Salg
Du har valgt: Kundeservice - Kundebehandling
Nullstill
Filter
Ferdig

-

12 treff i Kundeservice - Kundebehandling
 

Bedriftsintern 1 dag 9 500 kr
Frotlinjen er den viktigste gruppen i en bedrift. Det er de som tar telefonen, er i resepsjonen eller sender ut info og reklame. Disse gir umiddelbart et intrykk av bedri... [+]
Frontservice - er også et kurs i personlig utviklingDette legger vekt på de mellommenneskelige forhold.Vi vet at den menneskelige ressurs er bedriftens aller viktigste. For servicebedrifter spesielt er det viktig at alle medarbeiderne til en hver tid er motiverte og ansvarsbevisste, for at de sammen skal nå de servicemål som er satt. Alle bedrifter har samme mulighet til teknologi - det som skiller den meget gode fra de mindre gode er det første inntrykket man får – God dag du snakker med Maja..... Temaer som blir gjennomgått ServiceDet blir ofte satt høye servicemål for bedriften. Dette er et omfattende emne som alle medarbeiderne bør være godt kjent med. Her ønsker vi å vinkle det til det personlige ansvaret.  Du som servicemenneske  Hvilke personlige egenskaper er viktige? Klagebehandling og konfliktløsning  Hvordan finne løsninger til det beste for alle?Moral og etikk  Hvilke moralske og etiske regler gjelder? Stress og stressmestering   Hvilke virkninger har stress? Mellommenneskelig kommunikasjon Hva skjer i kommunikasjonsprosessen  og hvilke teknikker vi kan bruke for å bedre kommunikasjonen til kundene og våre kolleger.Hva er kommunikasjon ?Hvordan kommuniserer jeg ?Samtaleteknikk   Lytteteknikk  Holdninger er de bevisste og ubevisste meninger som påvirker de roller vi spiller til daglig.   Hvor kommer de fra ?     Hvordan påvirker dette vårt forhold til: Jobben ? Kollegaer ? Kundene ? Meg selv ?   OpplæringsmålKjenne seg selv bedre for å kunne utføre den daglige jobben profesjonelt. Bedre sitt forhold til kunder og kollegaer ved hjelp av større innsikt i og forståelse av den menneskelige natur. GjennomføringDette er et kursopplegg som egner seg best med en stor grad av egen aktivitet for den enkelte deltager.  Kurset er mentalt krevende, og egen aktiviteten er derfor nødvendig for "å holde på " alle deltagerne til enhver tid.  Det blir lagt opp til en god del gruppearbeid rundt de berørte emnene. [-]
Les mer
Oslo Tromsø 5 timer 1 900 kr
Kurset passer for alle som har lyst til å lære det grunnleggende om å smake på vin eller for de som kan litt, men ønsker å friske opp sine kunnskaper. [+]
Kursholder: Katarina Lalander Hamnes  Bra lederskap, varmt vertskap og inspirerende personale vil hjelpe deg til økt lønnsomhet i din virksomhet  Det å skape gode gjesteopplevelser, enten det er i restauranten, kantinen eller i kiosken er viktige suksesskriterier i en konkuranseutsatt bransje. Kurset med Katarina gir deg de beste foutsetninger til å oppnå akkurat det. Katarina vil på kurset snakke om hvordan du som leder kan skape bedre servicekommunikasjon, motivasjon blandt dine ansatte, klagebehandling, samarbeide og sannhetens øyeblikk. I tillegg vil du oppleve mye humor, samt få med deg 35 konkrete tips og råd som du kan ta med deg hjem og implementere i egene avdeling/bedrift. Bakgrunn kursholder: Katarina Lalander Hamnes driver Kundebegeistring By Katarina. Hun har begeistret sine kursdeltakere i Norge og utland siden 1988. Katarina er to ganger nominert som Beste Foredragsholder av Confex. Hun har bred erfaring fra en rekke forskjellige bransjer. Hennes foredrag beskrives som morsomme, motiverende, konkrete, praktiske og fulle av A-HA-opplevelser [-]
Les mer
13 995 kr
Nord-Europas største møteplass for deg som jobber for eller med god kundeservice. Vi deler også ut Kundeserviceprisen til Norges beste kundesenter. [+]
