Alle kategorier
Du har valgt: IT-kurs
Nullstill
Filter
Ferdig

-

Mer enn 100 treff i IT-kurs
 

3 dager 1 500 kr
PowerPoint 2010 er et presentasjonsprogram som brukes når vi skal vise fram data – enten det er tekst, bilder, tall eller tegninger. [+]
PowerPoint 2010 er et presentasjonsprogram som brukes når vi skal vise fram data – enten det er tekst, bilder, tall eller tegninger. Programmet kan brukes til å lage lysark som skrives ut, eller vi kan vise presentasjonen ved hjelp av PC + videokanon. På kurset vil grunnleggende funksjoner vektlegges, men vi vil og se på hvordan en bygger opp og setter sammen en presentasjon. Forkunnskaper: Du må ha kunnskaper tilsvarende PC-begynnerkurs. Brukere av Powerpoint 2007 kan og følge dette kurset. [-]
Les mer
Nettkurs 12 måneder 11 500 kr
ITIL® er det mest utbredte og anerkjente rammeverket for IT Service Management (ITSM) i verden, og ITIL® 4 Foundation er et introduksjonskurs til rammeverket. [+]
ITIL® 4 Foundation-kurset er en introduksjon til ITIL® 4. Kurset lar kandidater se på IT-tjenestestyring gjennom en ende-til-ende driftsmodell, som inkluderer oppretting, levering og kontinuerlig forbedring av IT-relaterte produkter og tjenester. E-læringskurset inneholder 12 timer med undervisning, og er delt inn i 8 moduler. Les mer om ITIL® 4 på AXELOS sine websider. Inkluderer: Tilgang til ITIL® 4 Foundation e-læring (engelsk) i 12 måneder. ITIL® Foundation online voucher til sertifiseringstest + digital ITIL Foundation bok Du vil motta en e-post med tilgang til e-læringen, sertifiseringsvoucher og digital bok fra Peoplecert. Du avtaler tid for sertifiseringen som beskrevet i e-posten fra Peoplecert. Sertifiseringen består av: 40 spørsmål Multiple Choice 60 minutter + 15 minutter til rådighet dersom du ikke har engelsk som morsmål For å bestå må du ha minimum 26 riktige (65%) Ingen hjelpemidler tillatt ITIL®/PRINCE2®/MSP®/MoP® are registered trademarks of AXELOS Limited, used under permission of AXELOS Limited. All rights reserved. [-]
Les mer
Nettstudie 12 måneder 5 000 kr
The purpose of this module is to provide best practice guidance on how to set clear, business-based targets for service utility, warranty and experience. [+]
Understand the purpose and key concepts of the Service Level Management Practice, elucidating its significance in defining, negotiating, and managing service levels to meet customer expectations. This eLearning is: Interactive Self-paced   Device-friendly   2-3 hours content   Mobile-optimised   Practical exercises   Exam: 20 questions Multiple choise 30 minutes Closed book Minimum required score to pass: 65% [-]
Les mer
12 måneder 12 000 kr
A combined module that covers the key concepts of 5 key ITIL practices: Change Enablement, Deployment Management, Release Management, Service Configuration Management, an... [+]
Understand the purpose and key concepts of the Plan, Implement, and Control practices, highlighting their importance in establishing, executing, and governing IT service strategies effectively. This eLearning is: Interactive Self-paced Device-friendly 2-3 hours content Mobile-optimised Practical exercises   Exam: 60 questions Multiple Choice 90 Minutes Closed book Pass Mark: 65% [-]
Les mer
Nettstudie 12 måneder 5 000 kr
Learn best practices for making new and changed services available for use, in line with your organisation's policies and any agreements between the organisation and its ... [+]
