Nullstill
Filter
Ferdig

-

Mer enn 100 treff
 

Nettkurs 10 000 kr
Nettkurs uten samlinger med nettressurser. [+]
Kurset passer for: deg som har design og håndverk vg1 eller formgivingsfag grunnkurs samt fellesfagene/allmennfagene fra vg1 og vg2/grunnkurs og vk-1. deg som har lang praksis i yrket og som ønsker å ta fagprøven (praksiskandidat).   Kursets innhold er: Felles programfag: Aktiviseringsfag - Administrasjonsfag Nettkurs uten samlinger med nettressurser.   Start:              Når du selv ønsker. Omfang:          3 innleveringer Pris:                Felles programfag: Kr. 10.000,- ekskl. lærebøker og eksamensavgift (kan deles i 4 månedlige avdrag med kr. 200,- i  avdragsgebyr pr. avdrag)   Tidsplan • Kurset kan tas etter egen tidsplan med innlevering av mapper til retting. • Du velger selv når du vil starte opp med kurset og hvor lang tid du vil bruke.   Innleveringer • Det er i alt 3 innleveringer – 1 for hvert fag i tillegg til en tverrfaglig oppgave • Kurset er i tråd med læreplanens kompetansemål.   Det følger med ulike nettressurser som du kan benytte så mye og så ofte du vil.   Lånekassen Utdanningen er godkjent for lån og stipend i Lånekassen. For å få lån omgjort til stipend kreves det at deltaker avlegger privatisteksamen i samtlige fag som utgjør 4 eksamener eller avlegger den teoretiske prøven som inngår i fagprøven.   Eksamensform  Privatisteksamen etter gjeldende regler. Oppmelding elektronisk: www.privatistweb.no Fører frem til fagbrev.   Fagprøven som praksiskandidat: Fagprøven består av en teoretisk del og en praktisk del. Dette gjelder for praksiskandidater – de som har minst 5 års godkjent praksis fra yrket, avlegger teoretisk del av fagprøve i tillegg til den praktiske fagprøven.  Det kreves ikke dokumentert praksis for å avlegge den teoretiske prøven.  For å kunne fremstille seg til den praktiske del av fagprøven kreves det dokumentasjon på 5 års godkjent praksis. Praksis vurderes av fylkeskommunen hvor du bor.   Fagprøven for de som følger skolemodellen (lærlinger): Har du allmennfagene fra ordinær videregående skole, anbefaler vi deg å ta privatisteksamen i samtlige programfag for vg1 og vg2. Du kan da søke lærlingeplass for 2 år. De som er lærlinger må ta eksamen i hvert enkelt fag for vg1 og for vg2 i tillegg til teoretisk og praktisk fagprøve.   Om jobben Som aktivitør skal du legge til rette for kreative aktiviteter for ulike brukergrupper som eldre, psykisk utviklingshemmede og psykisk- eller fysisk funksjonshemmede. Aktivitetene kan for eksempel være husflids- og handverksaktiviteter, fysiske aktiviteter av ulike slag, eller dagligdagse gjøremål.    Målsettingen er å opprettholde eller å forbedre brukernes funksjonsnivå bade fysisk, psykisk og intellektuelt.    Vanlige arbeidsoppgaver for en aktivitør er: • planlegge,lede, gjennomføre aktiviteter • vurdere og dokumentere aktiviteter • utvikle, kvalitetssikre og markedsføre aktiviteter   Personlige egenskaper Som aktivitør bør du være kreativ og ha evne til a finne praktiske løsninger på utfordringer som dukker opp. Kommunikasjon, forståelse og evne til a komme kontakt med ulike typer mennesker er også typiske egenskaper ved aktivitøren. Tillegg må du ha kunnskap om menneskets naturlige utvikling, førstehjelp og enkel sykdomslære.   Hvor jobber aktivitøren? Som aktivitør kan du jobbe i ulike helseinstitusjoner, hjemmebaserte tjenester, kultur- og fritidssektoren, rusomsorgen, skole, SFO, frivillighetssentralen eller i private vernede bedrifter. Som aktivitør jobber du ofte med eldre, psykisk utviklingshemmede, funksjonshemmede, barn, ungdom og andre grupper med behov for rehabilitering.   Er du organisert? Undersøk med ditt fagforbund om du kan søke å få dekket kursavgift.   Dersom du ønsker å komme i kontakt med studieekspert kan du trygt ta kontakt med oss på telefon: 913 58 038 eller sende oss E-post til: postmottak@kompetansesenter-bedriftshjelp.com [-]