Call Center dagene er Nord-Europas største konferanse for ledere og beslutningstakere innen kundeservice. Vi deler også ut Kundeserviceprisen, den orginale prisen som kårer årets beste på kundeservice i 16 ulike kategorier og på tvers av flere bransjer Årets største arena for ledere og beslutningstakere innen kundeservice Skreddersy ditt program ved å velge mellom ulike paralellsesjoner Vi deler ut den orginale Kundeserviceprisen i samarbeid med SeeYou Alltid gode gruppetilbud   [-]
Les mer
7 995 kr
Konferanse for deg som jobber med kundeservice. Få faglig påfyll, motivasjon og nyttige verktøy som du kan bruke både på jobb og i hverdagen. [+]
Kundeservicedagen i Oslo   Bedre kundeservice på 1-2-3Vi vet du har mangel på tid. Derfor har vi satt sammen en dag fylt med motiverende, spennende og dagsaktuelle foredrag som tar for seg alt fra profesjonell service, kommunikasjon og klagehåndtering, til stressmestring og egenmotivasjon.   På agendaen står:   Profesjonell kundebehandling i praksis – god service hver dag, hver gang Kommunikasjon, kroppsspråk og service – gode råd og metoder Stressmestring i hverdagen for deg som jobber med service – bli bevisst dine egne stressfeller Slik håndterer du ulike kundetyper: Alt fra enkle til vanskelige kunder – spekteret er stort Motivasjon og inspirasjon – drivkraften du trenger for å lykkes Få et avbrekk og lær noe samtidig!Konferansen er en god blanding av fag, humor og inspirasjon. Du møter foredragsholdere som lærer deg hvordan du håndterer alle typer kunder, opprettholder motivasjonen og et høyt servicenivå, takler stress og beholder kontrollen når det stormer som verst   Foredragsholdere i toppklasse - gled deg! Hvem bør delta?Alle som jobber med kundeservice, i privat eller offentlig sektor, internt eller eksternt, ansikt til ansikt, eller på telefonen, har nytte av å delta på denne dagen.   Ta med hele avdelingen – hver 5. deltaker er gratis ved samlet påmelding. [-]
Les mer
1 år 96 500 kr
Butikkledelse er for deg som ønsker en karriere som leder eller mellomleder i detaljhandelen. Utdanningen inkluderer praksis i relevant bedrift gjennom hele året. [+]
Butikkledelse Utdanningen Butikkledelse er for deg som ønsker en karriere som leder eller mellomleder i detaljhandelen. En lang praksisperiode vil gi deg et godt innblikk i det faktiske arbeidet i bransjen. Vårt tette samarbeid med næringslivet krydrer studiehverdagen med interessante gjesteforedrag og nettverksbygging. Jobbmuligheter Utdanningen gir deg et godt fundament for stillinger som assisterende butikkleder, butikkleder og avdelingsleder. Den passer også dersom du ønsker å å starte egen varehandelsvirksomhet. I tillegg har du mulighet til å få jobb hos samarbeidspartnere i varehandelen, som leverandører, grossister og agenter. Kombinasjonen av teori og praksis gir deg god faglig kompetanse og stor personlig utvikling. Dette vil gjøre deg attraktiv i næringslivet. Vi samarbeider godt med handelsstandssammenslutninger, og du blir kjent med medlemmene slik at du kan skape deg et unikt nettverk innenfor handelsnæringen. Dette kan generere spennende jobber som du kanskje ellers ikke ville fått. Bransjekunnskap Emnet gir deg en innføring i varehandelen og tilstøtende næringer. Bedriftsbesøk, casestudier og gjesteforelesninger fra varehandelen er viktige innfallsvinkler til pensum i emnet. Økonomi Her vil du få en innføring i relevante begreper innenfor økonomi og regnskap. Du vil jobbe med lønnsomhetsberegninger og ulike investerings- og finansieringsmodeller i tillegg til budsjett og regnskap. Markedsføring - salg og service Emnet tar for seg vesentlige elementer innenfor