Nullstill
Filter
Ferdig

-

Mer enn 100 treff
 

3 dager 1 500 kr
PowerPoint 2010 er et presentasjonsprogram som brukes når vi skal vise fram data – enten det er tekst, bilder, tall eller tegninger. [+]
PowerPoint 2010 er et presentasjonsprogram som brukes når vi skal vise fram data – enten det er tekst, bilder, tall eller tegninger. Programmet kan brukes til å lage lysark som skrives ut, eller vi kan vise presentasjonen ved hjelp av PC + videokanon. På kurset vil grunnleggende funksjoner vektlegges, men vi vil og se på hvordan en bygger opp og setter sammen en presentasjon. Forkunnskaper: Du må ha kunnskaper tilsvarende PC-begynnerkurs. Brukere av Powerpoint 2007 kan og følge dette kurset. [-]
Les mer
Nettkurs 10 000 kr
Nettkurs uten samlinger med nettforelesninger [+]
Salg og reiseliv vg2Nettkurs uten samlinger med nettforelesningerVg2 salg og reiseliv handler om å utvikle kommersiell forståelse gjennom markedsføring, samhandling, lønnsomhetsanalyse og organisasjonsutvikling. Gjennom utforsking av arbeidsformer og teknologi skal elevene bygge og holde ved like profesjonelle relasjoner og utvikle yrkesidentitet. Programfagene handler videre om å tilpasse og skape salgs-, reiselivs- og serviceopplevelser til ulike målgrupper og markeder. Dette handler om å utnytte lokale, nasjonale og internasjonale ressurser bærekraftig for å skape merverdi i samfunnet. Alle fag skal bidra til å realisere verdigrunnlaget for opplæringa. Vg2 salg og reiseliv skal bidra til at elevene møter kunder og gjester med respekt for identitet og kulturelt mangfold. Programfagene skal også bidra til skaperglede og innovasjon gjennom utforsking av muligheter, målgrupper og markeder. Videre skal programfagene være med på å utvikle kunnskap om etiske utfordringer innenfor salg og reiseliv. Felles programfag: forretningsdrift • innovasjon og markedsføring • kultur og kommunikasjon Start: Når du selv ønskerVarighet: En innlevering for hvert fag – i alt 3Pris: Felles programfag: kr. 10.000,- ekskl lærebøker og eksamensavgift(Kan deles i 4 avdrag med kr. 200,- i avdragsgebyr pr. avdrag.) Tidsplan• Kurset kan tas etter egen tidsplan med innlevering av mapper til retting.• Du velger selv når du vil starte opp med kurset og du velger selv hvor lang tid du vil bruke. Innleveringer• En innlevering for hvert fag – i alt 3.• Kurset er i tråd med læreplanens kompetansemål. LånekasseKurset er godkjent i Lånekassen. Yrker som bygger på vg2 salg, service og sikkerhet:• Reiselivsmedarbeider • SalgsmedarbeiderEksamensform • Privatisteksamen etter gjeldende regler. Prosjekt til fordypning• Forskrift for prosjekt til fordypning gjelder. [-]
Les mer
Nettkurs 100 timer 23 900 kr
24 Apr
Har du relevant arbeidserfaring og ønsker å få dokumentert hva du kan? Teorikurs til fagbrev er første steg på veien for å dokumentere din kompetanse. AOF Norge tilbyr [+]
Har du relevant arbeidserfaring og ønsker å få dokumentert hva du kan? Teorikurs til fagbrev er første steg på veien for å dokumentere din kompetanse. AOF Norge tilbyr fagbrevkurs som gir deg den nødvendige teoretiske kunnskapen innenfor ditt fagfelt.Med et fagbrev vil du bli mer ettertraktet på arbeidsmarkedet. Det gir også et kvalitetsstempel på din kompetanse som stadig flere arbeidsgivere krever. [-]
Les mer
Sentrum 16 timer 25 000 kr
Kontinuerlig kompetanseutvikling og nettverksbygging på en fortrolig arena [+]
