eLearning:Self-pacedDevice-friendly12 hour contentMobile-optimised Exam:60 questionsMultiple Choice90 minutesClosed bookMinimum required score to pass: 65%  [-]
Les mer
Nettstudie 12 måneder 5 000 kr
Learn to deliver an agreed quality of service by handling all predefined, user-initiated service requests in an effective and user-friendly manner. [+]
Understand the purpose and key concepts of the Continual Improvement Practice, elucidating its significance in fostering a culture of ongoing improvement and innovation within the organisation. This eLearning is: Interactive Self-paced   Device-friendly   2-3 hours content   Mobile-optimised   Practical exercises   Exam: 20 questions Multiple choise 30 minutes Closed book Minimum required score to pass: 65% [-]
Les mer
Nettkurs 3 timer 3 120 kr
Bli kjent med Revu (Bruksområder, grensesnitt, menyer, verktøy, paneler og profiler) Grunnleggende PDF-håndtering med Revu Markeringsverktøy og ... [+]
Bli kjent med Revu (Bruksområder, grensesnitt, menyer, verktøy, paneler og profiler) Grunnleggende PDF-håndtering med Revu Markeringsverktøy og måleverktøy Innføring i Tool Chest Innføring i Markeringslisten Innføring i Studio [-]
Les mer
Nettkurs 8 timer 549 kr
I dette kurset lærer du å bruke Adobe Illustrator på et profesjonelt nivå - og det kreves ingen forkunnskaper for å ta kurset. I begynnelsen av kurset lærer du hvordan pr... [+]
Dette kurset, ledet av Espen Faugstad, er din omfattende guide til å mestre Adobe Illustrator på et profesjonelt nivå, uten at det kreves noen forkunnskaper. Kurset starter med grunnleggende, som å forstå programmet, dets verktøy og paneler, og lærer deg raskt å jobbe effektivt med lag, objekter, og grunnleggende geometriske figurer. Etter hvert som kurset utvikler seg, vil du dykke dypere inn i Illustrator og lære å tegne komplekse figurer med pennverktøyet, som er essensielt for å skape avansert grafikk i Illustrator. Kurset dekker også objektmanipulering, fargebruk, maling med pensler, tekst og typografi, effekter, bildehåndtering, og mye mer. Ved slutten av kurset vil du ha opparbeidet deg en solid forståelse og ferdigheter for å jobbe profesjonelt med Illustrator og vektorbasert grafikk.   Innhold: Kapittel 1: Introduksjon Kapittel 2: Dokument Kapittel 3: Verktøy Kapittel 4: Velge og ordne objekter Kapittel 5: Linjer og figurer Kapittel 6: Tegne objekter Kapittel 7: Redigere objekter Kapittel 8: Farger Kapittel 9: Male Kapittel 10: Tekst Kapittel 11: Effekter Kapittel 12: Bilder Kapittel 13: Eksportere Kapittel 14: Avslutning   Varighet: 7 timer og 59 minutter   Om Utdannet.no: Utdannet.no tilbyr noen av landets beste digitale nettkurs. Tjenesten fungerer på samme måte som strømmetjenester for musikk eller TV-serier. Våre kunder betaler en fast månedspris og får tilgang til alle kursene som er produsert så langt. Plattformen har hatt en god vekst de siste årene og kan skilte med 30.000 registrerte brukere og 1,5 millioner videoavspillinger. Vårt mål er å gjøre kompetanseutvikling moro, spennende og tilgjengelig for alle – og med oss har vi Innovasjon Norge og Forskningsrådet. [-]
Les mer
Oslo 1 dag 7 900 kr
14 Aug
14 Aug
PowerPoint med Presentasjonsteknikk [+]
PowerPoint med Presentasjonsteknikk [-]
Les mer
Virtuelt klasserom 3 dager 9 760 kr
Certificate of Cloud Security Knowledge (CCSK) [+]