Understand the purpose and key concepts of Release Management, elucidating its significance in planning, scheduling, and controlling the build, test, and deployment of releases to ensure they deliver the expected outcomes. The eLearning course: Interactive Self-paced Device-friendly 2-3 hour content Mobile-optimised Practical exercises   Exam:   20 questions Multiple choise Closed book 30 minutes Minimum required score to pass: 65% [-]
Les mer
Oslo 2 dager 16 900 kr
18 Sep
01 Dec
Modern Application Architecture [+]
Modern Application Architecture [-]
Les mer
Nettstudie 12 måneder 5 000 kr
The purpose of this module is to provide best practice guidance on how to set clear, business-based targets for service utility, warranty and experience. [+]
Understand the purpose and key concepts of Information Security Management, elucidating its significance in safeguarding the confidentiality, integrity, and availability of organisational information assets. This eLearning is: Interactive Self-paced   Device-friendly   2-3 hours content   Mobile-optimised   Practical exercises   Exam: 20 questions Multiple choise 30 minutes Closed book Minimum required score to pass: 65% [-]
Les mer
Nettkurs 12 måneder 12 000 kr
ITIL® 4 Specialist: Drive Stakeholder Value dekker alle typer engasjement og interaksjon mellom en tjenesteleverandør og deres kunder, brukere, leverandører og partnere. [+]
Kurset fokuserer på konvertering av etterspørsel til verdi via IT-relaterte tjenester. Modulen dekker sentrale emner som SLA-design, styring av flere leverandører, kommunikasjon, relasjonsstyring, CX- og UX-design, kartlegging av kunder og mer. E-læringskurset inneholder 18 timer med undervisning, og er delt inn i 8 moduler. Les mer om ITIL® 4 på  AXELOS sine websider. Du vil motta en e-post med tilgang til e-læringen, sertifiseringsvoucher og digital bok fra Peoplecert. Du avtaler tid for sertifiseringen som beskrevet i e-posten fra Peoplecert. [-]
Les mer
Nettstudie 12 måneder 5 000 kr
Receive practical guidance on the processes and activities of Problem Management, including their roles in the service value chain. [+]
Understand the purpose and key concepts of Problem Management, including its role in identifying and managing the root causes of incidents to prevent recurrence.   This eLearning is: Interactive   Self-paced   Device-friendly   2-3 hours content   Mobile-optimised   Practical exercises   Exam: 20 questions Multiple choise 30 minutes Closed book Minimum required score to pass: 65% [-]
Les mer
Nettstudie 12 måneder 5 000 kr
Learn how to improve user and customer experience, as well as the overall success of your service relationships. [+]
Understand the purpose and key concepts of the Service Desk practice, including how it serves as the central point of contact between the service provider and the users, facilitating effective communication. This eLearning is: Interactive Self-paced Device-friendly 2-3 hours content mobil-optimised practical exercises     Exam: 20 questions Multiple Choice 30 minutes Closed book Minimum required score to pass: (65%)   [-]
Les mer
Nettkurs 12 måneder 12 000 kr
ITIL® 4 Specialist: Create, Deliver and Support dekker «kjernen» i ITIL®, aktiviteter rundt administrasjon av tjenester, og utvider omfanget av ITIL® til å omfatte «oppre... [+]
Kurset fokuserer på integrering av forskjellige verdistrømmer og aktiviteter for å lage, levere og støtte IT-aktiverte produkter og tjenester, samtidig som den dekker støtte for praksis, metoder og verktøy. Kurset gir kandidatene forståelse for tjenestekvalitet og forbedringsmetoder. E-læringskurset inneholder 18 timer med undervisning, og er delt inn i 8 moduler. Les mer om ITIL® 4 på AXELOS sine websider. Inkluderer: Tilgang til ITIL® 4 Specialist: Create, Deliver and Support e-læring (engelsk) i 12 måneder. ITIL® 4 Specialist: Create, Deliver and Support online voucher til sertifiseringstest.  Du vil motta en e-post med tilgang til e-læringen, sertifiseringsvoucher og digital bok fra Peoplecert. Du avtaler tid for sertifiseringen som beskrevet i e-posten fra Peoplecert. ITIL®/PRINCE2®/MSP®/MoP® are registered trademarks of AXELOS Limited, used under permission of AXELOS Limited. All rights reserved. [-]