Les mer
Nettstudie 12 måneder 5 000 kr
The purpose of this module is to provide best practice guidance on how to set clear, business-based targets for service utility, warranty and experience. [+]
Understand the purpose and key concepts of the Service Level Management Practice, elucidating its significance in defining, negotiating, and managing service levels to meet customer expectations. This eLearning is: Interactive Self-paced   Device-friendly   2-3 hours content   Mobile-optimised   Practical exercises   Exam: 20 questions Multiple choise 30 minutes Closed book Minimum required score to pass: 65% [-]
Les mer
Nettkurs 100 timer 23 900 kr
30 Apr
Jobber du i en slakteribedrift med nedskjæring og bearbeiding av ulike sorter slakt som storfe, svin, lam eller fjørfe? Eller er du ansatt i en mindre bedrift hvor du [+]
Jobber du i en slakteribedrift med nedskjæring og bearbeiding av ulike sorter slakt som storfe, svin, lam eller fjørfe? Eller er du ansatt i en mindre bedrift hvor du deltar i flere deler av kjøtt- og nedskjæringsprosessen? Med et svennebrev i kjøttskjærerfaget får du dokumentert din kompetanse, noe som blir stadig viktigere i arbeidslivet. Teorikurs til svennebrev er første steg på veien.   [-]
Les mer
Sofiemyr Oslo 2 dager 24 900 kr
24 Mar
25 Apr
Et særskilt og intensivt program der vi tar med oss vinklinger, erfaringer og innhold som er spisset spesielt for kvinner i styrer. [+]
AUTORISASJONSPROGRAMMET for kvinner  Bli autorisert styremedlem gjennom AUTORISASJONSPROGRAMMET for kvinner i styret!   Velg mellom - 2 DAGERS intensiv kurs på hverdag eller 2,5 dag weekend.   Kombiner kompetanseheving og nettverksbygging med et komprimert utdrag av flere av våre viktigste kurs. Intensiv, konkret og praktisk læring – svært mye for pengene!   Formål med kurset:  Vi har her valgt å lage et særskilt program der vi tar med oss vinklinger, erfaringer og innhold som er spisset spesielt for kvinner i styrer. Det er mange kvinner som opplever utfordringer og problemstillinger knyttet til styreverv av en litt annen karakter enn det flertallet av menn gir av tilbakemeldinger. Årelange erfaringer med slike situasjoner, med supportering av styremedlemmer og vårt ønske om å bidra til å få flere kvinner inn i styreverv ligger bak vår introduksjon av dette programmet.   Vi har utvidet kurskonseptet noe for å få mer tid til erfaringsutveksling og dialog omkring noen særskilt utvalgte spesialområder.  Det er et ideelt kursprogram for egenutvikling, refleksjon, aha-opplevelser og bevisstgjøring for deg som er – eller ønsker å jobbe som – styremedlem. Gjeldene lover, og regler for styrearbeid er for mange forbausende like – uansett hvor du måtte ha ditt styreverv. Vi har hatt deltakere fra de fleste store selskaper i Norge, og fra en rekke ulike bransjer, SMB-bedrifter, gründere, ideelle lag og institusjoner.    Bli autorisert styremedlem på 2 intensive dager 2 svært intensive dager. Forelesninger, gruppeoppgaver, cases, individuelle utfordringer, diskusjoner og quiz brukes for å få maksimal læringseffekt. Delta sammen med opptil 30 andre, som med styrearbeid som fellesnevner, for å diskutere og arbeide sammen. Påmeldingen for Autorisasjonsprogrammet inkluderer tre måneder medlemskap i styreforeningen.no. Du får tilgang til blant annet support, assistanse, dokumentmalarkivet og faglige artikler. Om ønskelig, inkluderer det også registrering av din CV i vår rekrutteringsportal: styrerekruttering.no. Det er obligatorisk deltakelse på hele programmet, inkludert oppgaver og middag på kvelden    * Fullpensjon og hotellrom er inkludert.    