Alle kategorier
Du har valgt: IT-kurs
Nullstill
Filter
Ferdig

-

Mer enn 100 treff i IT-kurs
 

Nettstudie 12 måneder 5 000 kr
Learn how to improve user and customer experience, as well as the overall success of your service relationships. [+]
Understand the purpose and key concepts of the Service Desk practice, including how it serves as the central point of contact between the service provider and the users, facilitating effective communication. This eLearning is: Interactive Self-paced Device-friendly 2-3 hours content mobil-optimised practical exercises     Exam: 20 questions Multiple Choice 30 minutes Closed book Minimum required score to pass: (65%)   [-]
Les mer
Nettstudie 12 måneder 5 000 kr
Learn to deliver an agreed quality of service by handling all predefined, user-initiated service requests in an effective and user-friendly manner. [+]
Understand the purpose and key concepts of the Continual Improvement Practice, elucidating its significance in fostering a culture of ongoing improvement and innovation within the organisation. This eLearning is: Interactive Self-paced   Device-friendly   2-3 hours content   Mobile-optimised   Practical exercises   Exam: 20 questions Multiple choise 30 minutes Closed book Minimum required score to pass: 65% [-]
Les mer
Nettstudie 12 måneder 5 000 kr
Learn how to move new or changed hardware, software, documentation, processes, or any other component to live environments, and how to deploy components to other environm... [+]
Understand the purpose and key concepts of Deployment Management, highlighting its importance in managing the deployment of new or changed services into the live environment. This eLearning is: Interactive Self-paced   Device-friendly   2-3 hours of content   Mobile-optimised   Exam: 20 questions Multiple choise 30 minutes Closed book Minimum required score to pass: 65% [-]
Les mer
Nettkurs 12 måneder 11 500 kr
ITIL® er det mest utbredte og anerkjente rammeverket for IT Service Management (ITSM) i verden, og ITIL® 4 Foundation er et introduksjonskurs til rammeverket. [+]
ITIL® 4 Foundation-kurset er en introduksjon til ITIL® 4. Kurset lar kandidater se på IT-tjenestestyring gjennom en ende-til-ende driftsmodell, som inkluderer oppretting, levering og kontinuerlig forbedring av IT-relaterte produkter og tjenester. E-læringskurset inneholder 12 timer med undervisning, og er delt inn i 8 moduler. Les mer om ITIL® 4 på AXELOS sine websider. Inkluderer: Tilgang til ITIL® 4 Foundation e-læring (engelsk) i 12 måneder. ITIL® Foundation online voucher til sertifiseringstest + digital ITIL Foundation bok Du vil motta en e-post med tilgang til e-læringen, sertifiseringsvoucher og digital bok fra Peoplecert. Du avtaler tid for sertifiseringen som beskrevet i e-posten fra Peoplecert. Sertifiseringen består av: 40 spørsmål Multiple Choice 60 minutter + 15 minutter til rådighet dersom du ikke har engelsk som morsmål For å bestå må du ha minimum 26 riktige (65%) Ingen hjelpemidler tillatt ITIL®/PRINCE2®/MSP®/MoP® are registered trademarks of AXELOS Limited, used under permission of AXELOS Limited. All rights reserved. [-]
Les mer
Nettstudie 12 måneder 12 000 kr
A combined module that covers the key concepts of 5 ITIL Practices: Incident Management, Service Desk, Service Request Management, Monitoring and Event Management and Pro... [+]
Understand the purpose and key concepts of the Monitor, Support, and Fulfil practices, elucidating their importance in maintaining, supporting, and delivering IT services effectively.InteractiveOur eLearning:Self-pacedDevice-friendly12 hour contentMobile-optimised Exam:60 questionsMultiple Choice90 minutesClosed bookMinimum required score to pass: 65%  [-]
Les mer
12 måneder 12 000 kr
A combined module that covers the key concepts of 5 key ITIL practices: Change Enablement, Deployment Management, Release Management, Service Configuration Management, an... [+]
Understand the purpose and key concepts of the Plan, Implement, and Control practices, highlighting their importance in establishing, executing, and governing IT service strategies effectively. This eLearning is: Interactive Self-paced Device-friendly 2-3 hours content Mobile-optimised Practical exercises   Exam: 60 questions Multiple Choice 90 Minutes Closed book Pass Mark: 65% [-]
Les mer
Nettkurs 12 måneder 12 000 kr
ITIL® 4 Specialist: Drive Stakeholder Value dekker alle typer engasjement og interaksjon mellom en tjenesteleverandør og deres kunder, brukere, leverandører og partnere. [+]
Kurset fokuserer på konvertering av etterspørsel til verdi via IT-relaterte tjenester. Modulen dekker sentrale emner som SLA-design, styring av flere leverandører, kommunikasjon, relasjonsstyring, CX- og UX-design, kartlegging av kunder og mer. E-læringskurset inneholder 18 timer med undervisning, og er delt inn i 8 moduler. Les mer om ITIL® 4 på  AXELOS sine websider. Du vil motta en e-post med tilgang til e-læringen, sertifiseringsvoucher og digital bok fra Peoplecert. Du avtaler tid for sertifiseringen som beskrevet i e-posten fra Peoplecert. [-]
Les mer
Oslo Bergen 5 dager 34 000 kr
07 Jul
11 Aug
01 Sep
CCNA: Implementing and Administering Cisco Solutions [+]
CCNA: Implementing and Administering Cisco Solutions [-]
Les mer
Virtuelt klasserom 2 dager 17 500 kr
This TOGAF® 9.2 Training Course: Level 1 Foundation introduces the latest version of TOGAF and will help you to prepare to take The Open Group's examination leading to t... [+]