Nettverksgrupper Bærekraft - Kontinuerlig kompetanseutvikling og nettverksbygging på en fortrolig arena   Vi har gjennom en rekke år fasilitert fortrolige styrenettverksgrupper som en arena for praktisk læring og nettverksbygging innen styrearbeid. Mange av deltagerne her samt de som har deltatt på våre bærekraftskurs har etterlyst en lignende arena for bærekraft og samfunnsansvar.   Hensikt med deltakelse i nettverksgrupper KONTINUERLIG UTVIKLINGVed å delta vil deltakerne:1. Lære av hverandres erfaringer og få påfyll fra eksterne2. Presentere egne problemstillinger for diskusjon3. Diskutere aktuelle tema av felles interesse   FORTROLIG ARENATemaene som diskuteres er praktiske problemstillinger hos deltakerne, og kan være av fortrolig art. Dermed forutsettes fortrolighet, som sikres gjennom signering av deltakeravtale med klausul om konfidensialitet.   MANGFOLD AV KOMPETANSE BLANT DELTAKERNEBest utbytte oppnås ved mangfold blant deltakerne, som eiere, styreledere/-medlemmer, daglig ledere, revisorer og advokater, samt andre med aktiv relasjon til bærekraft og samfunnsansvar.   NETTVERKSBYGGINGDeltakelse i Styreforeningens nettverksgrupper i bærekraft bidrar til å utvide deltakernes profesjonelle nettverk, og man møter likesinnede for erfaringsutveksling og faglig sparring også utenfor nettverksmøtene.   Erfarne prosessveiledereKompetanseutvikling og nettverksbygging styrkes av erfarne prosessveiledere som selv har bred erfaring fra fagområdet fra et forretningsperspektiv. I Styreforeningens nettverksgrupper for bærekraft møter du enten Margrethe Snekkerbakken, Ole Sverre Spigseth eller Ingvild Myhre. Alle med lang erfaring fra bærekraftsområdet både som konsulenter og toppledere, så vel som fra styrerommet. I tillegg til kompetanseutbytte ved læring av hverandre i gruppene, vil prosessveileder planlegge møtene rundt viktige tema som springer ut fra ønsker fra deltakerne, fra forskningsverden, eller fra regulatoriske myndigheter, som vil være viktige for norske virksomheter fremover.   Opplegg og vilkår for deltakere Møtestruktur Møtestrukturen gjennom året består av:1. Formøte for nye deltakere2. Ordinære møter; - ett møte per kvartal3. Fellesmøte for alle deltakerne i alle nettverksgruppene   Det er normalt lagt opp til 4 ordinære møter á 4 timer per år, etter arbeidstid kl. 17 – 21, med bevertning ved møtets start. Om enkelte grupper ønsker visse tilpasninger av møtetiden, så er vi fleksible på det. Møtene er av typen «workshops» hvor agendaene settes av nettverksgruppen sammen med fasilitator. Normalt vil det være 2 – 4 bærekraftsrelaterte tema per møte. Innledninger gis delvis av deltakerne selv og delvis av prosessveileder, men kan også gis av spesielt inviterte.   Bindingstid for deltakereEn bindes for et år om gangen, men vår erfaring fra andre nettverksgrupper viser at de fleste medlemmene deltar i flere år.Før starten av hvert år gis en skriftlig beskjed i god tid innne fristen om at en kan melde seg av.   