Vi kan også levere «Autorisasjonsprogrammet for styremedlemmer» bedriftsinternt. Flere konsern og virksomheter har i de senere år valgt dette. Kontakt oss på post@styreforeningen.no for priser og tilbud.   Forarbeid for deg som deltaker:  Det opprettes en selvstudiumsmappe med aktuelle filer for din forberedelse mm. inne på medlemssiden din på Styreforeningen.no Denne får du tilgang til  ca 1 uke før kursdato. I forkant av kursets oppstart ber vi deg gjennomføre en individuell styreanalyse samt arbeide deg igjennom forberedende materiell. Det er beregnet tidsforbruk 3-4 timer for din del i denne sammenheng.    PROGRAM DAG 1 Kl 08.00 - 12.15: DEL 1: Profesjonelt styrearbeid Felles rammer og regelverk – forankringen for: «styret» og styrearbeid Styrets organisatoriske plassering og overordnede funksjoner (oppgaver) Styresammensetning – hvem velges når, hvor, hvordan, av hvem og til hva? (oppgaver) Styrets oppgaver og ansvarsområder i praksis Styrets struktur og formalia: Rapportering, styreprotokoll (oppgaver) Styreinstruks, styreplan, retningslinjer, vedtekter mm Profesjonelt styrearbeid i tiden fremover Kl 12.15: Lunsj Kl 13.00 - 17.00: DEL 2: Kvinner i styret - erfaringer, forberedelser og håndtering * Erfaringer fra Styrerommet m/ Ingvild Myhre Caseoppgave - håndtering av vanskelige saker i styrerommet * Pause underveis i del 2 for innsjekk på hotellet Kl 18.00: Middag Kl 19.30 – 21.00: Kveldens styrecase (gruppearbeid)   PROGRAM DAG 2 Frokost (fra senest kl. 07.00 - avhengig av kurssted) Kl 08.00 - 10.10: Del 3 Eierdirektiv, selskapsdirektiv og strategi i styrerommet Selskapsdirektiv / Eierdirektiv - strategisk retning og overordnet mål fra eierenes side Strategisk forretningsutvikling og styring *Pause og utsjekk fra hotellrommene Kl 10.30 - 12.15: Del 4 Regnskap Regnskapsforståelse for styremedlemmer Case: - viktige spørsmål å stille til regnskaper Case: - regnskapsanalyse av Example AS Kl 12.15: Lunsj Kl 13.00 - 16.00: Kurs Del 5 Autorisasjonstest 1. Styreanalyse/selvanalyse for styremedlemmer2. Autorisasjonstesten (ca. 30 minutter inkl. innledning)3. Gjennomgang med utfyllende kommentarer til Autorisasjonstesten Kl 16.00: Avslutning NB! Vi understreker at det er obligatorisk deltakelse under hele kurset, inkl. cases om kvelden mm som forutsetning for Aut.bevis etter kurset.     Bli autorisert styremedlem på én helg Svært intensiv weekendsamling. Forelesninger, gruppeoppgaver, cases, individuelle utfordringer, diskusjoner og quiz brukes for å få maksimal læringseffekt. Delta sammen med opptil 30 andre, som med styrearbeid som fellesnevner, for å diskutere og arbeide sammen. Påmeldingen for Autorisasjonsprogrammet inkluderer tre måneder medlemskap i styreforeningen.no. Du får tilgang til blant annet support, assistanse, dokumentmalarkivet og faglige artikler. Om ønskelig, inkluderer det også registrering av din CV i vår rekrutteringsportal: styrerekruttering.no. Det er obligatorisk deltakelse på hele programmet, inkludert oppgaver og middag på kveldene.  * Fullpensjon og hotellrom er inkludert.      Forarbeid for deg som deltaker:  Det opprettes en selvstudiumsmappe med aktuelle filer for din forberedelse mm. inne på medlemssiden din på Styreforeningen.no Denne får du tilgang til  ca 1 uke før kursdato. I forkant av kursets oppstart ber vi deg gjennomføre en individuell styreanalyse samt arbeide deg igjennom forberedende materiell. Det er beregnet tidsforbruk 3-4 timer for din del i denne sammenheng.    