Nullstill
Filter
Ferdig

-

Mer enn 100 treff
 

3 dager 1 500 kr
PowerPoint 2010 er et presentasjonsprogram som brukes når vi skal vise fram data – enten det er tekst, bilder, tall eller tegninger. [+]
PowerPoint 2010 er et presentasjonsprogram som brukes når vi skal vise fram data – enten det er tekst, bilder, tall eller tegninger. Programmet kan brukes til å lage lysark som skrives ut, eller vi kan vise presentasjonen ved hjelp av PC + videokanon. På kurset vil grunnleggende funksjoner vektlegges, men vi vil og se på hvordan en bygger opp og setter sammen en presentasjon. Forkunnskaper: Du må ha kunnskaper tilsvarende PC-begynnerkurs. Brukere av Powerpoint 2007 kan og følge dette kurset. [-]
Les mer
Nettstudie 12 måneder 12 000 kr
A combined module that covers the key concepts of 5 ITIL Practices: Relationship Management, Supplier Management, Service Level Management, Continual Improvement and Info... [+]
Understand the key concepts of Relationship Management, Supplier Management, Service Level Management, Continual Improvement, and Information Security Management, elucidating their significance in fostering collaboration, ensuring service quality, driving continual improvement, and maintaining information security. This eLearning is: Interactive Self-paced   Device-friendly   12 hours content   Mobile-optimised   Practical exercises   Exam: 60 questions Multiple choise 90 minutes Closed book Minimum required score to pass: 65% [-]
Les mer
Webinar 1 time 2 940 kr
29 Oct
Styrets ansvar for å motivere, utvikle og støtte den daglige ledelse. Samspill mellom daglig leder og styret. Hvordan organisere, strukturere og fungere i praksis. [+]
MEDLEMSKURS: Det støttende og sparrende styret Nettbasert / Ca. 45 min / "Live" med Styrekonsulent   Ett komprimert og nyttig kurs med mange verdifulle tips og råd, "live" med styrekonsulent – enten via Teams eller Zoom. Mulighet for å stille spørsmål mm. underveis.   Kurset fokuserer på styrets ansvar for å motivere, utvikle og støtte den daglige ledelse. Vi er opptatt av hva en - ofte - ensom daglig leder kan forvente av samspill med sitt styre. Videre er vi opptatt av å forklare hvordan slikt samspill kan organiseres, struktureres og fungere i praksis.   Kursinnhold: Hvordan organisere og strukturere styrets og ledelsens samspill slik at styret i praksis kan fungere som et støttende og sparrende styre for ledelsen? Hva kan forventes fra styrets side? Hva forventes fra daglig leder / den daglige ledelse sin side? Medarbeidersamtalen med daglig leder og vedkommende evaluering av samspllet. Styrets evaluering av samspiller med og “jobben” daglig leder / daglig ledelse leverer. Hvordan tilrettelegge for systematisk samspill og utvikling over tid?   Kursmateriell: Det inngår ikke skybaserte filmapper med materiell og hjelpemidler for øvrig i våre GRATIS medlemskurs, men vi viser til artikler, hjelpemidler, dokumentmaler mm på medlemsportalen under kurset slik at du kan benytte deg av det i ettertid.   NB!  GRATIS for alle medlemmer i Styreforeningen.no Pris for "ikke medlemmer" tilsvarer 12 måneders medlemskap i Styreforeningen.no, regnet fra og med kursdato, for deg som ikke fra tidligere var medlem i Styreforeningen.no   Som medlem får du da full tilgang til alle medlemsfordeler fra og med dagen etter kursdato: alle typer GRATIS kurs og webinarer / medlemspris på alle andre kurs dokumentmalregister, spørsmål og svar basene, artikkelseriene mm avklaringstime hvert halvår, medlemssupport pr telefon/epost anledning til å registrere din CV GRATIS i Styrerekruttering.no ... og alle de øvrige medlemsfordelene i Styreforeningen.no   [-]
Les mer
Nettkurs 18 måneder 4 890 kr
Matematikk 2P er et praktisk fag hvor du lærer om økonomi, geometri, potens- og sannsynlighetsberegning. [+]
