Alle kategorier
Du har valgt: Markedsføringskurs
Nullstill
Filter
Ferdig

-

2 dager 14 900 kr
08 Jul
During this two-day course, you will learn about the activities, tools, and mechanics used to manage backlogs and programs to help deliver value in a Lean enterprise. [+]
Use SAFe to deliver value through effective ART management and efficient Program Increment execution. Deliver value through effective Program Increment execution. During this two-day course, you will learn about the activities, tools, and mechanics used to manage backlogs and programs to help deliver value in a Lean enterprise. You’ll also be introduced to the Agile Release Train (ART), the value it delivers, and what you can do to best support and improve it. Other key learnings include how to use Lean thinking to write Epics and break them down into Features and Stories, as well as plan Iterations and Program Increments. There’s also insights into the Continuous Delivery Pipeline, DevOps culture, and ways Product Owners/ Managers can effectively integrate.   Goals:  Implement SAFe in a Lean enterprise SAFe Lean-Agile principles for the Product Owner/Manager Effectively support Lean Portfolio Management Put together a role action plan Deliver benefits with Program Increment Planning Run and deliver ongoing value with the Program Increment Identify Product Owner/Manager responsibilities   Topics:  SAFe in the Lean enterprise Lean-Agile mindset for the Product Owner/Manager Support Lean Portfolio Management Continuously understand customer needs Carry out the Program Increment Roles and responsibilities of the Product Owner/Manager Develop a Product Owner/ Manager action plan   Exam:  The examination consists of a closed book, web-based multiple choice exam. Candidates have 90 minutes (1.5 hours) to complete 45 questions, with a score of 34 (76%) required to pass. The exam is free with the purchase of this course. Please note! If you don´t pass the exam on the first attempt, it will cost 50$ per new attempt of the certification.      [-]
Les mer
Nettkurs 3 timer 299 kr
Ta vårt videokurs i Facebook for bedrifter fra din datamaskin. Lær så mye du vil, når du vil. Du får gratis hjelp. Du får kursbevis. Du får tilgang til alle kurs. Meld de... [+]
I dette kurset lærer du å opprette og konfigurere en Facebook-side for en bedrift eller organisasjon. Du lærer å definere en målgruppe, forstå hvordan algoritmen tenker og hvorfor engasjement er blitt så avgjørende for å få organisk rekkevidde. Du kommer også til å lære hvordan du skaper engasjement gjennom å opprette forskjellige typer innlegg, skreddersydd en nøye utvalgt målgruppe. Utover dette kommer du også til å lære å bruke "Creator Studio", det nye publiseringsverktøyet til Facebook. Men viktigst av alt, du lærer å fange oppmerksomheten til følgerne dine og ta opp en sentral posisjon i nyhetsfeeden.   Innhold: Kapittel 1: Opprett bedriftsside Kapittel 2: Konfigurer bedriftsside Kapittel 3: Få følgere Kapittel 4: Definer målgruppen Kapittel 5: Skap engasjement Kapittel 6: Opprett innlegg Kapittel 7: Andre funksjoner Kapittel 8: Innsikt Kapittel 9: Avslutning   Varighet: 3 timer og 19 minutter.   Hørt om Netflix? Vi er som dem, bare at vi lager nettkurs. Utdannet.no AS er en norsk startup som utvikler nettkurs i datateknologi, kreative fagfelt og grunnleggende forretningsferdigheter. Med støtte fra Innovasjon Norge og Forskningsrådet utvikler vi nestegenerasjons kursplattform, med mål om å gjøre kompetanseutvikling moro, spennende og tilgjengelig for alle. Med over 1 million videovisninger, 20.000 registrerte medlemmer og en gjennomsnittlig årlig vekst på 45 % er vi godt i gang med å befeste vår posisjon i det norske markedet. Vi har kunder fra bedrifter som: Adresseavisen, Coca-Cola, Helsedirektoratet, IKEA, Joblearn, NAV, Nordea, NorgesGruppen, NRK, Oslo kommune, Securitas, Telenor og Utdanningsforbundet.   [-]
Les mer
Nettkurs 3 timer 299 kr
Ta vårt videokurs i innholdsmarkedsføring fra din datamaskin. Lær så mye du vil, når du vil. Du får gratis hjelp. Du får kursbevis. Du får tilgang til alle kurs. Meld deg... [+]