Fredag: 16.30: Velkomst og registrering 17.00 – 19.00: Kurs  Grunnleggende styrearbeid Formalia i styrearbeidet 19.30: Middag Case - 10 erfaringsbaserte og særskilte situasjoner om og for kvinner i styrer.   Lørdag: Kl 07.00: Frokost Kl 08.30 – 13.00: Kurs Del 1: Styrearbeid i praksis - roller og ansvarsområderDel 2: Regnskapsforståelse i styrerommet Kl 13.00: Lunsj Kl 14.00 – 18.00: Kurs  Del 3: Kvinner i styret - erfaringer, forberedelser og håndtering Kl 19.30: Middag  Faglig og sosialt etter middag.   Søndag: Kl 07.00: Frokost Kl 08.30: "Autorisasjonsdagen" = Autorisasjonstest med 40 spørsmål Autorisasjonsgjennomgang med testfasit og oppsummering Avslutning Kl 13.00: Lunsj    Bedriftsinternt kurs: Vi kan også levere «Autorisasjonsprogrammet for styremedlemmer» bedriftsinternt. Flere konsern og virksomheter har i de senere år valgt dette. Kontakt oss på post@styreforeningen.no for priser og tilbud.   [-]
Les mer
Oslo 5 dager 28 900 kr
10 Mar
10 Mar
07 Apr
PRINCE2® 7 Foundation and Practitioner Combined med norsk innhold [+]
PRINCE2® 7 Foundation and Practitioner Combined med norsk innhold [-]
Les mer
Sentrum 150 minutter
23 Jan
Bli med oss en ettermiddag og test hvordan det oppleves å være deltaker i en styrenettverksgruppe. [+]
TEST vår styrenettverksgruppe (GRATIS for enhver)   Bli med oss en ettermiddag og test hvordan det oppleves å være deltaker i en styrenettverksgruppe. Fra kl. 17.00 - 19.30. Les mer om opplegget for kvelden under overskiften: KOSTNADSFRI TEST KVELD nedenfor.   GENERELT OM STYRENETTVERKSGRUPPER: Vi har en rekke styrenettverksgrupper igang i flere deler av landet, herav mange grupper i Oslo og det sentrale Østlandsområdet. Gruppene består av inntil 12 personer og ledes av en fasilitator som er en erfaren styrekonsulent tilknyttet Styreforeningen.   Hovedhensikten er å ha et fora der du møter andre i ulike styreposisjoner som du kan høste erfaringer fra, og dele dine egne erfaringer med. Du møter ulike eksperter som deltar med informative innlegg som grunnlag for gruppenes debatt og dialog. Med fokus på dialog og erfaringsutveksling som grunnlag vil du - som mange har gjort før deg - høyst sannsynlig oppleve en form for kompetanseheving du ikke kan få på samme måte gjennom ordinære kurs eller opplæringsprogrammer. Det er videre en hensikt å møte andre i ulike posisjoner, for å bygge nettverk, posisjonere deg for styreverv, bygge relasjoner og kontaktnett.   Du må dele av deg selv og dele med andre - slik at dere alle kan lære, erfare og utvikle dere som styremedlemmer. Konfidensialitet knyttet til alt som diskuteres i gruppene fordres og det avkreves signering av fortrolighetserklæring før oppstart.   Det er totalt 9 samlinger gjennom ett år: 4 fysiske a 3 timer, 1 fellessamling fysisk åpen for deltakere fra alle nettverksgruppene, 2 spesialseminarer pr teams a 2 timer og 2 casekvelder pr teams a 3 timer med/individuelle forberedelser.   Ordinær pris for deltakelse i en styrenettverksgrupper gjennom et helt år er kr. 25.000 og medlemspris er kr. 23.000. Pris betales ved eventuell etterfølgende påmelding til en gruppe, alternativt så kan prisen etter avtale deles opp pr måned.   KOSTNADSFRI TEST KVELD: du kan melde deg på en testkveld via påmeldingsskjema nedenfor det er gratis for den som vil oppleve hva dette går ut på i praksis du må forberede deg i form av å ha med deg et spørsmål, et problem, en utfordringer eller en mulighet du har opplevd i styresammenheng, eller som du tenker deg at kan oppstå og som du vil ha “prøvet” i gruppen. du mottar en epost med retningslinjer for opplegget med en konfidensialitetserklæring som pålegger deg å behandle det andre deler med gruppen som 100% fortrolig vi har stor pågang pågang på disse test-samlingene, så oppmøte er obligatorisk. dersom du ikke kan møte ihht din bestilling må du varsle skriftlig om det pr epost dersom du ikke varsler og ikke møter til den kostnadsfrie test-kvelden påløper derimot et gebyr på kr. 2.500,-.   [-]