Eksempler på temaerTemaene er av praktisk interesse, og hovedsakelig dreier seg om temaer/problemstillinger som deltakerne har erfaringer med eller er midt oppe i. Men det er også aktuelle temaer fra forskningsverden, eller fra regulatoriske myndigheter, som vil være viktige for norske virksomheter fremover og som deltagerne vil ha stor nytte av i sine egen verv. Som eksempler på tema kan nevnes: Status regulatoriske krav i dag og fremover Taksonomien - relevans for egen bedrift Bærekraftsledelse – en av mange roller som leder Bærekraft – styrets ansvar Bærekraft og lønnsomhet – fra plikt til butikk Bærekraftig innovasjon og forretningsutvikling - mulighetsrommet Risiko i et bærekraftsperspektiv – lederrollen og styrets rolle Sirkulærøkonomi – krav og muligheter Sosial bærekraft – mer enn åpenhetsloven Klimaregnskapet – og andre regnskapSertifiseringer – hva passer for oss Rapportering – hva kjennetegner standardene og hvilke skal man velge Rapportering – digitale verktøy   FortrolighetAlle deltakere i nettverksgruppene signerer en deltakeravtale, med bl.a. en paragraf om konfidensialitet, med følgende tekst:"All fortrolig eller konfidensiell informasjon som Partene får delaktighet igjennom møtene i gruppen, skal holdes konfidensiell overfor 3dje part. Dette gjelder så lenge informasjonen ikke er allment kjent eller allment tilgjengelig på annen måte."   Hvem er de andre deltakerne i en gruppe?Ved tilbud om deltakelse i en nettverksgruppe får kandidaten vite hvem de andre deltakerne i gruppen er. Dette er viktig for å kunne vurdere om det er en gruppe-sammensetning som synes attraktiv.Det skal også nevnes at ved tilbud om deltakelse gjøres en vurdering om det kunne bli en interessekonflikt i gruppen, f.eks. konkurrenter, eller kunde/leverandør-forhold. Slike interessekonflikter skal unngås i gruppene, da det ville hemme åpenhet om problemstillingene som diskuteres.   Medlemskap i StyreforeningenStyreforeningen tilbyr medlemskap som innbefatter en rekke fordeler, se Styreforeningens nettsider. Som ny deltaker i en nettverksgruppe i regi av Styreforeningen, vil du (dersom du ikke er medlem i Styreforeningen fra før) automatisk få gratis prøvemedlemskap i Styreforeningen for 6 måneder fra påmelding. Etter utløpet av prøveperioden vil deltaker få tilsendt faktura/tilbud om videre medlemskap i Styreforeningen iht. den til enhver tid gjeldende prisen for medlemskapet. Imidlertid vil da dette gjøre at deltakeravgiften for fortsatt deltakelse i styrenettverksgruppen får en rabatt iht. gjeldende rabatter for medlemsfordeler. Hvis en ikke ønsker å fortsette medlemskapet i Styreforeningen, kan en enkelt avslutte dette med umiddelbar virkning.”   [-]
Les mer
Nettkurs 12 måneder 9 000 kr
ITIL® 4 Specialist: Drive Stakeholder Value dekker alle typer engasjement og interaksjon mellom en tjenesteleverandør og deres kunder, brukere, leverandører og partnere. [+]
Kurset fokuserer på konvertering av etterspørsel til verdi via IT-relaterte tjenester. Modulen dekker sentrale emner som SLA-design, styring av flere leverandører, kommunikasjon, relasjonsstyring, CX- og UX-design, kartlegging av kunder og mer. E-læringskurset inneholder 18 timer med undervisning, og er delt inn i 8 moduler. Les mer om ITIL® 4 på  AXELOS sine websider. Du vil motta en e-post med tilgang til e-læringen, sertifiseringsvoucher og digital bok fra Peoplecert. Du avtaler tid for sertifiseringen som beskrevet i e-posten fra Peoplecert. [-]
Les mer
Nettkurs 7 timer 3 500 kr
31 Oct
Har du lyst til å lære mer om hva bærekraft er og hva det betyr for deg?Dette kurset gir deg en god innføring i hva FNs bærekraftsmål innebærer, og hvordan vi k [+]