Faget Matematikk 2P er et praktisk fag hvor du lærer om økonomi, geometri, potens- og sannsynlighetsberegning. Matematikk 2P er et av fagene du må ha for å få generell studiekompetanse. Du kan også velge faget for å forbedre karakteren din.  Innhold/temaer Hvor mye vil et lån koste deg i renter? Og hva er forventet avkastning på sparemidlene dine?Gjennom varierte leksjoner gjør vi et dypdykk i økonomien og utforsker hvordan vi ved hjelp av matematiske modeller kan vurdere og utforske lån, sparing, inflasjon og reallønn. Vi lærer også å løse ligningssystemer med flere ukjente og hvordan vi ved hjelp av statistiske metoder kan samle data, vurdere kvaliteten av dataene, og bruke dette til å utforske egenskapene til ulike prosesser. Kurset er delt opp i følgende temaer- Prosent- Statistikk- Likninger og ulikheter- Geometri- Økonomi Dette passer for deg som Skal studere på høyskole eller universitet og- trenger studiekompetanse og er 23 år eller eldre, se her for info om 23/5 regelen (6-fagspakken)- ønsker å forbedre karakterer fra videregående skole Gjennomføring NettstudierDu bestemmer hvor og når du vil lære. Her får du varierte leksjoner i form av tekster, video, quiz, podcast, veiledning og oppgaver. Du har alltid kontakt med din personlige lærer hos K2. Målet er å gjøre deg best mulig forberedt til eksamen. Din digitale læringsplattform Den nettbaserte læringsportalen til K2 er tilpasset både mobil, nettbrett og pc. Det gir deg enkelt tilgang til å studere faget på en engasjerende og spennende måte, uansett hvor du er. Her kan du prøve mattekurset (gratis) Eksamen Som deltaker ved K2 er du privatist og må ta eksamen i fagene for å få karakter. Det er en skriftlig eksamen i Matematikk 2P. Oppmeldingsfristene er normalt 15. september og 1. februar. Husk at betaling av eksamensavgiften skjer ved oppmelding. Veien videre Med generell studiekompetanse (23/5-regelen og de 6 fagene du kan ta hos oss) eller vitnemål fra studieforberedende program (4 fagene) kan du søke opptakt til høgskoler og universitet. Se praktisk info for frister og opptak til universitet og høyskole. Gratis veiledning Vi har veiledere med mange års erfaring som står klare til å hjelpe deg! Er du usikker på hva som skal til for å få studiekompetanse, ta gjerne kontakt med oss for gratis veiledning.  Ønsker du mer informasjon om kurset velg "Send meg info"-knappen under. Vil du chatte med oss, klikk på ikonet nederst i høyre hjørne. Lånekassestøtte Utdanningen er godkjent i lånekassen. Du søker direkte via lanekassen.no. Alt du må vite om lån og stipend fra Lånekassen som deltaker hos K2 utdanning Støtteordning Er du organisert i en fagforening, kan du i de fleste fagforeningene søke støtte til utdanning. Dersom du er organisert bør du sjekke med din fagforening om muligheter for støtte, frister og hvordan du søker. Forkunnskaper Du må ha fullført grunnskole eller tilsvarende opplæring. Minoritetsspråklige bør ha minimum B1-nivå i norsk muntlig og skriftlig. Dersom du har behov for å lære mere norsk før du starter på utdanning har vi norskkurs på forskjellig nivå (A1-B2). Språkkursene er digitale med personlig oppfølging fra lærer. Se alle norskkurs K2 tilbyr. Krav til utstyr Som deltaker hos K2 må du ha tilgang til pc i undervisningen og eksamen. I tillegg trenger du PC-versjonen av Office eller tilsvarende programmer. Online-versjonen som du får tilgang til som deltaker hos K2, kan ikke benyttes på eksamen da denne krever nettilgang. Se hva du har tilgang til av nettbaserte ressurser på eksamen. Praktisk info Du finner svar på ofte stilte spørsmål på nettsiden vår under praktisk info.   [-]
Les mer
Nettstudie 12 måneder 12 000 kr
A combined module that covers the key concepts of 5 ITIL Practices: Incident Management, Service Desk, Service Request Management, Monitoring and Event Management and Pro... [+]
Understand the purpose and key concepts of the Monitor, Support, and Fulfil practices, elucidating their importance in maintaining, supporting, and delivering IT services effectively.InteractiveOur eLearning:Self-pacedDevice-friendly12 hour contentMobile-optimised Exam:60 questionsMultiple Choice90 minutesClosed bookMinimum required score to pass: 65%  [-]
Les mer
Nettkurs 12 måneder 11 500 kr
Interaktivt, mobiloptimalisert E-læringskurs inkludert sertifiserings test [+]
