Alle kategorier
Du har valgt: IT-kurs
Nullstill
Filter
Ferdig

-

Mer enn 100 treff i IT-kurs
 

3 dager 1 500 kr
PowerPoint 2010 er et presentasjonsprogram som brukes når vi skal vise fram data – enten det er tekst, bilder, tall eller tegninger. [+]
PowerPoint 2010 er et presentasjonsprogram som brukes når vi skal vise fram data – enten det er tekst, bilder, tall eller tegninger. Programmet kan brukes til å lage lysark som skrives ut, eller vi kan vise presentasjonen ved hjelp av PC + videokanon. På kurset vil grunnleggende funksjoner vektlegges, men vi vil og se på hvordan en bygger opp og setter sammen en presentasjon. Forkunnskaper: Du må ha kunnskaper tilsvarende PC-begynnerkurs. Brukere av Powerpoint 2007 kan og følge dette kurset. [-]
Les mer
1 dag 9 500 kr
19 Sep
14 Nov
AZ-1008: Administer Active Directory Domain Services [+]
AZ-1008: Administer Active Directory Domain Services [-]
Les mer
Oslo 2 dager 16 900 kr
18 Sep
01 Dec
Modern Application Architecture [+]
Modern Application Architecture [-]
Les mer
Nettstudie 12 måneder 5 000 kr
Learn how to improve user and customer experience, as well as the overall success of your service relationships. [+]
Understand the purpose and key concepts of the Service Desk practice, including how it serves as the central point of contact between the service provider and the users, facilitating effective communication. This eLearning is: Interactive Self-paced Device-friendly 2-3 hours content mobil-optimised practical exercises     Exam: 20 questions Multiple Choice 30 minutes Closed book Minimum required score to pass: (65%)   [-]
Les mer
Nettstudie 12 måneder 5 000 kr
The purpose of this module is to provide best practice guidance on how to set clear, business-based targets for service utility, warranty and experience. [+]
Understand the purpose and key concepts of Information Security Management, elucidating its significance in safeguarding the confidentiality, integrity, and availability of organisational information assets. This eLearning is: Interactive Self-paced   Device-friendly   2-3 hours content   Mobile-optimised   Practical exercises   Exam: 20 questions Multiple choise 30 minutes Closed book Minimum required score to pass: 65% [-]
Les mer
Nettkurs 12 måneder 11 500 kr
ITIL® er det mest utbredte og anerkjente rammeverket for IT Service Management (ITSM) i verden, og ITIL® 4 Foundation er et introduksjonskurs til rammeverket. [+]
ITIL® 4 Foundation-kurset er en introduksjon til ITIL® 4. Kurset lar kandidater se på IT-tjenestestyring gjennom en ende-til-ende driftsmodell, som inkluderer oppretting, levering og kontinuerlig forbedring av IT-relaterte produkter og tjenester. E-læringskurset inneholder 12 timer med undervisning, og er delt inn i 8 moduler. Les mer om ITIL® 4 på AXELOS sine websider. Inkluderer: Tilgang til ITIL® 4 Foundation e-læring (engelsk) i 12 måneder. ITIL® Foundation online voucher til sertifiseringstest + digital ITIL Foundation bok Du vil motta en e-post med tilgang til e-læringen, sertifiseringsvoucher og digital bok fra Peoplecert. Du avtaler tid for sertifiseringen som beskrevet i e-posten fra Peoplecert. Sertifiseringen består av: 40 spørsmål Multiple Choice 60 minutter + 15 minutter til rådighet dersom du ikke har engelsk som morsmål For å bestå må du ha minimum 26 riktige (65%) Ingen hjelpemidler tillatt ITIL®/PRINCE2®/MSP®/MoP® are registered trademarks of AXELOS Limited, used under permission of AXELOS Limited. All rights reserved. [-]
Les mer
Nettstudie 12 måneder 12 000 kr
A combined module that covers the key concepts of 5 ITIL Practices: Relationship Management, Supplier Management, Service Level Management, Continual Improvement and Info... [+]