markedsføring, kommunikasjon og service. Du vil få god kompetanse på segmentering, markedsundersøkelser og markedskommunikasjon, og på konkurransemidlene produkt, pris og distribusjon. r. Service og kommunikasjon Emnet tar sikte på å gi en generell forståelse av service og kommunikasjon for ansatte i butikk og servicebransjen, særlig med vekt på mellomleder- og lederstillinger. Eksempler på temaer er: kundeidentifikasjon ulike former for service service satt i system generell kundebehandling med fokus på salg mersalg og lojalitetsprogrammer klagebehandling praktiske observasjoner  Personalarbeid Det er viktig å være godt kjent med personaladministrative funksjoner og oppgaver. I emnet legger vi særlig vekt på rekruttering, ansettelsesforhold og lov- og regelverk knyttet opp mot personalområdet. Jus Emnet vil deg kompetanse i sentrale juridiske temaer med stor nytteverdi for ansatte i butikk- og servicebransjen. Her legger vi vekt på avtalerett, kjøpsrett, husleierett og arbeidsrett. Engelsk Du vil få mulighet til å forbedre dine engelskspråklige ferdigheter, muntlig og skriftlig, slik at du kan jobbe i et internasjonalt arbeidsliv og i varehandelen spesielt. Presentasjonsteknikk Emnet presentasjonsteknikk skal gi deg en grunnleggende trygghet til å bruke IT-verktøyene Word og Power Point og gir en generell innføring i presentasjonsteknikk hvor ovennevnte verktøy skal benyttes på en hensiktsmessig måte. Emnet må i stor grad sees på som en integrert del av alle emnene i utdanningen. Praksis Gjennom praksisen i andre semester i butikk eller bedrift innenfor detaljhandelen, vil du tilegne deg ferdigheter i praktisk butikkledelse. På vårsemesteret skal du være ute i praksis i 13 uker,  2 dager per uke. [-]
Les mer
Oslo 1 dag 5 200 kr
Kursinstruktør Carl Christian Grøndahl Carl Christian Grøndahl er konsulen... [+]
Kursinstruktør Carl Christian Grøndahl Carl Christian Grøndahl er konsulent i Bouvet Kundeopplevelse og bistår både private og offentlige aktører i utvikling av digital strategi, webanalyse, kommunikasjon, markedsføring, sosiale medier og søk. Han leverte i 2008 sin masteroppgave om mobilisering i nye medier og har blant annet drevet frem en rekke bloggkampanjer, utviklet en kampanjeorganisasjon ved hjelp av Twitter og har flere års erfaring med blogging både profesjonelt og privat. Han har blant annet utviklet og lanserte REMA 1000s tilstedeværelse i sosiale medier levert digital strategi til Skiskytter VM 2016. Han er spesielt opptatt av å bruke analyse til å forbedre kommunikasjon og markedsføring. Måling av effekt gir økt kundeinnsikt og er grunnlag for løpende forbedringer av aktiviteter. Carl Christian har siden 2009 holdt en rekke kurs, foredrag og workshops for virksomheter over hele landet. Kursinnhold Trenger du å forbedre kundeservice og den generelle dialogen med dine kunder på nett? I dette kurset lærer du hvordan du setter opp et godt system for digital kundeservice. Her kommer vi inn på hvilke verktøy du bør bruke, når og hvordan du skal svare og hvordan du skal organisere virksomhetens arbeid for å sikre at alle kunder får like god respons. Vi snakker om hvordan bruke humor - og når det ikke passer. Det settes av spesielt god til til håndtering av negative tilbakemeldinger og faktiske kriser, da vi vet at dette er noe mange er opptatt av. Sentrale temaer er: • Kundeservice (verktøy, tone of voice og organisering)• Kritikk- og krisehåndtering på nett og sosiale medier• Opphavsrett (deling av andres innhold og bruk av Creative Commons-lisenser)• Konkurranseregler på Facebook Dette kurset passer for:Informasjons- og kommunikasjonsmedarbeidere, selvstendig næringsdrivende, markedsførere, nettredaktører