Kurset introduserer PRINCE2®, verdens ledende prosjektledelsesmetode på et grunnleggende nivå. PRINCE2 7 er en oppdatering for å møte fremtidens behov, og for å gjenspeile de moderne realitetene ved å administrere velykkede prosjekter. Les mer om PRINCE2® her  Praktisk informasjon Kurset er tilgjengelig i 12 måneder Kurset er på engelsk. Sertifiserings voucher bestilles sammen med kurset. Tid for sertifiseringstest avtales som beskrevet i e-post med sertifiserings voucher. Sertifiseringstesten består av 60 spørsmål (multiple choice, du må ha minimun 60%rett for å bestå. Du har 60 minutter + 15 minutter ekstra hvis du ikke har engelsk som morsmål.  ITIL®/PRINCE2®/MSP®/MoP® are registered trademarks of AXELOS Limited, used under permission of AXELOS Limited. All rights reserved. [-]
Les mer
Nettkurs 12 måneder 12 500 kr
På dette kurset vil du få en dypere forståelse av PRINCE2 sine prosesser, temaer og teknikker samt hvordan disse kan tilpasses ulike prosjekters omgivelser og forutsetnin... [+]
Kurset forbereder deg til sertifiseringseksamen på Practitioner nivå. E-læringskurset inneholder 8 timer med undervisning. Les mer om PRINCE2® her  Praktisk informasjon Kurset er tilgjengelig i 6 måneder Kurset er på engelsk. Sertifiseringstesten varer i 150 min. Sertifiserings voucher bestilles sammen med kurset. Tid for sertifiseringstest avtales som beskrevet i e-post med sertifiserings voucher. Eksamen er på engelsk. Eksamensformen er casebasert med 70 tilknyttede multiple choice-spørsmål, og du består ved 60% korrekte svar. Deltakerne har 2 timer og 30 minutter til rådighet på eksamen.  Dette er en åpen bok eksamen    ITIL®/PRINCE2®/MSP®/MoP® are registered trademarks of AXELOS Limited, used under permission of AXELOS Limited. All rights reserved.     [-]
Les mer
1 dag 9 500 kr
19 Sep
14 Nov
AZ-1008: Administer Active Directory Domain Services [+]
AZ-1008: Administer Active Directory Domain Services [-]
Les mer
4 dager 5 500 kr
Komplett truckførerkurs T1-T5, med praksis på klasse T1, T2 og T4. Ingen skjulte kostnader! [+]
Komplett truckførerkurs tom. 10 tonn Målsettingen med opplæringen er å gi personer som skal bruke arbeidsutstyr nevnt i §10-3 i "Forskrift om utførelse av arbeid" en grunnleggende innføring i sikker bruk av arbeidsutstyr.  Sikkerhet for fører og andre: Å håndtere en truck krever både kunnskap og ferdigheter. Uten tilstrekkelig opplæring kan uerfarne førere forårsake ulykker som kan føre til alvorlige skader eller dødsfall. Sikkerhetskurset gir førere nødvendig innsikt i hvordan de trygt kan betjene trucker, redusere risiko for ulykker, og sikre en trygg arbeidsplass for alle.  Kursinnhold sertifisert opplæring Teorimodul 1 og 2: Gjeldene lover og forskrifter Sikkerhet Tructyper og tilleggsutstyr Truckens konstruksjon og virkemåte Daglig kontroll Stabilitet Godshåndtering Trafikk og sikkerhetsbestemmelser HMS Håndtering av farlig gods Praktisk bruk Avsluttes med skriftlige teoriprøver.   Praksismodul 3 og 4:  Sikkerhet Trucktyper og tilleggsutstyr Truckens konstruksjon og virkemåte Daglig kontroll Stabilitet Godshåndtering   Prisen inkluderer følgende: Kursmateriell Kompetansebevis for truckklassene T1, T2 og T4 Oppføring i sentralt register [-]
Les mer
Nettstudie 22 500 kr
Dette er utdanning for deg som ønsker å jobbe som ambulansearbeider innenfor helseforetak, kommuner, private organisasjoner eller bedrifter. [+]
Dette er utdanning for deg som ønsker å jobbe som ambulansearbeider innenfor helseforetak, kommuner, private organisasjoner eller bedrifter. Studiet er andre året i utdanningsløpet, og kvalifiserer deg til å søke om læreplass for å oppnå fagbrev. Vær oppmerksom på at det er mangel på læreplasser innen ambulansefag, så forhør deg i fylket ditt før du starter utdanningen. Som ambulansearbeider gir du omsorg til pasienter i vanskelige og til tider livstruende situasjoner. Arbeidsdagen handler om å observere pasienten og utføre ulike medisinske tiltak, under krevende arbeidsforhold. Mange ambulansearbeidere oppfatter jobben sin som svært meningsfylt. Studiet er delt inn i programfag og fellesfag. Trenger du kun programfagene velger du dette studiet. Trenger du også fellesfagene; se  Ambulansefag Vg2. Du må i tillegg få godkjent Yrkesfaglig fordypning (YFF).  Har du lang yrkespraksis, kan du kvalifisere som praksiskandidat - se Ambulansearbeiderfaget.   Obligatoriske emner Grunnleggende helsefag - AMB Vg2 Ambulansemedisin, AMB Vg2 Ambulanseoperative emner, AMB Vg2                         Nivå: Videregående skole       Anbefalte forkunnskaper: Helse- og sosialfag Vg1/grunnkurs.   