Les mer
Nettstudie 1 semester 28 140 kr
20 Jan
18 Aug
Jobb på rigg som dekksarbeider eller boredekksarbeider. Brønnteknikk gir god forståelse om hva som foregår på en plattform og de ulike boreoperasjonene. Kurset er første ... [+]
God lønn, mye fritid og spennende karrieremuligheter er motivasjonen for mange som søker jobb offshore. Høres det ut som noe for deg? Da er Brønnteknikk VG2 en god start. Her får du opplæringen du trenger for å jobbe på boredekket og i produksjonsarbeid på oljeplattformer, og vil lære om boring fra både faste og flytende offshoreinstallasjoner.   [-]
Les mer
Oslo 2 dager 18 900 kr
13 Mar
13 Mar
10 Apr
https://www.glasspaper.no/kurs/prince2-practitioner-med-norsk-innhold/ [+]
https://www.glasspaper.no/kurs/prince2-practitioner-med-norsk-innhold/ [-]
Les mer
Nettstudie 12 måneder 5 000 kr
The purpose of this module is to provide best practice guidance on how to set clear, business-based targets for service utility, warranty and experience. [+]
Understand the purpose and key concepts of Information Security Management, elucidating its significance in safeguarding the confidentiality, integrity, and availability of organisational information assets. This eLearning is: Interactive Self-paced   Device-friendly   2-3 hours content   Mobile-optimised   Practical exercises   Exam: 20 questions Multiple choise 30 minutes Closed book Minimum required score to pass: 65% [-]
Les mer
Nettstudie 12 måneder 12 000 kr
A combined module that covers the key concepts of 5 ITIL Practices: Relationship Management, Supplier Management, Service Level Management, Continual Improvement and Info... [+]
Understand the key concepts of Relationship Management, Supplier Management, Service Level Management, Continual Improvement, and Information Security Management, elucidating their significance in fostering collaboration, ensuring service quality, driving continual improvement, and maintaining information security. This eLearning is: Interactive Self-paced   Device-friendly   12 hours content   Mobile-optimised   Practical exercises   Exam: 60 questions Multiple choise 90 minutes Closed book Minimum required score to pass: 65% [-]
Les mer
Søndre Nordstrand 5 timer 900 kr
04 Mar
Praktisk kurs i tema som fri luftvei/sideleie, hjerte-lungeredning, bruk av hjertestarter, akutt sykdom og skade. [+]
Kommer du først til en ulykke, er mye avhengig av deg og din innsats. Kurset gir deg grunnleggende kunnskap og realistisk trening for best mulig å takle ulike akutte situasjoner.Temaer som behandles i kurset er: Varsling Fri luftveie/sideleie Fjerning av luftveisblokkering  Hjerte- lungeredning og hjertestarter Akutt sykdom (hjerteinfarkt/hjerteslag) Akutt skade (brudd, sår, brannskade) Opptreden ved ulykke med flere skadde Kurset legger vekt på praktisk trening.Hvis du ønsker eget kurs på ditt arbeidssted, kan temaene tilpasset deres arbeidshverdag (aktuelle situasjoner). Tid: 3-5 timerPris for 3 timer kr. 9 000,-Pris for 5 timer kr. 12 000,-Prisen er for inntil 10 deltakere og inkluderer kursbøker.  [-]
Les mer
Nettkurs 150 minutter 7 000 kr