og alle som ønsker å lære mer om digital markedskommunikasjon.Krav til forkunnskaper:Det er ingen spesielle krav til forkunnskaper, men det er en fordel om du har noe erfaring med bruk av sosiale medier for din virksomhet, og/eller en generell interesse for kommunikasjon og markedsføring på nett. Arbeidsform på kurset:Gjennom kurset vil du få oppgaver og utfordringer relatert til din egen virksomhet. Det oppfordres til å være med å tenke høyt om de ulike temaene. Maks antall deltakere:10 Materiell:Du får utdelt notatblokk på kurset. I tillegg anbefaler vi at du tar med egen PC/iPad og smarttelefon. Kursbevis utstedes. NB: Vi tilbyr også bedriftsinterne kurs og forelesninger innenfor de overnevnte emnene. Vi er fleksible på tid og sted, og kan skreddersy et opplegg for deg og din bedrift. Ta kontakt med oss for mer informasjon. [-]
Les mer
Bedriftsintern 8 timer 14 900 kr
For bedrifter som fokuserer på betydningen av å ha medarbeidere på alle nivå med klar serviceinnstilling og god kommunikasjon. [+]
For bedrifter som fokuserer på betydningen av å ha medarbeidre på alle nivå med klar serviceinnstilling og god kommunikasjon, både eksternt og internt. Vi mener at en god serviceinnstilling til kolleger og kunder påvirker både arbeidsmiljø og resultater. Med god servicinnstilling og god kommunikasjon mener vi at medarbeidere er i stand til å se behov og handle ut fra dette. Det er også viktig at medarbeidere er bevisste på bedriftens verdier og strategier, og at holdninger fører til konkrete handlinger. Vi setter søkelys på medarbeiderens holdninger til service og kommunikasjon, og betydningen dette har i hverdagen. Og vi presenterer egnede verktøy for å håndtere ulike situasjoner osm kan oppstå i forhold til kunder eller kolleger.   Aktuelle tema: Hva er god service internt/eksternt Klart språk Hvilke utfordringer har vi, styrker/svakheter? Hva kan jeg/vi gjøre i forhold til utfordringene? Kommunikasjons teori Verktøy for håndtering av "den vanskelige kunden" Gi og ta tilbakemeldinger -verktøy for å hindre eskalering av konflikter   Undervisningsmetoder: Hele kurset legges opp etter erfaringslæringsprinsippet som sikrer at deltakerne selv kommer med refleksjoner og evalueringer over de ulike tema Kursene våre er ofte prosessorientert dvs. at vi vil undervise i noen generelle tema og inkludere bedriftens behov for å belyse aktuelle tema underveids. (skreddersøm). Kort forelesninger/etterlesninger Individuelt samt gruppearbeid Teorier i forhold til aktuelle tema Realistiske rollespill-cases fra bedriftens hverdag Gjennomføring: Vi kan gjennomføre kurs ute i bedrift eller i våre egne lokaler i Sandvika. Kursene kan gjennomføres både på dagtid og på ettermiddag/kveld. [-]
Les mer
Bedriftsintern 1 dag 9 500 kr
Kurset retter seg mot sentralbord, resepsjon, kundebehandlere - de som møter kunden først i bedriften. Førsteinttrykket er viktig og kan være helt avgjørende for val... [+]
Kursleder er mangeårig bedriftleder, tidligere fagforeningsleder, selger og pedagog. Han er utdannet innen sosialpsykologi og har samhandling og reaksjonsmønstre som spesialfelt. Underviser innen feltet i mange av landets strørste bedrifter med gode resultater.   Frontlinjeservice - er også et kurs i personlig utvikling og kommunikasjon Vi legger vekt på de mellommenneskelige forhold.Vi vet at den menneskelige ressurs er bedriftens aller viktigste. For servicebedrifter spesielt er det viktig at alle medarbeiderne til en hver tid er motiverte og ansvarsbevisste, for at de sammen skal nå de servicemål som er satt. Alle bedrifter har samme mulighet til teknologi - det som skiller den meget gode fra de mindre gode er det første inntrykket man får – God dag du snakker med Maja..... Temaer som blir gjennomgått   Service Det blir ofte satt høye servicemål for bedriften. Dette er et omfattende emne som alle medarbeiderne bør være godt kjent med. Her ønsker vi å vinkle det til det personlige ansvaret.  