Studietid: Du kan bruke inntil 12 måneder på å gjennomføre dette studiet. Dersom du ser at du trenger lenger tid på å fullføre kan du søke om forlengelse. Hvis du søker om forlengelse før studietiden har gått ut koster det 350 kroner pr. måned. Hvis du søker om forlengelse etter at den ordinære studietiden har gått ut koster det først 500 kroner i oppstartsgebyr og så 350 kroner pr. måned. Du kan utvide din studietid ved å sende en søknad om forlengelse pr. e-post til studietid@nki.no   Studiestart: NKI Nettstudier har studiestart hver dag, hele året. Når vi har registrert din bestilling, mottar du passord til Nettskolen - og du er i gang!     Eksamen: Privatisteksamen arrangeres normalt to ganger i året over hele landet, ved videregående skoler som har den studieretningen du tar utdanning på. Du må selv melde deg opp til eksamen via www.privatistweb.no eller ved Privatistkontoret i hjemfylket ditt. Frister for oppmelding varierer, men er vanligvis i januar for eksamen til sommeren og 5. til 15. september for eksamen til jul. Eksakt dato for oppmelding, eksamensdato og pris får du ved å kontakte Opplæringsetaten i hjemfylket ditt. All informasjon om eksamen.     Pris: Pris 22 500,-   Studiemateriell: Studiemateriell fåes kjøpt hos NKI Forlaget. Etter bestilling av nettstudiet får du en link til NKI Forlaget hvor du finner pensumlitteratur og tilbud om å kjøpe de bøkene du trenger.   Lånekasse: Godkjent for lån / stipend i lånekassen.   Finansiering: Du kan velge mellom kortbetaling, faktura på totalbeløpet, avdragsordning eller annen betaler. Dette velger du i bestillingen.   Tips til finansiering: Du kan få støtte fra arbeidsgiver, NAV, fagforeninger eller søke om stipender.   [-]
Les mer
3 dager 17 400 kr
Being responsible for operational safety or for maintenance functions places special competence requirements on those who hold these roles. Managing equipment and facilit... [+]
Being responsible for operational safety or for maintenance functions places special competence requirements on those who hold these roles. Managing equipment and facilities to maintain technical level is not sufficient. Today, it is required that the production and maintenance organizations manage to develop their work sets, methods and the production plant itself in order to create efficient plants.After completing the course, the participants will have increased knowledge to manage and develop operational safety and maintenance activities in accordance with today's more modern maintenance principles. Maintenance - terminology and standards In order to have clear and secure communication, it is important that everyone who works with maintenance and operational safety, both in the production and maintenance organization, speaks the same language. This can be ensured by working with terminology and the definitions described in standard NS-EN13306:2017 Asset Management Asset Management is a combined and structured way of working for the management of facility assets during their entire life cycle. It includes a large number of processes, areas of expertise, tools and information that must work together at all stages. Examples of this are investment planning, risk management, operation and maintenance, but also management, culture and decision-making processes. Since 2014, there is a standard, ISO 55000, for Asset Management. Maintenance costs In the section on maintenance costs, we review how maintenance affects the company's finances and the definitions of what maintenance costs are. We look at how these costs can be affected and how we can know what is a reasonable maintenance cost. LCC and LCP One important tool for securing/creating/making operationally reliable and total economic equipment (systems) is to integrate/adapt/incorporate the lifetime cost concept into the daily business. When it comes to purchasing, it is important to acquire the best financial alternatives, as it is of the utmost importance that all work with operational reliability aims to provide a low lifetime cost and a high lifetime profit. The concept is also incorporated into the construction- and sales work. From reactive to proactive maintenance Many companies have the ambition to move from reactive to proactive maintenance.We look at what is required and what