Understand the key concepts of Relationship Management, Supplier Management, Service Level Management, Continual Improvement, and Information Security Management, elucidating their significance in fostering collaboration, ensuring service quality, driving continual improvement, and maintaining information security. This eLearning is: Interactive Self-paced   Device-friendly   12 hours content   Mobile-optimised   Practical exercises   Exam: 60 questions Multiple choise 90 minutes Closed book Minimum required score to pass: 65% [-]
Les mer
Nettstudie 12 måneder 5 000 kr
Learn to deliver an agreed quality of service by handling all predefined, user-initiated service requests in an effective and user-friendly manner. [+]
Understand the purpose and key concepts of the Continual Improvement Practice, elucidating its significance in fostering a culture of ongoing improvement and innovation within the organisation. This eLearning is: Interactive Self-paced   Device-friendly   2-3 hours content   Mobile-optimised   Practical exercises   Exam: 20 questions Multiple choise 30 minutes Closed book Minimum required score to pass: 65% [-]
Les mer
Nettstudie 12 måneder 5 000 kr
Learn how to move new or changed hardware, software, documentation, processes, or any other component to live environments, and how to deploy components to other environm... [+]
Understand the purpose and key concepts of Deployment Management, highlighting its importance in managing the deployment of new or changed services into the live environment. This eLearning is: Interactive Self-paced   Device-friendly   2-3 hours of content   Mobile-optimised   Exam: 20 questions Multiple choise 30 minutes Closed book Minimum required score to pass: 65% [-]
Les mer
Nettstudie 12 måneder 5 000 kr
Learn to provide accurate and reliable information about the configuration of services and configuration support items when and where it is needed. [+]
Understand the purpose and key concepts of Service Configuration Management, including its role in maintaining accurate and reliable information about configuration items (CIs) within the IT infrastructure. This eLearning is: Interactive Self-paced Device-friendly 2-3 hours content Mobile-optimised Practical exercises   Exam: 20 questions Multiple Choice 30 Minutes Closed book Pass Mark: 65% [-]
Les mer
Nettstudie 12 måneder 5 000 kr
The purpose of this module is to provide best practice guidance on how to set clear, business-based targets for service utility, warranty and experience. [+]
Understand the purpose and key concepts of the Service Level Management Practice, elucidating its significance in defining, negotiating, and managing service levels to meet customer expectations. This eLearning is: Interactive Self-paced   Device-friendly   2-3 hours content   Mobile-optimised   Practical exercises   Exam: 20 questions Multiple choise 30 minutes Closed book Minimum required score to pass: 65% [-]
Les mer
Nettkurs 2 timer 1 690 kr
Ønsker du kontroll på ressursbruken din? Planlegg med ressurser og få en oversikt over hvor mange ressurser du trenger til enhver tid. Du kan også få en veldig god o... [+]
Ønsker du kontroll på ressursbruken din? Planlegg med ressurser og få en oversikt over hvor mange ressurser du trenger til enhver tid. Du kan også få en veldig god oversikt over økonomien i prosjektet.  Webinaret varer i 2 timer og består av to økter à 45 min. Etter hver økt er det 10 min spørsmålsrunde. Mellom øktene er det 10 min pause.  Webinaret kan også spesialtilpasses og holdes bedriftsinternt kun for din bedrift.   Kursinnhold:   Hvilke typer ressurser har man tilgang på i Project Arbeidsressurser. Hvordan definere og bruke disse. Forskjell mellom generiske og personlige ressurser Materiellkostnader, hvordan benytte seg av dette i Project Hvordan sette opp kostnader   Ressursallokering i prosjektet Legge til, fjerne og endre ressurser Forskjellen mellom innsatsdreven og ikke innsatsdreven aktivitet Håndtere overallokeringer - hva skjer og hvordan få ressursplanlegging på plass   3 gode grunner til å delta 1. Få en oversikt over ressursbruk 2. Planlegg for bedre ressursbruk 3. Du får kontroll på utgiftene i prosjektet ditt   [-]