Innholdsmarkedsføring – eller content marketing – handler om å engasjere kunder gjennom digitalt innhold. Det handler om å utnytte det digitale skiftet. Reklamekanalene er ikke lenger forbeholdt de store. I dag kan alle virksomheter - store som små - operere som "mediehus". Denne demokratiseringen av kommunikasjon har skapt nye former for markedsføring, nye kanaler, nye kunderelasjoner og nye forretningsmuligheter. I dette kurset kommer du til å lære alt du trenger for å jobbe med innholdsmarkedsføring. I kurset lærer du hva innholdsmarkedsføring er og hvorfor det er nyttig. Du lærer hva kjente norske bedrifter gjør innenfor fagfeltet innholdsmarkedsføring. Du lærer også hvordan man lager og iverksetter en innholdsmarkedsføringsstrategi. Velkommen!   Innhold: Kapittel 1: Introduksjon Kapittel 2: Eksempler Kapittel 3: Idéer Kapittel 4: Planlegge Kapittel 5: Iverksette Kapittel 6: Steget videre Kapittel 7: Avslutning   Varighet: 2 timer og 48 minutter.   Hørt om Netflix? Vi er som dem, bare at vi lager nettkurs. Utdannet.no AS er en norsk startup som utvikler nettkurs i datateknologi, kreative fagfelt og grunnleggende forretningsferdigheter. Med støtte fra Innovasjon Norge og Forskningsrådet utvikler vi nestegenerasjons kursplattform, med mål om å gjøre kompetanseutvikling moro, spennende og tilgjengelig for alle. Med over 1 million videovisninger, 20.000 registrerte medlemmer og en gjennomsnittlig årlig vekst på 45 % er vi godt i gang med å befeste vår posisjon i det norske markedet. Vi har kunder fra bedrifter som: Adresseavisen, Coca-Cola, Helsedirektoratet, IKEA, Joblearn, NAV, Nordea, NorgesGruppen, NRK, Oslo kommune, Securitas, Telenor og Utdanningsforbundet.   [-]
Les mer
Nettstudier 19 550 kr
Dette kurset består av pakkene Digital markedsføring del 1, del 2 og del 3. [+]
Dette kurset består av pakkene Digital markedsføring del 1, del 2 og del 3.  Digital markedsføring (del 1) er en pakke videokurs som dekker de fire viktigste Google-verktøyene som du bør beherske når du jobber med digital markedsføring.  Digital markedsføring (del 2) er en pakke videokurs laget spesielt for deg som ønsker å lære alt om hvordan man markedsfører på Facebook, Instagram og Linkedin.  Digital markedsføring del 3 er en pakke videokurs som dekker sentrale teknologier og teknikker som du bør beherske når du jobber med digital markedsføring.           Nivå: Yrkesrettet utdanning         Studietid: Du kan bruke inntil 12 måneder på å gjennomføre dette studiet. Dersom du ser at du trenger lenger tid på å fullføre kan du søke om forlengelse. Hvis du søker om forlengelse før studietiden har gått ut koster det 350 kroner pr. måned. Hvis du søker om forlengelse etter at den ordinære studietiden har gått ut koster det først 500 kroner i oppstartsgebyr og så 350 kroner pr. måned. Du kan utvide din studietid ved å sende en søknad om forlengelse pr. e-post til studietid@nki.no   Studiestart: NKI Nettstudier har studiestart hver dag, hele året. Når vi har registrert din bestilling, mottar du passord til Nettskolen - og du er i gang!   Antall innsendinger: 17   Eksamen:   Hver kursdel avsluttes med en obligatorisk innsendingsoppgave.     Pris: Pris 19 550,-   Studiemateriell:   Studiet er videobasert og alt materiell er inkludert i kursprisen.   Finansiering:   Du kan velge mellom kortbetaling, faktura på totalbeløpet, avdragsordning eller annen betaler. Dette velger du i bestillingen.   Tips til finansiering:   Du kan få støtte fra arbeidsgiver, NAV, fagforeninger eller søke om stipender.       [-]
Les mer
3 dager 18 900 kr
Drive business improvement by enhancing your analysis, planning and strategic skills. Effectively identify business issues, opportunities, problems and solutions. [+]
As a Business Analyst one of your main roles is to drive business improvement and attain business benefit. Enhance your analysis, planning, problem-solving and strategic skills with the BCS BA Practice course. This course teaches participants how to develop effective and feasible business solutions by using a range of strategic analysis and enterprise improvement techniques. Gain skills in identifying business issues, opportunities, problems and solutions. All of these could fast track your career and make you stand out from your peers.   Goals:  Describe how a business strategy is developed Use strategic analysis techniques Describe the need for project discipline Explain techniques to investigate an organisation’s business systems Describe an approach to improving business systems Explain the importance of stakeholder management and use a stakeholder analysis technique Use techniques for the analysis and modelling of business systems Describe how recommendations for business improvement may be identified Describe the contents of a rigorous business case for the development and implementation of business change Identify costs, benefits, impacts and risks for an option in a business case   Topics:  Business analysis rationale Strategic analysis in context A project approach to business analysis Understanding the situation/issues Business perspectives Analysing and modelling the business activities Creative problem solving Identifying potential solutions Making the business case [-]