activities are needed. Planning and preparation Good planning and good cooperation between production and maintenance are essential to create high efficiency in maintenance. Furthermore, those who are skilled at planning, will get an even utilization of resources and a good balance between internal and hired personnel. Preparation must be in place to make the work run smoothly and efficiently. The aim of preparation is to ensure that the right resources, materials and information are in place when the work starts. Maintenance development In order to develop maintenance, it is required that a number of development activities take place within the maintenance business. We present a model for developing maintenance in a sequence that increases the chances of success. Furthermore, we describe the content and significance of these "building blocks" that constitutes Idhammar's maintenance pyramid.An ever-recurring question is which tasks are most important to make maintenance function and develop. We look at how we choose the tasks that the internal maintenance organization will carry out and what expertise must be found in the organization itself. Furthermore, we consider how we can best work with strategic competence analysis and look at what such analysis might look like. Key performance indicator, KPI KPI can be a powerful support in maintenance development. We review the Maintenance KPI's in standard NS-EN15341:2019 + A1:2022 and discuss which indicators have the best impact in the development of operational reliability and maintenance. Informatjons systems for maintenance We look at "Best Practice", working with this within maintenance requires developing maintenance processes. All development of maintenance and operational safety is knowledge-driven. How do we gain knowledge about the condition of the equipment and the results of the activities we carry out? In the section on information systems for maintenance, we review the opportunities and challenges that a modern maintenance system provides. Maintenance development in practice We look at how, in practice, we start a journey of development to evolve maintenance. We go through developing a strategy and a policy for maintenance and how the maintenance task should be formulated. We provide examples of successful and less successful maintenance development programs. We look at what costs are connected to a journey of development and what benefits it can bring. IOT and digitalization What is IOT and digitization? How to use IOT, Artificial intelligence AI, VR and Argumented reality in a maintenance context. [-]
Les mer
Nettkurs 6 timer 549 kr
I dette kurset lærer du å bruke Adobe Premiere Pro på et profesjonelt nivå – og det kreves ingen forkunnskaper for å ta kurset. I begynnelsen av kurset lærer du å opprett... [+]
Bli en mester i videoredigering med Adobe Premiere Pro gjennom dette dyptgående kurset ledet av Espen Faugstad, en erfaren kursholder hos Utdannet.no. Dette kurset krever ingen forkunnskaper og tar deg med fra grunnleggende til avanserte teknikker i Premiere Pro. Det er ideelt for alle som ønsker å lære profesjonell videoredigering, enten for personlig bruk eller for å utvikle karrieren som klipper. Kurset dekker alt fra opprettelse av prosjekter, organisering av filer, redigering av video og lyd, til bruk av effekter, overganger, og fargekorrigering. Du vil også lære å opprette titler, teksting, og bruke animasjon for å gi dine videoer et profesjonelt uttrykk. Ved kursets slutt vil du ha opparbeidet deg all den kunnskapen som trengs for å jobbe som en profesjonell videoredigerer.   Innhold: Kapittel 1: Introduksjon Kapittel 2: Prosjekter Kapittel 3: Importere filer Kapittel 4: Redigere video Kapittel 5: Teknikker Kapittel 6: Redigere lyd Kapittel 7: Effekter og overganger Kapittel 8: Titler, grafikk og teksting Kapittel 9: Animere Kapittel 10: Fargekorrigere Kapittel 11: Eksportere Kapittel 12: Avslutning   Varighet: 6 timer og 5 minutter   Om Utdannet.no: Utdannet.no tilbyr noen av landets beste digitale nettkurs. Tjenesten fungerer på samme måte som strømmetjenester for musikk eller TV-serier. Våre kunder betaler en fast månedspris og får tilgang til alle kursene som er produsert så langt. Plattformen har hatt en god vekst de siste årene og kan skilte med 30.000 registrerte brukere og 1,5 millioner videoavspillinger. Vårt mål er å gjøre kompetanseutvikling moro, spennende og tilgjengelig for alle – og med oss har vi Innovasjon Norge og Forskningsrådet. [-]