Du som servicemenneske Hvilke personlige egenskaper er viktige? Klagebehandling og konfliktløsning Hvordan finne løsninger til det beste for alle?Moral og etikk Hvilke moralske og etiske regler gjelder? Stress og stressmestering   Hvilke virkninger har stress? Mellommenneskelig kommunikasjon Hva skjer i kommunikasjonsprosessen  og hvilke teknikker vi kan bruke for å bedre kommunikasjonen til kundene og våre kolleger.Hva er kommunikasjon ?Hvordan kommuniserer jeg ?Samtaleteknikk   Lytteteknikk    Opplæringsmål:Kjenne seg selv bedre for å kunne utføre den daglige jobben profesjonelt. Bedre sitt forhold til kunder og kollegaer ved hjelp av større innsikt i og forståelse av den menneskelige natur. GjennomføringDette er et kursopplegg som egner seg godt som dagskurs og som teambuilding -Kurset er litt mentalt krevende, og egenaktivitetet er derfor nødvendig for "å holde på " alle deltagerne til enhver tid.  Det blir lagt opp til gruppearbeid rundt de berørte emnene. [-]
Les mer
Nettbasert kurs 2 semester 12 900 kr
Dette er teoridelen for fagbrevet i butikkfaget. Det gir deg økte kunnskaper og bedre lønn, noe som tilsammen gjør hverdagemn mer spennende. [+]
Ansvarlig kursleder har undervist i faget siden 2003. Har mange studenter hvert år og er i tillegg bedriftsleder for fire bedrifter. Han har vært akriv selger og salgsleder siden 1978 og har utmerkelser for sin innsats. Han er selektiv på temaene og veldig konkret på bedømmingen.   Salg, service og kundebehandling for butikk fagbrevteori kan du nå ta som nettkurs hos oss. (Salgsfaget) I samarbeid med veileder/instruktør blir dere enige om når kontakten skal finne sted. Du jobber i det tempoet som vi i innledne samtaler blir enige om. Vi starter nå egen server hvor du logger deg inn og finner den oppgaven du skal jobbe med. Der legger du den når du er ferdig ogcden blir rettet og kommentert. I vårt program jobber du I ditt tempo. I tilegg til pensum finner du mye ekstra stoff og forklaringer på temaer. Serveren er åpen 24 t I døgnet og du jobber når du vil. Når du trenger en samtale med studierektor eller faglærer sender du en mil og lærer ringer deg.   Fint å gjøre etter at barna har lagt seg eller andre ganger man får lyst til å gjøre dette. Samtidig vil veileder sørge for at det er en viss struktur over opplegget slik at du kommer i mål. Dette er en teori som er beregnet på de som har jobbet innen butikk/restaurant/kontoryrket noen år og som i sum vet hva det innebærer. Derfor er arbeidsformen over nettet veldig tilpasset dette og det gjør det enklere for deg som student og gjennomføre studiet. Det krever selvdisiplin og et ønske om å oppnå en god eksamen.  Vi har lang erfaring fra yrket samt at vi har undervist til fagbrevet i flere år.   I tillegg til teorien trenges 60 måneder godkjent praksis. Men man trenger ikke å å ha praksisperioden ferdig for å ta teorien. Dette kan gå paralelt. Ta kontakt for nærmere informasjon. [-]
Les mer
6 timer 3 000 kr
Inspirerende kurs om service. Foredragsholder har vært med og bygge opp Nordic Choice Hotels som er kåret til årets arbeidsplass for 6. året. [+]
Inspirerende foredrag om hva som skal til for å bli opplevd som outstanding servicehelt. Dato og sted avtales med bestiller. Foredragsholder har 18 års erfaring fra Nordic Choice Hotels som sjette året på rad er kåret til årets arbeidsplass innen reiselivsnæringen.  Temaer vi fokuserer på er: Hva er ekstraordinær service Hvem er kundene våre Kundenes sinnstilstand Kundenes ulike forventninger Kommunikasjon Holdninger Egne ambisjoner For andre temaer se www.karconsulting.no     [-]