MoV® er et rammeverk og en beste praksis med fokus på verdiskapning og gevinstrealisering. Rammeverket inneholder et sett med prinsipper, prosesser og teknikker som gjør ... [+]
Du vil få tilsendt en «Core guidance» bok og sertifiserings-voucher i en e-post fra Peoplecert. Denne vil være gyldig i ett år. Tid for sertifiseringstest avtales som beskrevet i e-post med voucher. Eksamen overvåkes av en web-basert eksamensvakt.   Eksamen er på engelsk. Eksamensformen er casebasert med 80 tilknyttede multiple choice-spørsmål og du består ved 50% korrekte svar (dvs 40 av 80 mulige poeng). Deltakerne har 2 timer og 30 minutter til rådighet på eksamen.  Dette er en åpen bok eksamen. [-]
Les mer
Nettkurs 10 000 kr
Nettkurs uten samlinger med nettforelesninger [+]
Service og samferdsel vg1Nettkurs uten samlinger med nettforelesninger Vg1 salg, service og reiseliv handler om drift og service i bedrifter. Programfagene skal hjelpe elevene til å forstå betydningen av service- og vertskapsrollen, og gi en innføring i administrative og økonomiske oppgaver. Videre handler programfagene om å utvikle produkt og tjenester som dekker behov kundene og samfunnet har. Progamfagene skal forberede elevene til et arbeidsliv som krever at servicemedarbeideren tar etiske og bærekraftige valg og som sikrer trygghet innenfor bedriften. Alle fag skal medvirke til å realisere verdigrunnlaget for opplæringen. Vg1 salg, service og reiseliv skal gjennom kritisk tenking gi elevene økt innsikt i etiske, sosiale, kulturelle, økonomiske og miljømessige forhold knytte til servicenæringen. Programfagene skal også stimulere til nytenking og kreativitet innen næringen. Gjennom kunnskap om samspill og kommunikasjon skal programfagene bygge et grunnlag for håndtering av uenighet og konflikter. Vg1 salg, service og reiseliv skal medvirke til å gi kunnskap om hvordan partene i arbeidslivet samarbeider for å utvikle et bedre arbeidsliv. Utdanning for deg som liker å jobbe i et serviceyrke. Felles programfag: forretningsdrift • marknadsføring og innovasjon • kultur og samhandling Start: Når du selv ønskerVarighet: En innlevering for hvert fag – i alt 3Pris: Felles programfag: kr. 10.000,- ekskl lærebøker og eksamensavgift(Kan deles i 4 avdrag med kr. 200,- i avdragsgebyr pr. avdrag.) Tidsplan• Kurset kan tas etter egen tidsplan med innlevering av mapper til retting.• Du velger selv når du vil starte opp med kurset og du velger selv hvor lang tid du vil bruke. Innleveringer• En innlevering for hvert fag – i alt 3.• Kurset er i tråd med læreplanens kompetansemål. LånekasseKurset er godkjent i Lånekassen. MålgruppeKurset passer for alle som ønsker å kvalifisere seg til et yrke innen salg, service og sikkerhet.Service og samferdsel vg1 er første året i utdanningen. Etter bestått Vg1, kan man fortsette på vg2:• Salg og reiseliv vg2• Service, sikkerhet og administrasjon vg2 - NB dette tilbyr vi som nettkurs. Aktuelle yrker• Reiselivsmedarbeider• Salgsmedarbeider • Service- og administrasjonsmedarbeider • Vekter Eksamensform• Privatisteksamen etter gjeldende regler. Prosjekt til fordypning• Forskrift for prosjekt til fordypning gjelder. [-]
Les mer
Virtuelt klasserom Hele landet 4 timer 3 950 kr
03 Jun
Dette kurset gir deg oversikt over funksjoner i Forma som er skapt for alle som jobber med by- og boligutvikling. [+]