Les mer
Oslo 4 dager 23 900 kr
30 Sep
30 Sep
16 Dec
Vue.js, Vuex & Router Course [+]
Vue.js, Vuex & Router Course [-]
Les mer
5 900 kr
Kurs i gjennomføring av oppsigelse og avskjed på en forsvarlig og riktig måte. Feil i opphør av arbeidsforhold kan fort bli dyrt for arbeidsgiver! [+]
Kurs i gjennomføring av oppsigelse og avskjed på en forsvarlig og riktig måte.Feil i opphør av arbeidsforhold kan fort bli dyrt for arbeidsgiver! Mange virksomheter må hvert år betale erstatning til medarbeidere fordi avslutningen av arbeidsforholdet ikke ble håndtert riktig. De fleste virksomheter opplever å måtte si opp en arbeidstaker en eller annen gang pga forhold hos den enkelte. Som eksempel kan nevnes: Manglende resultater fra medarbeideren, fravær, samarbeidsproblemer eller rusmisbruk. Uansett årsak må arbeidsgiver gjennomføre en ryddig og korrekt prosess som sikrer begge parter en god avslutning av arbeidsforholdet. Som leder kan det oppleves vanskelig, - både mellommenneskelig og arbeidsrettslig. Den største utfordringen finner vi ofte der lederen ikke tar tak i utfordringen og stadig utsetter den "vanskelige" samtalen. Utbytte Kurset vil sette deg i stand til å gjennomføre oppsigelse og avskjed av arbeidstaker på en forsvarligmåte uten unødige kostnader og støy. Dette er viktig for den ansatte, deg som leder, arbeidsmiljøet og omdømme. Overblikk over kurset Arbeidsgivers plikter gjennom hele ansattreisen: ved rekruttering og mottak av nyansatte, opplæring og oppfølging samt oppsigelse Arbeidsgivers styringsrett: Omplassering, advarsel og suspensjon Ulike årsaker til oppsigelse – arbeidstakers forhold: Sykdom, alder, samarbeidsproblemer, manglende resultat, oa Grunnlaget for avskjed Betydningen av ulike ansettelsesforhold, som for eksempel fast ansatt, prøvetidsansatt, vikariat, engasjement Hvordan gjennomføre en god prosess: Formkrav, dokumentasjon, drøftelsesmøte og begrunnelse, skriftlighet.  Hvordan gjennomføre den "vanskelige samtalen" Forhandlinger og prosessuelle forhold Kursholder Advokat Ingrid Schønning, Virke og HR-ansvarlig Helen von Quillfeldt, Virke Kursform Kurset gjennomføres som en kombinasjon av forelesning, diskusjoner, gruppearbeid og erfaringsdeling. Målgruppe Ledere og personer med personalansvar.   Omtale - Praktisk og konkret kurs med stor nytteverdi- Svært nyttig kurs som tok for seg et bredt spekter med situasjoner som kan oppstå i aarbeidet. Hadde høye forventninger til kurset - som ble innfridd til det fulle.- Mye om nedbemanning.- Veldig godt fornøyd med kurset. God innføring i lover og regler, Spennende og viktig tema.- Veldig godt og matnyttig kurs. Det ble presentert enkelt og forståelig. Meget fornøyd med dagen. [-]
Les mer
Oslo 1 dag 2 900 kr
20 Aug
01 Sep
15 Sep
Varme arbeider kurset er tilpasset kravene fra forsikringsbransjen, og gjennomføres av godkjente instruktører. Vi avholder slokke øvelse på kurset! [+]
Vårt varme arbeider kurs er tilpasset kravene fra forsikringsbransjen og ledes av godkjente instruktører med lang arbeidserfaring og høy kompetanse innen fagfeltet brann og verme arbeider. Vi utformer varme arbeider kurset etter dine behov og arbeidsoppgaver slik at det skal være relevant for din virksomhet. Hva ønsker vi å oppnå med vårt varme arbeider kurs?Etter å ha deltatt på varme arbeider kurset skal du ha kunnskaper og nødvendig risikoforståelse for å utføre varme arbeider på en ansvarlig måte som tar hensyn til helse miljø og sikkerhet i henhold til gjeldende regelverk. Hvem passer kurset for?Kurset egner seg for personell som i sitt daglige virke benytter eller vil komme til å benytte varmt verktøy. Innhold varme arbeider kurs: Varme arbeider og sertifikatplikt Brannteori Slokketeori Ansvar i forbindelse med varme arbeider Farer ved varme arbeid Utøvelse av varme arbeid Konsekvenser Slukkeøvelse   Varme arbeider sertifikat fra Norsk brannvernforening blir utestedet etter endt bestått kurs. Deltakere får varme arbeider bok fra EH Produkter til odel og eie [-]
Les mer