Les mer
Bedriftsintern
Servicehelter yter fremragende service - hele tiden. Ta skrittet fra ordinær kundebehandling til økt kundetilfredshet og økt lønnsomhet. [+]
Alle i din organisasjon som arbeider med kundekontakt bør gå kurset "Servicehelter - enda bedre kundebehandling!". På den måten får de en felles referanseramme og felles mal for sitt arbeid med å utvikle kundene. De blir på den måten også bedre rustet til å hjelpe hverandre til å bli bedre, ved at de kan gi hverandre konstruktive tilbakemeldinger. "Servicehelter - enda bedre kundebehandling!" bidrar også til økt medarbeidertilfredshet, dels fordi kurset også omhandler kollegabehandling, og dels fordi økt mestring i jobben gir økt tilfredshet. -       Hva kjennetegner en Servicehelt? -       Fra kundebehandler til servicehelt -       Hvorfor enda bedre kundebehandling? -       Kundebehandling i et helhetsperspektiv -       Fasene i kundebehandlingen -       Få bedre kontakt med kunden -       Avdekk kundens behov, problemer, ønsker -       Tilby tilpasset behandlng, løsning – velg riktig rolle -       Kundebehandling per telefon -       Kommunikasjon per e-post -       Mersalg slik at kunden blir enda mer tilfreds -       Oppfølging -       Samarbeid med andre funksjoner internt -       Slik gir du konstruktiv tilbakemelding til kollegaer og medarbeidere! [-]
Les mer
1 dag
Et lærerikt og motiverende kurs om en rekke viktige faktorer for å skape en utmerket service og kundebehandling. [+]
Dagsseminar i ”DEN GODE SERVICE OG KUNDEBEHANDLING”, generelt kurs,v/Cand. philol. Astrid Voll Storaas. For servicemedarbeidere og mellomledere i servicebedrifter.   HVA ER SERVICE? Definisjon av service. Psykologisk utdyping av servicebegrepet i et kundeperspektiv. PERSONLIG SERVICE  -  holdninger og handlinger.Servicemedarbeiderens holdnings – og handlingsmønstre i sin serviceytelse som skaper en utmerket service og kundebehandling.   ENKELTKUNDEN I FOKUS  -  viktig både for å skape høy servicekvalitet, og som en stressreduserende strategi for servicemedarbeiderne selv.   DET VIKTIGE SANNHETENS ØYEBLIKK. Hvordan skape positive sannhetens øyeblikk, og unngå nøytrale eller negative. SERVICEKVALITET OG KVALITETSSIKRING. Sentrale elementer i utmerket servicekvalitet. Sikring av en stabil og forutsigbar servicekvalitet. GOD SERVICE: TILFREDSSTILLELSE AV KUNDENS BEHOV OG FORVENTNINGER. Kundenes behovshierarki. Hvordan tilfredsstille kundenes psykologiske behov. DIFFERENSIERT SERVICEOm differensiering, tilpasning, av service overfor ulike kunder og segmenter.   PROFESJONELL SERVICE  -  holdninger og handlinger. Servicemedarbeidernes holdnings – og handlingsmønstre som skaper en mest mulig profesjonell service og kundebehandling. Hvordan møte visse utfordringer i denne sammenheng, for å sikre profesjonalitet i enhver situasjon og overfor enhver kunde. KUNDEKOMMUNIKASJON. Kommunikasjonsformene, og hvordan bruke dem riktig. Hvordan skape en best mulig kommunikasjon med kundene. SERVICEHELTENE  --  hva kjennetegner de beste serviceutøverne? En undersøkelse av svært dyktige serviceutøvere, og deres holdninger, tankegang og strategier, gir viktig lærdom til alle kundebehandlere.   GRUPPEARBEID om servicekvalitetssikring – og forbedring i de service-bedriftene som gruppens medlemmer arbeider i. [-]
Les mer

Lukk Denne siden benytter seg av informasjonskapsler (cookies).
Du kan fortsette å bruke siden som vanlig hvis du godtar dette. Les mer om bruk av informasjonskapsler i vår personvernerklæring.
;