Les mer
Nettkurs 365 dager 2 995 kr
Excel for Selgere - elæringskurs [+]
Excel for Selgere - elæringskurs [-]
Les mer
4 dager 4 865 kr
På forespørsel
Modul Build består av de tradisjonelle, tekniske aspektene ved design, spesifikasjon, utvikling, testing, integrering og anvendelse av IT-systemer [+]
Kursinnhold• Systemutvikling, prosess og metode• Datahåndteringe og databaser  • Programmering• Brukergrensesnitt og webdesign   UndervisningsformKlasseromsundervisning med prosjektor hvor deltakerne får tildelt PC med nødvendig programvare installert. Praktisk trening med øvingsoppgaver for å aktivisere kunnskapen.   InstruktørerVi har erfarne instruktørene med høy kompetanse, lang erfaring og dyktige pedagogiske evner.   Målsetning Modul Build består av de tradisjonelle, tekniske aspektene ved design, spesifikasjon, utvikling, testing, integrering og anvendelse av IT-systemer. Det krever at kandidaten forstår systemutviklingens livssyklus, kjenner til den typiske utviklingsprosessen og er klar over de nyeste utviklingstrekk innen programvare. Kandidaten skal også kunne benytte relevante metoder og verktøy. Kandidaten skal kjenne til designprinsipper knyttet til brukergrensesnitt, websider og hypermedia, så vel som de som brukes i relasjonsdatabaser og datavarehus. Kandidaten vil også få en grunnleggende kunnskap om søkespråk og være oppmerksom på noen viktige databaseadministrasjonsproblemer. I tillegg skal kandidaten være i stand til å anvende typiske datastrukturer og algoritmer, gjenkjenne ulike programmeringsspråk og konstruksjoner, vurdere problemer med å opprettholde systemer, samt kjenne til dokumentasjon og testing av software systemer. [-]
Les mer
Virtuelt eller personlig 2 dager 9 900 kr
Kurset er for deg som vil videreutdanne deg i Revit, og som bruker Revit daglig. [+]
Fleksible kurs for fremtidenNy kunnskap skal gi umiddelbar effekt, og samtidig være holdbar og bærekraftig på lang sikt. NTI AS har 30 års erfaring innen kurs og kompetanseheving, og utdanner årlig rundt 10.000 personer i Nord Europa innen CAD, BIM, industri, design og konstruksjon. Her er et utvalg av temaene du vil lære på kurset: Strømlinjeformet prosjektoppstart med riktig malfil Nullpunkt i Revit Delte koordinater Terrengmodellering Detaljering av vegger, tak og trapper Koordinering og linking av fagmodeller Rehabilitering og faser Alternative løsningsforslag I dette kurset ser vi nærmere på funksjoner som gir mulighet for å utføre mer avanserte oppgaver. For eksempel kan det skapes et stort overblikk i forbindelse med rehabilitering og etappeoppdelte oppgaver. Det arbeides med ferdigstilling av prosjekter, bl.a. designforslag i et prosjekt.      Tilpassete kurs for bedrifterVi vil at kundene våre skal være best på det de gjør - hele tiden.  Derfor tenker vi langsiktig om kompetanseutvikling og ser regelmessig kunnskapsløft som en naturlig del av en virksomhet. Vårt kurskonsept bygger på et moderne sett av ulike læringsmiljøer, som gjør det enkelt å finne riktig løsning uansett behov.   Ta kontakt med oss på telefon 483 12 300, epost: salg@nticad.no eller les mer på www.nticad.no   [-]
Les mer
4 dager 24 000 kr
Oracle GoldenGate 19c: Fundamentals for Oracle [+]
Oracle GoldenGate 19c: Fundamentals for Oracle [-]
Les mer