Har du lyst til å lære mer om hva bærekraft er og hva det betyr for deg?Dette kurset gir deg en god innføring i hva FNs bærekraftsmål innebærer, og hvordan vi kan forholde oss til disse i hverdagen, både privat og på jobb. En av de viktigste aktivitetene vi kan gjøre er å øke kompetansen om bærekraftsarbeid.Kurset tar opp og forklarer begreper som er blitt en naturlig del av nyhetsbilde, som f.eks. sirkulærøkonomi, resirkulering, delingsøkonomi og klimakvoter. Hvordan kan vi lære mer om mulighetene som ligger i bærekraftsarbeidet og hva vil det si å ta bevisste valg? [-]
Les mer
Nettkurs 10 000 kr
Nettkurs uten samlinger med nettforelesninger [+]
Service og samferdsel vg1Nettkurs uten samlinger med nettforelesninger Vg1 salg, service og reiseliv handler om drift og service i bedrifter. Programfagene skal hjelpe elevene til å forstå betydningen av service- og vertskapsrollen, og gi en innføring i administrative og økonomiske oppgaver. Videre handler programfagene om å utvikle produkt og tjenester som dekker behov kundene og samfunnet har. Progamfagene skal forberede elevene til et arbeidsliv som krever at servicemedarbeideren tar etiske og bærekraftige valg og som sikrer trygghet innenfor bedriften. Alle fag skal medvirke til å realisere verdigrunnlaget for opplæringen. Vg1 salg, service og reiseliv skal gjennom kritisk tenking gi elevene økt innsikt i etiske, sosiale, kulturelle, økonomiske og miljømessige forhold knytte til servicenæringen. Programfagene skal også stimulere til nytenking og kreativitet innen næringen. Gjennom kunnskap om samspill og kommunikasjon skal programfagene bygge et grunnlag for håndtering av uenighet og konflikter. Vg1 salg, service og reiseliv skal medvirke til å gi kunnskap om hvordan partene i arbeidslivet samarbeider for å utvikle et bedre arbeidsliv. Utdanning for deg som liker å jobbe i et serviceyrke. Felles programfag: forretningsdrift • marknadsføring og innovasjon • kultur og samhandling Start: Når du selv ønskerVarighet: En innlevering for hvert fag – i alt 3Pris: Felles programfag: kr. 10.000,- ekskl lærebøker og eksamensavgift(Kan deles i 4 avdrag med kr. 200,- i avdragsgebyr pr. avdrag.) Tidsplan• Kurset kan tas etter egen tidsplan med innlevering av mapper til retting.• Du velger selv når du vil starte opp med kurset og du velger selv hvor lang tid du vil bruke. Innleveringer• En innlevering for hvert fag – i alt 3.• Kurset er i tråd med læreplanens kompetansemål. LånekasseKurset er godkjent i Lånekassen. MålgruppeKurset passer for alle som ønsker å kvalifisere seg til et yrke innen salg, service og sikkerhet.Service og samferdsel vg1 er første året i utdanningen. Etter bestått Vg1, kan man fortsette på vg2:• Salg og reiseliv vg2• Service, sikkerhet og administrasjon vg2 - NB dette tilbyr vi som nettkurs. Aktuelle yrker• Reiselivsmedarbeider• Salgsmedarbeider • Service- og administrasjonsmedarbeider • Vekter Eksamensform• Privatisteksamen etter gjeldende regler. Prosjekt til fordypning• Forskrift for prosjekt til fordypning gjelder. [-]
Les mer
Lørenskog 4 dager 27 500 kr
10 Feb
Du lærer metoder og beste praksis for å få en organisasjon til å jobbe mot felles mål, oppnå operasjonell kontroll og kontinuerlig forbedring. [+]