Les mer
Nettstudier 9 500 kr
Digital markedsføring (del 1) er en pakke videokurs som dekker de fire viktigste Google-verktøyene som du bør beherske når du jobber med digital markedsføring. [+]
Digital markedsføring (del 1) er en pakke videokurs som dekker de fire viktigste Google-verktøyene som du bør beherske når du jobber med digital markedsføring. Du lærer å spore besøkende og måle konverteringer med Google Analytics, lage annonser som skaper resultater med Google AdWords, administrere sporingskoder med Google Tag Manager og påvirke hvordan en nettside indekseres med Google Search Console.                                                 Beskrivelse Kursene er videobasert, bruker norske versjoner av programvare og holdes på norsk. Programvaren er gratis og det kreves at du har din egen nettside.   Obligatoriske Google Analytics: komplett         Google Ads: komplett         Google Ads Editor         Google Search Console         Google Tag Manager: grunnleggende     [-]
Les mer
Nettstudier 24 uker 21 000 kr
Dette kurset fører til Certified Digital Marketing Specialist - Social sertifiseringen. [+]
Social media has grown to become one of the primary communication channels online and is now an integral component of a successful digital marketing strategy. However, it is a broad discipline and encapsulates a number of different specialisms that should be considered.   Validated by the Digital Marketing Institute’s Industry Advisory Council, the learning content is industry aligned and offers the opportunity to earn a globally recognized professional certification. Covered within this certification are content creation, content outreach, Facebook, LinkedIn, Twitter, social media, marketing automation and much more.   Why should I earn this certification? An in-demand digital marketing discipline, this certification will provide you with the latest techniques and tools to effectively engage and influence through social media. A specialist certification, it focuses on the planning, implementation and measurement of your social media strategy. Through dynamic lectures and case studies, social media experts will take you through the latest techniques for content creation and outreach across all of the core social networks. This will provide you with practical knowledge of how to create best practice paid and organic social media campaigns that foster trust and increase sales.   THERE ARE TEN MODULES IN THIS PROGRAM: Social Research Content Creation Content Outreach Facebook Twitter LinkedIn Social Apps Social Video Marketing Automation Strategy & Planning Module  Descriptions: SOCIAL RESEARCH The Social Research module will introduce you to the key social media concepts and equip you with the tools and techniques required to discover everything about your audience, competitors, cultural and industry trends. You will understand the principles of social media marketing, distinguish between traditional and social media marketing, understand the dimensions of audience research to define the needs, wants and goals of your audience and analyze data and extract actionable insights. CONTENT CREATION This module will introduce the concept of engaging with and acquiring customers using the creation and sharing of content. It will equip you with the knowledge and skills to resource a content management function, target your audience, select your platform and make use of social listening and competitor analysis. CONTENT OUTREACH You will be introduced to the concept of content seeding and how to use content effectively over multiple social platforms. The Content Outreach module will help you acquire an understanding of how to promote content and the importance of paid promotion for relevant, highly shareable