COURSE OVERVIEW This course introduces all of thetopics defined as the Learning Outcomes upon which the TOGAF® 9.2  Part 1 Examination is based to the level needed to pass the examination. Candidates should be aware that this course does not address these topics in detail and additional study is required. This TOGAF® for Practitioners - Level 1 Foundation course is accredited by The Open Group. TOGAF® is a registered trademark of The Open Group. TARGET AUDIENCE Enterprise Architect Solution Architect ERP/SAP Architect Data Architect Technical Architect Security Architect EA/ Governance Consultant Business Analyst.   COURSE CONTENT The 2 day course introduces many of the features that are common to TOGAF® 9.2: The business rationale for Enterprise Architecture and TOGAF® The TOGAF® Architecture Development Method and its deliverables, including Business, Data, Applications and Technology Architecture The Enterprise Continuum Enterprise Architecture Governance Architecture Principles and their development Architecture Views and Viewpoints An Introduction to Building Blocks Architecture Partitioning Content Framework and Meta Model Capability Based Planning Business Transformation Readiness Architecture Repository   TEST CERTIFICATION This course prepares candidates for the TOGAF® 9.2 Part 1 examination The exam (60 minutes) is in closed-book format, and includes 40 multiple-choice questions. The passing score is 55% (22 out of 40 questions) An examination voucher is provided as part of this course, delegates are required to self book at a time and location that is convenient to themselves.   HVORFOR VELGE SG PARTNER AS:  Flest kurs med Startgaranti Rimeligste kurs Beste service og personlig oppfølgning Tilgang til opptak etter endt kurs Partner med flere av verdens beste kursleverandører   [-]
Les mer
Oslo 5 dager 30 000 kr
22 Sep
22 Sep
17 Nov
AI-102: Designing and Implementing a Microsoft Azure AI Solution [+]
AI-102: Designing and Implementing a Microsoft Azure AI Solution [-]
Les mer
Klasserom + nettkurs 2 semester 45 000 kr
Mange arbeidsgivere etterspør kunnskap om digital markedsføring. Lær deg å lage godt, engasjerende digitalt innhold brukerne dine vil ha. [+]
Etter kurset Digital markedsføring, skal du ha grunnleggende kunnskaper innen dataanalyse og kjenne til digitale mediers rolle innen markedsføring. Du skal beherske digital markedsføring, strategi og planlegging, samt jus og etikk innenfor samme tema. Du skal bli i stand til å analysere effekten av strategi og kampanjer. Du skal vite hvordan nettsidene optimaliseres, samt hvordan man etablerer og drifter digitale annonser. Du skal kunne lede digitale kampanjer og ha kunnskap om hvilken betydning en god digital strategi har innen digital markedsføring. Studiet er både praktisk og teoretisk rettet – med hovedvekt på å løse praktiske obligatoriske oppgaveløsning basert på teoretisk kunnskap. Studentene vil gjennom studieåret gjennomføre en rekke individuelle og gruppebaserte praktiske og teoretiske oppgaver knyttet til de forskjellige undertema. [-]
Les mer
Oslo 3 dager 21 000 kr
08 Sep
08 Sep
17 Nov
ITIL® 4 Specialist: Monitor, Support and Fulfil [+]
ITIL® 4 Specialist: Monitor, Support and Fulfil [-]
Les mer
Virtuelt eller personlig Hele landet 1 dag 5 950 kr
Målsetning: Oppnå grunnleggende ferdigheter i å navigere, kommunisere, og gjøre mengdeuttak fra BIM-modeller i IFC-formatet med bruk av Solibri Site. [+]
Fleksible kurs for fremtidenNy kunnskap skal gi umiddelbar effekt, og samtidig være holdbar og bærekraftig på lang sikt. NTI AS har 30 års erfaring innen kurs og kompetanseheving, og utdanner årlig rundt 10.000 personer i Nord Europa innen CAD, BIM, industri, design og konstruksjon.   Målsetning: Oppnå grunnleggende ferdigheter i å navigere, kommunisere, og gjøre mengdeuttak fra BIM-modeller i IFC-formatet med bruk av Solibri Site.   På kurset vil du lære å: Sammenstille og navigere i IFC-modeller Velge ut grupper av objekter for nærmere studier Legge inn snitt, måle, markere og opprette slides fra visninger av modellen Opprette og følge opp pågående saker i form av Excel- og BCF-rapporter Se på resultatet av utførte regelsjekker i modellen Høste informasjoner og mengder fra modellen basert på eksisterende maler [HF-NA1] og klassifikasjoner Skape egne klassifikasjoner og definisjoner for mengdeuttak Spesialtilpasset kurs: NTI anbefaler spesialtilpassede kurs for bedrifter som planlegger å sende to eller flere deltakere på Solibri-kurs. Grunnen til dette er at Solibri brukes av mange forskjellige aktører og profesjoner i BAE-bransjen, og følgelig blir de åpne kursene ofte for generelle for enkelte kursdeltakere. I et spesialtilpasset kurs vil vår kurskonsulent kartlegge fokusområdene i forkant av kurset, og gjennomføre kurset i henhold til selskapets behov, gjerne basert på kundens egne modeller. Utbyttet av kurset blir følgelig mye større. Ta kontakt med oss på telefon 483 12 300, epost: salg-no@nti.biz eller les mer på www.nti.biz [-]
Les mer
Oslo 2 dager 11 900 kr
08 Oct
08 Oct
Excel for Controllere og Økonomisjefer [+]
Excel for Controllere og Økonomisjefer [-]
Les mer
Oslo 2 dager 14 000 kr
22 Sep
22 Sep
24 Nov
MB-910: Microsoft Dynamics 365 Fundamentals (CRM) [+]
MB-910: Microsoft Dynamics 365 Fundamentals (CRM) [-]
Les mer