Forbedringsledelse kurs Du lærer metoder og beste praksis for å få en organisasjon til å jobbe mot felles mål, ha operasjonell kontroll og kontinuerlig forbedre seg. Kurset er 4 dager klasseromskurs. Læringsmål: Metoder og beste praksis for å jobbe mot felles mål. Fasilitere prosjektutvelgelse i tråd med bedriftens strategi. Etablere strukturer som hjelper deg å oppnå operasjonell kontroll og kontinuerlig forbedring. Bryte ned overordnede mål til operasjonelle mål og kontinuerlig forbedre seg. Styrke dine lederegenskaper for å være en pådriver i bedriftens forbedringsarbeid. Utvikle ferdigheter for å lykkes med endring.   Målgruppe: Kurset passer for deg som leder forbedringsprogram, har operasjonelt ansvar eller kvalitetsansvar, og andre som er opptatt av samhandling og å ivareta helheten i forbedringsarbeid.   Kursinnhold: Kurset følger DMAIC strukturen (Define, Measure, Analyze, Improve & Control) som sikrer at løsninger er varige og rettet mot årsakene til at vi ikke er der vi ønsker. Define: Forstå og definere kunde- og interessentbehov (Voice of the Customer, VOC). Definere måleparametere og KPI-er som reflekterer forretningsmål. Bryte ned KPI-er til operasjonelle mål. Measure: Innhente data om nå-situasjonen for KPI'er og operasjonelle mål. Prosesskartlegging og Process Walk / Go to Gemba for å forstå nå-situasjon. Analyze: Visualisere årsakssammenhenger med Fiskebeinsdiagram eller prosesskart. Prioritere de viktigste årsakene / forbedringsområdene. Improve: Innføre strukturer som sikrer gjennomføring av strategiske mål. Etablere prosesser som leverer på krav fra kunder og interessenter. Utvikle visuelle ledelsesverktøy som tavlemøter og dashboards for kontinuerlig forbedring. Optimalisere arbeidsplassorganisering ved hjelp av 5S-metodikken. Innføring av forebyggende vedlikehold og OEE for å maksimere varighet og effektivitet på maskiner og utstyr. Sikre kunnskap om hva som påvirker prosesser og delprosessers ytelse. Innføre Lederens standard arbeid for å sikre konsistens i ledelsesprosesser. Control: Kontinuerlig overvåking og justering av prosesser ved hjelp av KPI-er og visuelle ledelsesverktøy. Sikre at forbedringer blir opprettholdt og bygget videre på gjennom regelmessig evaluering og revisjon.   Kursholder: Kursholder Sissel Pedersen Lundeby er IASSC (International association for Six Sigma certification) akkreditert kursholder (eneste i Norge per august 2019): "This accreditation publically reflects that you have met the standards established by IASSC such that those who participate in a training program led by you can expect to receive an acceptable level of knowledge transfer consistent with the Lean Six Sigma belt Bodies of Knowledge as established by IASSC."  Sissel er utdannet sivilingeniør i kjemiteknikk fra NTNU, og har mer enn 20 års erfaring innen produksjon og miljøteknologi. Hennes Lean Six Sigma opplæring startet i 2002, hos et amerikansk firma, hvor hun ble Black Belt sertifisert i 2004. I 2017 ble hun også Black Belt sertifisert gjennom IASSC. Sissel har svært god erfaring med å bruke Lean Six Sigma til forbedringer, og fokuserer på å skape målbare resultater. Kursene bruker praktiske, gjenkjennelige eksempler, og formidler Lean Six Sigma på en enkel, forståelig måte.       