content. FACEBOOK The Facebook module provides you with a comprehensive understanding of how Facebook works as a platform for community building, content marketing and brand promotion. This module guides you through the various aspects of Facebook for Business such as Facebook Ads. You will also be adept in planning and delivering a Facebook Advertising strategy, including KPI monitoring and ongoing measurement. TWITTER This module equips you with the knowledge of how Twitter operates and the value it represents for businesses as a marketing and promotion platform. You will be guided through each step of using Twitter for Business; from customizing your account to building a profile for your business’ Twitter page. The Twitter module will also teach you how to target specific demographics when building your following. LINKEDIN The LinkedIn module gives you a comprehensive understanding of the benefits of using LinkedIn for marketing. You will learn LinkedIn-specific features which will help you facilitate campaign objectives and recognize the importance of having a unified brand presence across company and personal accounts, use features and tools to set campaign objectives and increase ROI along with running ad campaigns that reach, nurture and convert customers. SOCIAL APPS This module will give you core insights into the leading app-based platforms; Instagram and Snapchat. Going beyond basic features and vanity metrics, you will learn how to navigate each platform and discover the features that can be leveraged to deliver real measurable results in unique, creative and interactive ways. SOCIAL VIDEO The Social Video module will introduce you to the concept of social video marketing and its growing importance for today’s online consumers. Focusing on YouTube, you will learn how to leverage the creative life cycle for audience development and advertising in order to build sustainable communities for lead generation. MARKETING AUTOMATION This module aims to empower digital marketers to automate their marketing processes in the areas of lead management, lead generation, lead nurturing, sales enablement, social media marketing automation and customer evangelism. STRATEGY & PLANNING The Strategy & Planning module will teach you how to devise an all-encompassing social media strategy using the PROPEL strategy model. You will learn how planning, researching, setting objectives, preparation, execution and learning are the key components of a successful social strategy and ROI.   TRYKK HER FOR Å BESTILLE [-]
Les mer
Nettstudier 14 300 kr
Dette kurset består av pakkene Digital markedsføring del 1 og del 2. [+]
Dette kurset består av pakkene Digital markedsføring del 1 og del 2. Digital markedsføring (del 1) er en pakke videokurs som dekker de fire viktigste Google-verktøyene som du bør beherske når du jobber med digital markedsføring. Og Digital markedsføring (del 2) er en pakke videokurs laget spesielt for deg som ønsker å lære alt om hvordan man markedsfører på Facebook, Instagram og Linkedin. Du lærer å spore besøkende og måle konverteringer med Google Analytics, lage annonser som skaper resultater med Google AdWords, administrere sporingskoder med Google Tag Manager og påvirke hvordan en nettside indekseres med Google Search Console. Du lærer også hvordan man øker rekkevidde til dine statusoppdateringer, hvordan man lager en kampanje, definerer en målgruppe, velger et budsjett, designer en annonse, gjennomfører en A/B-test, måler konverteringer, og veldig mye mer. Programvaren er gratis og det kreves at du har din egen nettside.   Obligatorisk Google Analytics: komplett         Google Ads: komplett         Google Tag Manager: grunnleggende         Google Search Console         Facebook: for bedrifter         Facebook: annonsering         Facebook: strategi og annonser (2017)         Facebook: Kanvas         Facebook: Power Editor (2017)         Instagram: for bedrifter         Linkedin: annonsering         [-]
Les mer
Nettkurs 1 time 299 kr
Ta vårt videokurs Google Search Console fra din datamaskin. Lær så mye du vil, når du vil. Du får gratis hjelp. Du får kursbevis. Du får tilgang til alle kurs. Meld deg p... [+]