Les mer
Oslo 4 dager 23 900 kr
30 Sep
30 Sep
16 Dec
Vue.js, Vuex & Router Course [+]
Vue.js, Vuex & Router Course [-]
Les mer
Virtuelt klasserom 3 timer 1 990 kr
02 Sep
21 Oct
02 Dec
Deltakerne lærer å håndtere lister på en rask og effektiv måte og vi ser også på noen av fordelene ved å gjøre en liste om til en tabell og når en ikke bør gjøre det. Ved... [+]
Kursinnhold Flash Fill Diagrammer Sparkline grafikk Hurtiganalyse Sortering og filtrering Avansert filter Delsammendrag Tabeller Målgruppe Deg som Jobber med lister i Excel Ønsker å effektivisere databehandlingen i Excel Vil ha en kjapp gjennomgang av disse elementene. Har grunnleggende kunnskaper i Excel og ønsker å lære mer. Forkunnskaper Har laget regneark Har kunnskaper tilsvarende «Ta kontroll over regnearket» Det er fordelaktig å ha to skjermer - en til å følge kurset og en til å gjøre det kursholder demonstrerer. Kurset gjennomføres i sanntid med nettundervisning via Teams. Det blir mulighet for å stille spørsmål, ha diskusjoner, demonstrasjoner og øvelser. Du vil motta en invitasjon til Teams fra kursholder. [-]
Les mer
Bedriftsintern 4 timer 6 200 kr
Trenger bedriften din å bli bedre på samhandlingsløsning for prosjekter og avdelinger? Har bedriften din brukt Microsoft Teams en stund, men dere møter stadig små og stor... [+]
Dette kurset tilbys som bedriftsinternt kurs   Fra mars 2020 til oktober 2020 økte antall daglige teams-brukere på verdensbasis fra 44 millioner til 115 millioner. Dette er en enorm økning og for mange innebar det å bli kastet inn i noe nytt uten opplæring. Det som egentlig skulle gjøre arbeidsdagen lettere, lagde flere utfordringer.  Appen er brukervennlig og fungerer sømløst med de andre verktøyene i Microsoft 365, men appen vokser ettersom behovene endrer seg, og med 115 millioner brukere er behovene også mange. Microsoft Teams er derfor et stort verktøy for god og effektiv samhandling, men verktøyene kan være så gode de bare vil – dersom de som bruker det ikke er kjent med funksjonalitetene som gjør Microsoft sømløst. I løpet av kurset vil deltagere få en god oversikt på hva Teams er, hva det kan brukes for, og hvordan best mulig bruke det. Kurset gir også tips og triks for best practice, samt hvordan man kan holde seg oppdatert på ny funksjonalitet som kommer.    Metode: Digitalkurs: Kursholder holder informative økter med gjennomgang og demonstrasjoner av de viktigste verktøyene, hvordan de virker sammen, og hvordan du og dine kollegaer bruker de effektivt sammen. Kursdeltakerne vil ha mulighet til å stille spørsmål, enten muntlig eller skriftlig, avhengig av gruppestørrelsen.    Kurs på Bouvethuset på Majorstuen: Kursholdere vil bruke en kombinasjon av undervisning, demonstrasjoner og øvelser så deltagerne kan raskt komme i gang og samtidig bygge en bevisst og robust tilnærming til verktøyet. Deltagkerne får da mulighet til å teste ut funksjonalitet underveis i Bouvet sitt kursmiljø.    Målgruppe Alle som ønsker en grundig introduksjon og opplæring i Teams applikasjonen. Det passer både for deg som aldri har brukt Teams før, og for deg som ønsker å utvikle deg til superbruker. Spesielt egnet for deg som skal være med å spesifisere, tilrettelegge eller være ansvarlig for innføring av samhandlingsløsninger.   Kursinnhold •    Teams som del av Office 365 plattformen•    Oversikt over begreper, lisensmodeller og relatert•    Pålogging, navigasjon og grensesnitt i Teams•    Hvordan strukturere velfungerende Teams: kanaler, faner, og mer•    Fillagring og fildeling•    Samtaler, chat og virtuelle møter•    Samtidig redigering•    Beste praksiser, tips og triks•    Innstillinger og sikkerhet•    Administrasjon for Teams eiere•    Kontinuerlig læring i bruk av verktøyet•    Samhandlingsstrategier   [-]
Les mer