NTI leverer opplæring for å forenkle og effektivisere din arbeidshverdag Årlig utdanner over 8.000 personer seg i ulike CAD- og BIM-løsninger hos NTI.Vi har mer enn 70 forskjellige kurs innen fagområdene CAD/BIM-, Industri, Prosess, Plant og Infrastruktur- og dokumenthåndtering, og i snitt har våre 100 konsulenter og instruktører mer enn 10 års erfaring med opplæring og konsulenttjenester.   Forma oppstartskurs for arkitekter, byutviklere og eiendomsutviklere  Dette kurset gir deg oversikt over funksjoner i Forma som er skapt for alle som jobber med by- og boligutvikling. Du vil etter kurset kunne analysere viktige parametere som dagslys, støypåvirkning, åpen plass, vind, termisk komfort, etc. Det vil bli gitt opplæring i funksjonene i Forma, samt en anbefalt workflow, som gir deg mulighet til fleksibel design og kontinuerlig endring av områdeforslag. Kurset er en kombinasjon av teoretisk gjennomgang og praktiske øvelser. Få kontroll over design og områdeforslag med nøyaktige analyser av støy, vind, sol og mikroklima.   Skape 3D-modeller av et område og det som er rundt, ved å bruke automatiske datasett. Teste områdeforslagene og få nøyaktige analyser av over 100 kriterier. For eksempel støy, vind, sol og mikroklima. Effektivisere den tidlige planleggingen og arbeidsflyten med intuitive verktøy og generativt design.   Målsetting Målet er at du som kursdeltaker skal kunne være isand til og få kontroll over design og områdeforslag med nøyaktige analyser av støy, vind, sol og mikroklima.   Vi tror på mottoet om at «alle skal kunne analysere» og vi hjelper deg å ta i bruk verktøyet som et hverdagsverktøy. [-]
Les mer
Sentrum 14 timer 19 900 kr
03 Feb
24 Apr
Ønsker deg som har solid erfaring med styreverv, og som har ønske om å kunne fungere som en: “Certified BoardCoach”. [+]
Certified BoardCoach - en ressurs for andre i styrereoller ( 2 dager)    Solid erfaring med styreverv er den første forutsetning for å tilknyttes som boardcoach på BoardCoach.no portalen. Den andre forutsetning er at du har gjennomført programmet "Autorisert styremedlem" med Styreforeningen.no, eller har gjennomført liknende programmer som grunnlag for et fremtidig virke som en coach for styremedlemmer og overfor ledere som arbeider opp mot styret/styrer. Den tredje forutsetningen er gjennomføring av programmet: “Certified BoardCoach”.   “Certified BoardCoach” er et program som går over to moduler - 2 dager med ca 14 dagers mellomrom. Begge dager starter vi kl 09.00 og avslutter ca 16.00.  Samlingene er hos oss i Styreforeningen.no, i våre lokaler i Aker Brygge Business Village, Grundigen 6 i Oslo. Her møter du programansvarlige med lang erfaring innen området som veileder deg og øvrige deltakere, trener og eksemplifiserer situasjoner for og sammen med deg før din fremtidige rolle som boardcoach.   KURSET OG TRENINGENS INNHOLD:   Hvorfor ønsker flere og flere en boardCoach? Eksempler på situasjoner og oppdrag der boarcoaching blir anvendt. Hva omfatter det å være en boardcoach? Hvordan forbereder du deg, arbeider og leverer du dine boardcoach tjenester overfor oppdragsgiver? Rammeverk og retningslinjer på BoardCoach.no Cases og praktisk trening i ulike situasjoner. Praktisk individuell test   Når de tre forutsetningene for å kunne søke om å bli tilknyttet BoardCoach.no er oppfylt, og forutsatt at slik søknad deretter innvilges, så kan du deretter profleres og opprette dialog og kontakt med mennesker med behov for boardcoaching på plattformen: BoardCoach.no. Her kan du videre, sammen med flere andre, herunder de fleste styrekonsulentene i Styreforeningen.no tilby dine boardcoach tjenester ut i markedet. Videre kan du da ta del i teambasert coaching, når slike oppdrag forekommer, sammen med andre boardcoacher i vårt nettverk.   Programmet tilbys 2 ganger pr halvår, hvert program består av 2 arbeidsdager, arrangert med ca 14 dagers mellomrom.      [-]
Les mer