Google Search Console er et gratis verktøy som gir deg verdifull informasjon om hvordan Google indekserer nettsiden din. Verktøyet gir deg også oversikt over hvilke søkeord som resulterer i at nettsiden din vises på Google, og statistikk knyttet til disse søkeordene (antall visninger, antall klikk, gjennomsnittlig klikkfrekvens og gjennomsnittlig plassering). I dette kurset kommer Espen Faugstad til å lære deg å bruke Google Search Console. I kurset lærer du å installere Google Search Console på egen nettside, og hvordan verktøyet fungerer i praksis. Du lærer også hvordan du analyserer søkeordene knyttet til nettsiden din og hvordan du avdekker styrkene og svakhetene knyttet til søkemotoroptimalisering av nettsiden din.   Innhold: Kapittel 1: Introduksjon Kapittel 2: Grunnleggende Kapittel 3: Analyse Kapittel 4: Avslutning   Varighet: 54 minutter.   Hørt om Netflix? Vi er som dem, bare at vi lager nettkurs. Utdannet.no AS er en norsk startup som utvikler nettkurs i datateknologi, kreative fagfelt og grunnleggende forretningsferdigheter. Med støtte fra Innovasjon Norge og Forskningsrådet utvikler vi nestegenerasjons kursplattform, med mål om å gjøre kompetanseutvikling moro, spennende og tilgjengelig for alle. Med over 1 million videovisninger, 20.000 registrerte medlemmer og en gjennomsnittlig årlig vekst på 45 % er vi godt i gang med å befeste vår posisjon i det norske markedet. Vi har kunder fra bedrifter som: Adresseavisen, Coca-Cola, Helsedirektoratet, IKEA, Joblearn, NAV, Nordea, NorgesGruppen, NRK, Oslo kommune, Securitas, Telenor og Utdanningsforbundet.   [-]
Les mer
Nettkurs 6 timer 299 kr
Ta vårt videokurs i Facebook-annonsering fra din datamaskin. Lær så mye du vil, når du vil. Du får gratis hjelp. Du får kursbevis. Du får tilgang til alle kurs. Meld deg ... [+]
Dette er fjerde utgave av vår populære kursserie hvor du lærer å annonsere på Facebook. Det har skjedd mye siden vi publisert første utgave i 2013, men en ting forblir uendret: det å markedsføre på Facebook er gull verdt, når det gjøres på riktig måte. I dette kurset kommer Espen Faugstad til å lære deg å annonsere på en smart, analytisk og kostnadseffektiv måte. Når du er ferdig med kurset vil du ha alle forutsetninger for å jobbe profesjonelt med Facebook-annonsering, enten det er for bedriften du jobber for eller på vegne av en kunde.   Innhold: Kapittel 1: Innføring Kapittel 2: Målgruppe Kapittel 3: Opprett annonse Kapittel 4: Annonseadministrasjon Kapittel 5: Remarketing Kapittel 6: Trafikk-annonse Kapittel 7: Remarketing-annonse Kapittel 8: Konvertering-annonse Kapittel 9: Analysere Kapittel 10: Annonseformater Kapittel 11: Avslutning   Varighet: 5 timer og 2 minutter.   Hørt om Netflix? Vi er som dem, bare at vi lager nettkurs. Utdannet.no AS er en norsk startup som utvikler nettkurs i datateknologi, kreative fagfelt og grunnleggende forretningsferdigheter. Med støtte fra Innovasjon Norge og Forskningsrådet utvikler vi nestegenerasjons kursplattform, med mål om å gjøre kompetanseutvikling moro, spennende og tilgjengelig for alle. Med over 1 million videovisninger, 20.000 registrerte medlemmer og en gjennomsnittlig årlig vekst på 45 % er vi godt i gang med å befeste vår posisjon i det norske markedet. Vi har kunder fra bedrifter som: Adresseavisen, Coca-Cola, Helsedirektoratet, IKEA, Joblearn, NAV, Nordea, NorgesGruppen, NRK, Oslo kommune, Securitas, Telenor og Utdanningsforbundet.   [-]
Les mer
Nettstudier 24 uker 21 000 kr
Dette kurset fører til Certified Digital Marketing Specialist - Search sertifiseringen. [+]
Ideal for professionals who wish to understand key search marketing campaign metrics, analysis and optimization, this certification will help you increase conversions and generate insightful reports.Validated by the Digital Marketing Institute’s Industry Advisory Council, the learning content is informed by experts and offers the opportunity to gain a globally recognized professional certification. Covered within this certification are specialized modules including SEO setup, SEO content, paid search, video advertising, analytics and much more. Why should I earn this certification? As an in-demand digital marketing discipline, this certification will provide you with the latest techniques and tools to improve your search marketing and lead generation efforts. Through dynamic lectures and case studies, you will possess the expertise to create, manage and implement advanced search marketing strategies using AdWords, PPC, display and remarketing techniques. What will I accomplish? Upon successful completion of a computer-based examination, you will be awarded an invaluable and career changing specialist certification. This will help you stand out from the crowd as a search- marketing specialist. Certified professionals will gain the knowledge and skills needed to plan and implement search- marketing campaigns for companies of any size. An internationally recognized certified professional badge will also be available for you to promote on your LinkedIn profile.   