Tilbakemeldinger: "Inspirerende, faglig dyktig, folkeliggjør et teoretisk fagområde" Espen Fjeld, Kommersiell direktør hos Berendsen "Faglig meget dyktig og klar fremføring. Morsom og skaper tillit" Jon Sørensen, Produksjonsleder hos Berendsen "10/10 flink til å nå alle" Erlend Stene, Salgsleder hos Berendsen "Tydelig og bra presentert. God til å kontrollspørre og lytte (sjekke forståelse)" Morten Bodding, Produksjonsleder hos Berendsen "Utgjorde en forskjell, engasjert og dyktig" Kursdeltager fra EWOS "Du er inspirerende, positiv og dyktig i faget" Kursdeltager fra EWOS "Jeg var veldig imponert over Sissels Lean Six Sigma kunnskap. Hun gjør det enkelt å identifisere forbedringer og skape resultater" Daryl Powell, Lean Manager, Kongsberg Maritime Subsea   Kursbevis og sertifisering: Kursbevis: For å få kursbevis må du ha deltatt p&aring minst 3 av 4 kursdager. Sertifisering: For å bli sertifisert kreves deltakelse i tråd med kravene til kursbevis, samt godkjent gjennomføring av en av løsningene beskrvet under "Improve" (se kurstema). Gjennomføringen ansees som godkjent dersom Lean Tech har godkjent tilnærming, verktøybruk og dokumentasjon. [-]
Les mer
Virtuelt eller personlig Hele landet Bærum 3 dager 12 480 kr
08 Oct
02 Dec
Kurset er for deg som skal konstruere elektroinstallasjonstegninger i Revit MEP. [+]
  Fleksible kurs for fremtidenNy kunnskap skal gi umiddelbar effekt, og samtidig være holdbar og bærekraftig på lang sikt. NTI AS har 30 års erfaring innen kurs og kompetanseheving, og utdanner årlig rundt 10.000 personer i Nord Europa innen CAD, BIM, industri, design og konstruksjon.     Revit MEP MagiCAD El Basis I   Her er et utvalg av temaene du vil lære på kurset: Introduksjon til BIM Link av Revit-modeller Koordinering av modeller Utarbeidelse av EL-installasjoner Snitt og detaljer Skjemaer og uttrekk til utprint   Dette er et populært kurs, meld deg på nå!   Tilpassete kurs for bedrifterVi vil at kundene våre skal være best på det de gjør - hele tiden.  Derfor tenker vi langsiktig om kompetanseutvikling og ser regelmessig kunnskapsløft som en naturlig del av en virksomhet. Vårt kurskonsept bygger på et moderne sett av ulike læringsmiljøer, som gjør det enkelt å finne riktig løsning uansett behov. Ta kontakt med oss på telefon 483 12 300, epost: salg@nticad.no eller les mer på www.nticad.no [-]
Les mer
Virtuelt klasserom 3 timer 6 450 kr
29 Oct
I dette kurset presenterer vi innsikt og metodikk for å forstå seg selv og andre i samspillet mellom kollegaer i ledergruppen. [+]
Relasjonell ledelse - Samspillet med kollegaer i ledergruppen og styret   Har du opplevd å irritere deg over en kollega uten å forstå hvorfor? Har du opplevd at ditt glødende engasjement i en sak har blitt misforstått fordi dine kollegaer har tolket ditt kroppsspråk og tonefall som aggresjon? Våre relasjoner til kollegaer påvirker vår arbeidshverdag, våre jobbutførelse og resultater. Vi blir den vi er i våre møter med andre mennesker. I dette kurset presenterer vi innsikt og metodikk for å forstå seg selv og andre i samspillet mellom kollegaer i ledergruppen. Målgruppe: Kurset passer for: Daglige ledere og ledere som ønsker å utvikle sin ledergruppe. Styreledere og styremedlemmer som ønsker å utvikle relasjonene mellom styrets medlemmer og til daglig leder   Læringsutbytte: Kurset gir deg kunnskap om hva relasjonell kompetanse er, og hvorfor det er viktig for deg som leder. Kurset gir deg hjelp til å forstå deg selv i møte med andre mennesker. Vi presenterer metodikk du raskt kan bruke i å utvikle din lederatferd og samhandlingen i din ledergruppe eller ditt styre.   Kursinnhold: Relasjonell kompetanse – hva er det, og hvorfor er det viktig?  Personlig kompetanse – å kjenne, forstå og regulere seg selv Sosial kompetanse – å forstå andre, bygge og vedlikeholde gode relasjoner og reparere relasjoner Kommunikasjon – lytte- og samtaleferdigheter   Kursdeltakelse: Du kan velge å ta kurset som 3 timers nettkurs, dagskurs i Oslo eller som bedriftsintern workshop der din ledergruppe får vår bistand med utvikling av relasjonelle ferdigheter i ledergruppen.   [-]