  Certificate of Cloud Security Knowledge (CCSK)    CCSK er et bevis på at innehaveren forstår hovedkonseptene i de tre dokumentene CSA bruker som kunnskapsbase for CCSK: CSAs eget rammeverk for beste praksis innen skysikkerhet, «Security Guidance for Critical Areas of Focus in Cloud Computing, v4.0” ENISAs – det europeiske byrået for nettverks- og informasjonssikkerhet – white paper «Cloud Computing: Benefits, Risks and Recommendations for Information Security.» ENISA er EUs ekspertisesenter for internettsikkerhet i Europa. CSA har i en årrekke hatt et tett samarbeid med ENISA. «CSA Cloud Controls Matrix» er et verktøy for å evaluere skytjenester opp mot en lang rekke standarder og rammeverk, for enklere å forstå hvor godt den enkelte skytjeneste er egnet til å understøtte deg og din bedrift i deres forpliktelser. I tillegg til det offisielle materialet, får kursdeltakere fra kraftbransjen tilgang til Berigos egenutviklede materiale som utvider Cloud Controls Matrix til også å omfatte kraftberedskapsforskriften.   [-]
Les mer
Virtuelt eller personlig 2 dager 9 900 kr
Etter kurset kan du bruke funksjoner i Revit MEP, MagiCAD og NTI Tools. [+]
    Fleksible kurs for fremtidenNy kunnskap skal gi umiddelbar effekt, og samtidig være holdbar og bærekraftig på lang sikt. NTI AS har 30 års erfaring innen kurs og kompetanseheving, og utdanner årlig rundt 10.000 personer i Nord Europa innen CAD, BIM, industri, design og konstruksjon.       Revit MEP MagiCAD El Basis II   Her er et utvalg av temaene du vil lære på kurset: Bruke funksjoner i Revit MEP, MagiCAD og NTI Tools Gjennomføre prosjektoppstart med en sentral fil Bruk av Revit familier i sammenheng med delte parametere Utforme elektroinstallasjonstegninger slik at mest mulig informasjon kan utnyttes med hensyn til BIM. Etter kurset kan du bruke funksjoner i Revit MEP, MagiCAD og NTI Tools. Gjennomføre prosjektoppstart med en sentral fil. Bruk av Revit familier i sammenheng med delte parametere. Lære å utforme elektroinstallasjonstegninger slik at mest mulig informasjon kan utnyttes med hensyn til BIM.   Dette er et populært kurs, meld deg på nå!   Tilpassete kurs for bedrifterVi vil at kundene våre skal være best på det de gjør - hele tiden.  Derfor tenker vi langsiktig om kompetanseutvikling og ser regelmessig kunnskapsløft som en naturlig del av en virksomhet. Vårt kurskonsept bygger på et moderne sett av ulike læringsmiljøer, som gjør det enkelt å finne riktig løsning uansett behov. Ta kontakt med oss på telefon 483 12 300, epost: salg@nticad.no eller les mer på www.nticad.no [-]
Les mer
Oslo 2 dager 11 900 kr
08 Oct
08 Oct
Excel for Controllere og Økonomisjefer [+]
Excel for Controllere og Økonomisjefer [-]
Les mer
3 dager 8 200 kr
Vil du lære å lage visittkort, annonser, brosjyrer og plakater i InDesign? Enten du jobber i en markedsavdeling, grafisk bedrift, avis eller magasin, er InDesign det pr..... [+]
Vil du lære å lage visittkort, annonser, brosjyrer og plakater i InDesign? Enten du jobber i en markedsavdeling, grafisk bedrift, avis eller magasin, er dette det profesjonelle programmet du bruker til jobben.  Arbeider du med markedsføring og layout, vil du ha stor nytte av å kunne sette sammen tekst og bilder selv. Du slipper å sette ut arbeidet,  får større kontroll på layouten og mer ut av markedsbudsjettet. Du velger dette kurset for å lære alt du trenger for å komme igang med programmet InDesign. Hvem passer kurset for? Kurset passer for deg som har liten eller ingen erfaring med å jobbe i InDesign. InDesign er bransjestandarden for å lage annonser, brosjyrer, magasiner, plakater, DM, rapporter og bøker. Uansett hva du skal bruke programme til, så passer dette kurset for deg! Dette lærer du: Bli kjent med menyer og verktøy Effektiv jobbing med tekst- og sidemaler Grunnleggende typografi Importere og tilpasse bilder og tekst Plassere bilder med tekst rundt Lage egne farger Bruk av effekter Kontroll av dokumenter og eksport til pdf https://igm.no/indesign-grunnkurs/ [-]
Les mer