THERE ARE TEN MODULES IN THIS PROGRAM: Introduction to Search Marketing SEO - Setup SEO – Content SEO - Workshop Paid Search Display Advertising Video Advertising Analytics Setup Applied Analytics Strategy and Planning Module  Descriptions: INTRODUCTION TO SEARCH MARKETING This introductory module will provide you with a solid foundation in the key technical concepts of search marketing. You will learn how the core elements, including SEO optimization, PPC advertising and analytics work together to drive targeted and high-converting traffic. These skills will help you understand how each discipline in search marketing interacts with, affects others and influences the wider digital marketing practice. SEO SETUP The SEO Setup module introduces you to the key concepts relating to Search Engine Optimization, how search engines work and the key components of Search Engine Results Pages. You will understand how to set your business, website and SEO objectives and become aware of the free and paid tools you can use in your SEO activities. SEO CONTENT This module will help you understand the importance of content and the technical aspects of onpage optimization. It will also help you enhance search traffic, and develop broader engagement levels across different channels. The SEO Content module will help you set goals, research and develop audience personas, conduct informed keyword research to identify topics and create strategic content campaigns that convert and exceed targets. SEO WORKSHOP You will be introduced to the relevant laws and guidelines, including privacy and data protection laws that pertain to the different aspects of SEO. This will enable you to conduct a comprehensive SEO audit, analyze what SEO tactics work, where to optimize your strategy and use these insights to tweak your strategy. PAID SEARCH The Paid Search module introduces you to the fundamental concepts of PPC advertising. You will learn how to set up an account, interact with the interface and understand the AdWords hierarchy. These skills will help you implement Google AdWords campaigns, become adept at keyword research, understand the rationale behind bidding and determine success through analytics. VIDEO ADVERTISING  You will learn how to explore Pay-Per-Click video advertising and investigatethe opportunities provided through display advertising networks, video hosting and mobile platforms. This module will give you the skills to create a YouTube channel, connect YouTube & Google AdWords to report along with refining, optimizing and measuring campaigns to make informed decisions that increase conversions and ROI. DISPLAY ADVERTISING  The Display Advertising module introduces you to the key performance indicators in display campaigns, including Click-Through-Rate (CTR), Conversion Rate, Average Cost-Per-Click (CPC) and Quality Score. You will understand how to develop a strong creative strategy to target a variety of personas, understand how to effectively advertise on social networks and create Gmail and engagement ads for maximum reach. ANALYTICS SETUP This module enables you to understand how to measure, monitor and optimize your digital marketing campaigns for success. You will learn how to implement Google Analytics code to track visitors and inform buyer research, create accounts and measurable goals for your campaign and use Event Tracking code to track user interactions and measure search marketing efforts. APPLIED ANALYTICS Taking your analytics knowledge to the next level, this module will help you develop an understanding of the more technical aspects of analysis. This knowledge will enable you to analyze different AdWords campaigns, understand conversion analysis and apply campaign attribution and tagging and output detailed conversion reports. STRATEGY AND PLANNING The Strategy & Planning module will teach you how to devise an all-encompassing strategy using the PROPEL model. Made up of three distinct parts, you will learn how planning, researching, setting objectives, preparation, execution and learning are the key components of a successful social strategy and ROI.   TRYKK HER FOR Å BESTILLE [-]