Les mer
Nettkurs 80 timer 23 900 kr
06 Nov
Har du relevant arbeidserfaring og ønsker å få dokumentert hva du kan? Teorikurs til fagbrev er første steg på veien for å dokumentere din kompetanse. AOF Norge tilbyr [+]
Har du relevant arbeidserfaring og ønsker å få dokumentert hva du kan? Teorikurs til fagbrev er første steg på veien for å dokumentere din kompetanse. AOF Norge tilbyr fagbrevkurs som gir deg den nødvendige teoretiske kunnskapen innenfor ditt fagfelt.Med et fagbrev vil du bli mer ettertraktet på arbeidsmarkedet. Det gir også et kvalitetsstempel på din kompetanse som stadig flere arbeidsgivere krever. [-]
Les mer
100 timer 23 900 kr
22 Oct
Har du relevant erfaring fra praksis og ønsker å få dokumentert hva du kan? Det er aldri for sent å få papirer på kompetansen din. Teori til fagprøven er første st [+]
Har du relevant erfaring fra praksis og ønsker å få dokumentert hva du kan? Det er aldri for sent å få papirer på kompetansen din. Teori til fagprøven er første steg på veien.Ved industriell matproduksjon stilles det krav om bred kompetanse innen råvarebehandling, IKT, datateknologi og forskjellige produksjonsprosesser. Du må kunne ta ansvar, arbeide planmessig, hygienisk, effektivt, både selvstendig og i samarbeid med andre. Du bør også være innovativ, ha sans for salg og økonomi og kunne yte service overfor kunder. [-]
Les mer
Oslo Bergen Og 1 annet sted 2 dager 16 900 kr
14 Nov
05 Dec
Modern Application Architecture [+]
Modern Application Architecture [-]
Les mer
Nettkurs 12 måneder 9 000 kr
På dette kurset vil du få en dypere forståelse av PRINCE2 sine prosesser, temaer og teknikker samt hvordan disse kan tilpasses ulike prosjekters omgivelser og forutsetnin... [+]
Kurset forbereder deg til sertifiseringseksamen på Practitioner nivå. E-læringskurset inneholder 8 timer med undervisning. Les mer om PRINCE2® her  Praktisk informasjon Kurset er tilgjengelig i 6 måneder Kurset er på engelsk. Sertifiseringstesten varer i 150 min. Sertifiserings voucher bestilles sammen med kurset. Tid for sertifiseringstest avtales som beskrevet i e-post med sertifiserings voucher. Eksamen er på engelsk. Eksamensformen er casebasert med 70 tilknyttede multiple choice-spørsmål, og du består ved 60% korrekte svar. Deltakerne har 2 timer og 30 minutter til rådighet på eksamen.  Dette er en åpen bok eksamen    ITIL®/PRINCE2®/MSP®/MoP® are registered trademarks of AXELOS Limited, used under permission of AXELOS Limited. All rights reserved.     [-]
Les mer
Nettkurs 40 minutter 5 600 kr
MoV® er et rammeverk og en beste praksis med fokus på verdiskapning og gevinstrealisering. Rammeverket inneholder et sett med prinsipper, prosesser og teknikker som gjør ... [+]
Du vil få tilsendt en «Core guidance» bok og sertifiserings-voucher i en e-post fra Peoplecert. Denne vil være gyldig i ett år. Tid for sertifiseringstest avtales som beskrevet i e-post med voucher. Eksamen overvåkes av en web-basert eksamensvakt.   Eksamen er på engelsk. Eksamensformen er multiple choice 50 spørsmål skal besvares, og du består ved 50% korrekte svar (dvs 25 av 50 spørsmål). Deltakerne har 40 minutter til rådighet på eksamen.  Ingen hjelpemidler er tillatt.     [-]
Les mer