Les mer
Nettundervisning 6 timer 3 990 kr
MailChimp-kurs for deg som skal begynne med, eller allerede har tatt i bruk Mailchimp og som gjerne vil lære deg mer. [+]
MailChimp-kurs for deg som skal begynne med, eller allerede har tatt i bruk Mailchimp og som gjerne vil lære deg mer. Du har sikkert prøvd å sende de første kampanjene ut, og føler du mangler litt mer informasjon og kunnskap om systemet. Etter endt kurs vil du få en helhetlig oversikt og kunnskap om mulighetene som finnes i Mailchimp for utsendelse av e-post. Du vil kunne sende ut nyhetsbrev på egendesignet mal og ha god oversikt over hvilke muligheter du har for gruppering, segmentering og tagging i ditt publikum, og mye mer. Du mottar også et digitalt kursbevis etter gjennomført kurs. Tilbakemelding fra kursdeltaker 23. april 2020: «Dyktig  og inspirerende kursholder som dekket mye og gav gode svar. Uproblematisk med digitalt kurs. Dette var knallbra! Anbefales :-)»   MAILCHIMP-KURS  - DAGSPROGRAM   0900-1015: OPPSETT AV MAILCHIMPKONTO/BEST PRACTICE LISTER  1015-1030: PAUSE MED SERVERING 1030-1130: MAL/DESIGN, KAMPANJEOPPSETT  1130-1215: PAUSE/MAT 1215-1300: FORTSETTELSE KAMPANJEOPPSETT, TEKST & UTSENDELSE 1300-1400: AUTOMATISERINGER/INTEGRERINGSMULIGHETER.  1400-1410: PAUSE MED SNACK 1410-1450: WORKSHOP 1450: VI AVSLUTTER, VEL HJEM     MailChimp-kurs passer for alle som jobber med digital kundebehandling og markedsføring.   Meld deg på/les mer her: https://hclnordic.no/tjeneste/mailchimp-kurs/  [-]
Les mer
Nettkurs 5 600 kr
Markedsføring og salg er et av tre programfag på Salg, service og sikkerhet Vg2 og Salgsmedarbeider (for deg med lang praksis innen salg og ønsker å ta fagbrev). Det kan ... [+]
Markedsføring og salg Salg, service og sikkerhet Vg2 Markedsføring og salg er et av tre programfag på Salg, service og sikkerhet Vg2 og Salgsmedarbeider (for deg med lang praksis innen salg og ønsker å ta fagbrev). Det kan også tas som enkeltstående kurs. Kurset gir grunnleggende kunnskap om viktige elementer i markedsføring og salg. Det gir innsikt i markedsføringsaktiviteter, intern og ekstern markedsføring, salg og forbrukeratferd. Det gir også kunnskap i hva som er viktig i utviklingen av en bedrift og ulike forretningskonsepter. Krav til forkunnskaper: Ingen spesielle. Målgruppe: Markedsføring og salg er et av tre programfag på Salg, service og sikkerhet Vg2 og Salgsmedarbeider (for deg med lang praksis innen salg og ønsker å ta fagbrev). Det kan også tas som enkeltstående kurs. Varighet: Du får tilgang til kurset i 365 dager fra den dagen du melder deg på. Studiebelastning: 6 uketimer som tilsvarer 169 årstimer Finansiering: NooA Videregående er godkjent for lån i Lånekassen. De gir støtte til utdanninger som omfatter minst 50 % av et fulltidsstudium, dvs at du må ha minst 420 årstimer i skoleåret for å få støtte. Læremidler som inngår i kursprisen: Markedsføring og salg for NooA Videregående: Nettsider med oppgaver: 2013 Læremidler som ikke inngår i kursprisen: Vi anbefaler læreboken: Salg, service og sikkerhet. Markedsføring og salg. Fagbokforlaget: Per Nørgaard 2008. Karakterer og kursbevis: Innsendingene og kurset bedømmes med karakterer fra 1 til 6. Når alle innsendingene er bestått, vil du automatisk få tilgang til et kursbevis på nettet som viser din sluttkarakter. Du må melde deg opp til privatisteksamen om du vil ha en eksamenskarakter. Eksamen: Du må selv melde deg opp til eksamen ved Privatistkontoret i hjemfylket ditt, eller via www.privatistweb.no . Privatisteksamen arrangeres normalt to ganger i året ved videregående skoler. Frister for oppmelding er vanligvis 5. -15. januar for eksamen til sommeren og 5. - 15. september for eksamen til jul. Eksakt dato får du ved å kontakte fylkeskommunen. Pris per eksamen er ca. kr. 300, men kan variere fra fylke til fylke. Kursbeskrivelse: Kurset er basert på læreplanen i Markedsføring og salg:  SSS2-01  http://www.udir.no/kl06/SSS2-01/Hele/ Faget er delt opp i følgende seks emner/studieenheter: Grunnleggende forståelse av markedsføring og salg Konkurranse og markedsføringsverktøy Markedet, kommunikasjon og konkurranse Salg og service Internett og nettsider i markedsføring og salg Etikk og trender i markedsføring og salg Hver studieenhet består av: læringsmål for studieenheten tekst om emnet bloggoppgaver tankedelingsoppgaver der du kan dele dine tanker med andre studenter innsendingsoppgaver som vurderes og kommenteres av lærer [-]
Les mer
Nettstudier 1 semester 4 980 kr
På forespørsel
Emnet gir en innføring i organisasjonsteori, herunder organisasjonsstrukturer, produksjonsformer, kultur og kommunikasjon i organisasjoner og individet i organisasjonen. ... [+]
  Studieår: 2013-2014   Gjennomføring: Høst Antall studiepoeng: 5.0 Forutsetninger: Ingen Innleveringer:   Personlig veileder: ja Vurderingsform: Vurderingen i emnet er basert på to prosjektoppgaver som hver teller 50 % av karakteren. Prosjektene gjennomføres gruppevis. Hvert av prosjektene må være bestått hver for seg. Individuelle karakterer kan gis ved manglende deltakelse eller ved kontraktsbrudd med øvrige medlemmer. Klageadgang gjelder kun for samlet karakter. Ansvarlig: Monica Storvik         Læremål: KUNNSKAPER:Etter å ha gjennomført emnet skal studenten kunne redegjøre for:- mål og strategi i organisasjoner- ulike former for organisasjonsstruktur og kjenne til hvordan organisasjonskultur påvirker en organisasjon- makt og konflikter i organisasjoner- organisasjons omgivelser og dens betydning for organisasjonen- individet og kommunikasjon i organisasjonen samt kjenne til ulike beslutningsprosesser- endrings- og ledelsesprinsipper FERDIGHETER:Etter å ha gjennomført emnet skal studenten:- både individuelt og i grupper kunne diskutere og redegjøre for hvordan en organisasjon fungerer med bakgrunn i fagstoffet- både individuelt og i grupper kunne analysere reelle case med bakgrunn i emnets fagstoff GENERELL KOMPETANSE:Etter å ha gjennomført emnet skal studenten være i stand til å:- formidle fagstoffet både skriftlig og muntlig. Innhold:Emnet gir en innføring i organisasjonsteori, herunder organisasjonsstrukturer, produksjonsformer, kultur og kommunikasjon i organisasjoner og individet i organisasjonen. Emnet gir også en innføring i grunnleggende endrings- og ledelsesprinsipper.Les mer om faget her Påmeldingsfrist: 25.08.13 / 25.01.14         Dette faget går: Høst 2013    Fag Organisasjon og ledelse 4980,-         Semesteravgift og eksamenskostnader kommer i tillegg.    [-]
Les mer
Nettkurs 1 time 299 kr
Ta vårt videokurs i Instagram: for bedrifter fra din datamaskin. Lær så mye du vil, når du vil. Du får gratis hjelp. Du får kursbevis. Du får tilgang til alle kurs. Meld ... [+]
Instagram er et sosialt nettverk hvor personer, bedrifter og organisasjoner kan dele bilder, videoer og historier med sine følgere. Instagram ble utviklet av Kevin Systrom og Mike Krieger, og ble tilgjengelig for iPhone-brukere oktober 2010. Det skulle ta 18 måneder før applikasjonen også ble tilgjengelig for Android-brukere. I dette kurset kommer kursinstruktør Espen Faugstad til å lære deg alt du trenger å kunne for å bruke Instagram på en effektiv måte, enten du representerer en liten eller stor bedrift. I starten lærer du å lage en bedriftskonto på Instagram og hvordan applikasjonen fungerer i praksis. Deretter lærer du hva som skal til for å lykkes på Instagram, hvordan man deler bilder, videoer og historier, m.m.   Innhold: Kapittel 1: Introduksjon Kapittel 2: Brukergrensesnitt Kapittel 3: Suksess Kapittel 4: Målgruppe Kapittel 5: Eksempler Kapittel 6: Idéer Kapittel 7: Adobe Spark Kapittel 8: Foto/Video Kapittel 9: Historie Kapittel 10: Butikk Kapittel 11: Analyse Kapittel 12: Avslutning   Varighet: 2 timer og 21 minutter.   Hørt om Netflix? Vi er som dem, bare at vi lager nettkurs. Utdannet.no AS er en norsk startup som utvikler nettkurs i datateknologi, kreative fagfelt og grunnleggende forretningsferdigheter. Med støtte fra Innovasjon Norge og Forskningsrådet utvikler vi nestegenerasjons kursplattform, med mål om å gjøre kompetanseutvikling moro, spennende og tilgjengelig for alle. Med over 1 million videovisninger, 20.000 registrerte medlemmer og en gjennomsnittlig årlig vekst på 45 % er vi godt i gang med å befeste vår posisjon i det norske markedet. Vi har kunder fra bedrifter som: Adresseavisen, Coca-Cola, Helsedirektoratet, IKEA, Joblearn, NAV, Nordea, NorgesGruppen, NRK, Oslo kommune, Securitas, Telenor og Utdanningsforbundet.   [-]
Les mer